۲۹ آذر ۱۴۰۲

آینده‌ای آرام و بدون دغدغه با پوشش‌ها و مزایای بیمه عمر معلم

یکی از بیمه‌نامه‌هایی است که شما می توانید با خرید آن، ضمن بهره مندی از پوشش‌های بیمه‌ای آن در طول مدت اعتبار، از آن جهت سرمایه‌گذاری بلندمدت و بسیار مطمئن برخوردار شوید؛ بیمه عمر معلم است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین پوشش‌ها و مزیت‌های خرید بیمه عمر معلم می‌پردازیم. در صورتی که بخواهید برای خود بیمه عمری خریداری کنید؛ می‌توانید به این گزینه نیز فکر کنید. بنابراین، اگر نمی دانید “بیمه عمر معلم چیست” با ما همراه باشید. با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری معلم، می‌توانید آینده خود و عزیزان خود را تأمین نمایید. در عین حال، طی مدت اعتبار بیمه‌نامه خود از طرح های بیمه عمر در شرکت معلم، پوشش ها و مزیت‌های آن استفاده کنید؛ پس با هم به این مطلب می‌پردازیم:

آشنایی نسبی با بیمه عمر معلم

پیش از بررسی طرح‌ها و مزایای بیمه عمر معلم، بد نیست به چشم انداز شرکت بیمه معلم اشاره شود. بیمه عمر معلم، یکی از بیمه‌هایی است که شرکت بیمه معلم ارائه می‌کند. فرد بیمه گذار همانند سایر بیمه‌نامه‌ها، بایستی حق بیمه تعریف شده را در اقساط معین به شرکت بیمه مورد نظر پرداخت کند تا در صورت بروز حوادثی همچون: مرگ، بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماری‌های تحت مراقبت‌های پزشکی، از کار افتادگی و سایر حوادث غیر مترقبه دیگر این افراد بتوانند از خدمات بیمه عمر خود به خوبی استفاده کنند. شرکت بیمه معلم هم موظف به پرداخت هزینه ها و جبران خسارت های احتمالی شماست.

 

بیمه عمر معلم

بیمه عمر معلم خسارات برخی از هزینه‌های پزشکی را جبران می‌کند

این شرکت بیمه‌ای در سال ۱۳۸۶ با ۵۰ شعبه در سراسر کشور فعالیت خویش را آغاز کرده است. بیمه معلم با ارائه طرح‌ها و پوشش‌های مختلف خود توانسته است نیاز بسیاری از بیمه‌گذاران را پاسخ دهد و برای آن‌ها به یک منبع سرمایه گذاری خوب و مطمئن تبدیل شده باشد. بیمه عمر معلم، یک بیمه‌نامه کاملا شناخته شده است. این بیمه با طرح‌های خود توانسته است موجبات رضایت افراد زیادی را ایجاد کند.

طرح‌های بیمه عمر معلم

بیمه عمر معلم دارای طرحهای بسیار زیادی است که هریک ویژگی‌های خاص خود را دارند.هرکدام از این طرح‌ها برای افراد و شرایط خاصی مناسب هستند. از جمله این طرح‌های بیمه عمر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیمه عمر زمانی ساده

یکی از طرح‌های بیمه عمر معلم، بیمه عمر زمانی ساده انفرادی معلم است. این طرح، خسارت فرد بیمه‌گذار فوت شده در طول مدت زمان اعتبار بیمه نامه را پوشش می ‌دهد. حق بیمه با توجه به شرایط سنی و سلامت بیمه شده تعیین و به ذی نفعان و وارثان فرد مذکور داده می شود. این طرح فقط مخصوص کسانی است که در طول مدت اعتبار بیمه نامه دچار حوادث شده اند. پس از به پایان رسیدن اعتبار بیمه‌نامه، شرکت بیمه‌گر هیچ مسئولیتی در قبال فرد بیمه‌گذار ندارد. شرایط سنی بهره مندی از این طرح بیمه عمر معلم از ۱۵ تا ۶۹ سال است. طرح بیمه عمر زمانی ساده معلم شامل افراد ۷۰ ساله به بالا نیست. با انتخاب این طرح، شما می‌توانید تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه فوت به دست آورید.

بیمه عمر مانده بدهکار

بیمه عمر مانده بدهکار انفرادی معلم از جمله طرح های دیگر بیمه عمر این شرکت می باشد. این طرح بیمه‌ای، پشتوانه خوب و مطمئن برای کسانی است که می‌خواهند از این شرکت بیمه‌ای وام دریافت کنند. مدت بیمه‌نامه نیز بر اساس مدت وام مشخص می گردد که ممکن است از یک سال تا ۳۰ سال باشد. شرایط سنی بیمه‌شدگان نیز از ۱۵ تا ۶۹ سال است. در این طرح حتی در صورت فوت فرد بیمه شده، مبلغ وام به ذی‌نفعانش پرداخت می‌شود. ضمن اینکه پوشش‌های اضافی بیمه عمر زمانی انفرادی در این طرح قابل خریداری نیستند. سقف سرمایه فوت نیز ۴۰۰ میلیون تومان است.

بیمه سرمایه گذاری معلم

در طرح بیمه سرمایه‌گذاری انفرادی معلم، در صورت زنده بودن فرد بیمه شده ، اندوخته فرد بیمه‌گذار در پایان قرارداد به وی پرداخت می‌شود. هر یک از پوشش‌های مختلف بیمه‌ای این طرح برای متقاضی سرمایه‌گذاری متفاوت است.

پوشش‌های بیمه سرمایه‌گذاری معلم به شرح زیر هستند:

  • پوشش نقص عضو: ۵۰ و ۱۰۰ درصد سرمایه فوت
  • پزشکی: ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ درصد
  • بیماری خاص: تا ۳۰ میلیون تومان
  • دریافت وام بیمه عمر تا سقف ۹۰ درصد ارزش بازخرید می باشد که فرد بیمه‌گذار می‌تواند از این مزایا بهره‌مند شود.

طرح بیمه سرمایه گذاری مشترک معلم

این طرح بیمه معلم خود دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی است. فرد بیمه‌گذار می‌تواند در طرح سرمایه‌گذاری مشترک معلم، از پوشش هایی نظیر: پوشش فوت ناگهانی، فوت ناشی از حوادث، نقص عضو، هزینه پزشکی، معافیت از پرداخت حق بیمه، بیماری خاص و.. استفاده کند.

مزایای طرح بیمه سرمایه‌گذاری مشترک بیمه معلم به شرح زیر هستند:

  1. دو بیمه شده تحت پوشش با پرداخت یک هزینه
  2. سرمایه گذاری فوت عادی تا سقف ۴۰۰ و فوت ناشی از حوادث تا ۶۰۰ میلیون تومان
  3. پوشش های تکمیلی
  4. پرداخت حق بیمه عمر به صورت اقساطی با واریز سالانه
  5. دریافت وام
  6. افزایش حق بیمه در طول مدت زمان قرارداد
  7. سود مشارکت و سود تضمین شده (مقاله افزایش سود بیمه عمر را مطالعه کنید.)
  8. معافیت مالیاتی

آشنایی با سایر طرح‌های بیمه عمر معلم

علاوه بر طرح‌ها و انواع مختلفی که از بیمه عمر معلم تاکنون ذکر کردیم؛ جالب است که به سایر طرح‌های بیمه عمر و سرمایه‌گذاری این شرکت بیمه هم اشاره شود. شما در صورت نیاز می‌توانید از این طرح‌ها به خوبی استفاده کنید. به طور کلی در نظر داشته باشید که بیمه زندگی معلم، دارای طرح‌های بسیار زیادی است. این بیمه به اقشار و اصناف مختلفی از مردم توجه داشته است تا نیازهای همه افراد جامعه را رفع کند. از جمله این طرح‌های دیگر بیمه عمر معلم می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

طرح بیست بیمه معلم ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان

در این طرح از بیمه عمر معلم، شرکت بیمه معلم به قشر دانش آموزان و دانشجویان در سراسر این کشور توجه داشته است. خانواده این افراد می‌توانند با پس انداز کم و ناچیز به صورت ماهانه، سرمایه عظیم و ارزشمندی ا برای فرزندان خود در بلندمدت به وجود آورند. والدین می‌توانند با سرمایه‌ای که برای این قشر از جامعه مدنظر قرار می دهند؛ هزینه های مربوط به تحصیل، ازدواج و مسکن آن ها را تأمین کنند و هیچ گونه نگرانی در این خصوص به دل خود راه ندهند.

طرح آرامش ماندگار بیمه معلم ویژه فرهنگیان

علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، دبیران، فرهنگیان و خانواده درجه اول آن‌ها هم می‌بایست مورد توجه قرار گیرند. بیمه عمر معلم در حمایت از قشر جامعه معلمان و با هدف بهره مندی از پوشش‌های مختلف بیمه‌ای و ایجاد یک سرمایه‌گذاری ارزشمند آن ها را از طرح آرامش ماندگار بیمه معلم خود بهره‌مند می‌سازد.

طرح هدیه هستان معلم ویژه نوزادان و کودکان

کودکان زیر ۶ سال که هنوز پا به مدرسه نگذاشته اند و نوزادان بسیار زیادی که در این رنج سنی قرار دارند؛ آن ها هم می توانند با خرید این طرح از بیمه آتیه معلم، یک ماه حق بیمه را از بیمه معلم دریافت کنند که این طرح بیشتر جنبه سرمایه گذاری اقتصادی داشته و می تواند به عنوان یک هدیه بسیار ارزشمند برای آینده کودکان شما به حساب آید. مقاله بیمه عمر کودک را مطالعه کنید.

 

 بیمه عمر معلم آینده‌ای آرام برای کودکان

با خرید بیمه‌نامه عمر معلم آینده‌ای آرام برای کودکان خود رقم بزنید.

طرح بانوی ایران زمین معلم

خانم‌هایی که شغلی ندارند و به اصطلاح خانه دار هستند؛ می‌توانند برای سرمایه گذاری و استفاده از پوشش های مختلف بیمه‌ای از این بیمه‌نامه استفاده کنند. هر چند که در طرح مذکور نه تنها خانم‌های خانه دار، بلکه تمامی خانم های ایرانی می‌توانند از پوشش‌ها و سرمایه‌گذاری های مطمئن و بسیار مفید بیمه عمر معلم به خوبی استفاده کنند.

طرح کمک هزینه تحصیلات معلم

کمک هزینه تحصیلات خانواده هایی که دارای فرزند هستند و دغدغه تأمین هزینه‌های آن ها را دارند؛ نیز می تواند آرامش خاطر را به زندگی آن ها وارد سازند تا با خرید این طرح از بیمه زندگی معلم بتوانند بخشی از هزینه های تحصیلات فرزندان خویش را تأمین کنند.

طرح کمک هزینه جهیزیه معلم

با توجه به هزینه‌های سرسام آور جهیزیه، خانواده‌های دختردار ممکن است با پا گذاشتن دختر خود به سن ازدواج نگرانی‌هایی در این خصوص داشته باشند؛ طرح کمک هزینه جهیزیه معلم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید نگرانی های خود را در این زمینه به باد فراموشی بسپارید.

طرح نقش‌آفرینان اقتصاد معلم

از طرح‌های دیگر بیمه عمر معلم جای دارد به طرح نقش آفرینان اقتصاد معلم اشاره کرد. در این طرح، تمامی اصناف مختلف فعال می‌توانند ضمن استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای، از سرمایه‌گذاری مطمئن و اقتصادی به خوبی استفاده نمایند.

دریافت خسارت بیمه عمر معلم

در صورتی که می‌خواهید از این بیمه‌نامه در پی حوادث ناگوار، خسارت بگیرید، می‌توانید حداکثر تا پس از سپری شدن یک ماه از تاریخ حادثه، با در دست داشتن مدارک لازم:

  • اصل بیمه نامه
  • مدارک وقوع خسارت
  • مدارک شناسایی خود

نسبت به تکمیل فرم اعلام خسارت اقدام کنید تا پس از بررسی های لازم نسبت به دریافت خسارت شما اقدام کنند. بنابراین تا وقتی که شرکت بیمه معلم در کنار شماست؛ نباید از هیچ حادثه ای و جبران خسارت های ناشی از آن ها واهمه داشته باشید. چرا که بیمه عمر معلم همیشه و در هر لحظه حتی در سخت ترین حالت های ممکن حامی و پشتیبان شماست.

چگونه بیمه عمر معلم را بخریم؟

اگر قصد خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری برای آینده خود از شرکت بیمه معلم دارید، می‌توانید به صورت حضوری با در دست داشتن

  • شناسنامه
  • کارت ملی و فتوکپی آن‌ها

وارد هر یک از شعب و نمایندگی‌های مختلف شرکت بیمه معلم شده و پس از تکمیل فرم و پرداخت حق بیمه نسبت به خرید این بیمه‌نامه اقدام نمایید. علاوه بر خرید حضوری، شما می‌توانید به صورت غیرحضوری و آنلاین در وب سایت‌های فروش آنلاین بیمه عمر اقدام به خرید بیمه کنید. مسلما وقت و انرژی کمتری از شما اتلاف می‌شود. شما می‌توانید در بازه زمانی کمتر و با سهولت و سرعت بیشتری، بیمه‌نامه مورد نظر خود را خریداری کنید.

در پایان جای دارد به عنوان حسن ختام به این نکته توجه شود که با توجه به مزایای بیمه عمر معلم، خرید این بیمه عمر می تواند پشتوانه مالی و اقتصادی خوبی برای شما باشد. شما در کنار بهره مندی از طرح های مختلف بیمه‌ای و پوشش های مختلفی باشد، می توانید از مزایای متعددی بهره برید.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
مزایا و پوششهای بیمه عمر
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / بیمه عمر

بیمه عمر چیست؟ مزایا و پوشش‌های بیمه عمر در ۱۴۰۳

بیمه عمر زیرمجموعه بیمه اشخاص محسوب می شود. بیمه عمر نوعی پس انداز، سرمایه گذاری بلندمدت با مزایای مناسب، پشتیبان مالی برای خانواده و همه افراد دوراندیشی است که امروز سکه‌ای کنار گذاشته و فردا کوزه ها سود می برند و آینده آسوده‌ای را تجربه کنند.

بیمه عمر ایران
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / بیمه عمر

بیمه عمر ایران: راهنمای دقیق پوشش‌ها و طرح‌های بیمه زندگی ایران

با خرید بیمه عمر ایران می‌توانید علاوه بر بهره بردن از پوشش‌های آن، یک سرمایه‌گذاری بسیار مطمئن با پرداخت حق بیمه های ماهانه ناچیز، سرمایه بسیار ارزشمند برای خود و عزیزان خود به جای بگذارید.

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
راضیع
۰۷ دی ۱۴۰۰

بله وقتی به نمایندگی بیمه میریم باچرب زبانی آنچنان از بیمه عمر می گویند که نگو از مزایای بیمه عمر میگن آدم فکر می کنه دیگه آینده اش تأمین ولی در حقیقت اینطور نیست نمایند بمن گفته بود بعد ۶ماه هر وقت بخوای می توانی باز خرید کنی پولتو بهت برمی‌گردانم وبعد از ۵ سال با سودش بهتان می دهیم ولی آنتن من بعد دوسال باز خرید کردم نصف پول خودمو دادن هیچ سود هم ندادن وگفتن چون سن تون بالا بود پوشش ها بالاست در حالی که از سن چیزی برای من نگفتن و کسر شد بنا براین اگر خواستید بیمه بودید قرداد خوب بخونید وتحقیق کنید

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز هدف بیمه دات کام بالا بردن سطح آگاهی افراد از انواع بیمه و خدمات اون هست و به خاطر همین محتواهای مختلفی در حوزه فرهنگ بیمه منتشر می کنه شما با کسب آگاهی قبل از هر اقدام یا مشاوره با کارشناسان بیمه دات کام می تونید بهترین تصمیم بیمه ای خودتون رو بگیرید. به عنوان مثال ما در سایت بیمه دات کام ، درباره بازخرید بیمه عمر یک مقاله داشتیم که شما می توانید با خوندن اون قبل از بازخرید بیمه ، از ضرر خود جلوگیری کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله باز خرید بیمه عمر رو از دست ندهید!

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید