۰۱ مرداد ۱۴۰۳

صفر تا صد بیمه عمر سینا + بررسی دقیق و تخصصی مزایا و سود آن

حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند. هیچ گریزی از مرگ نیست. شرکت بیمه سینا با معرفی انواع بیمه عمر سینا بستری مناسبی برای شما به وجود آورده است. پس از مرگ هم بتوانید، سرمایه‌ای را برای خانواده خود به جای بگذارید. هم‌چنین، شما می‌توانید در هر زمان و مکانی از وجود پوشش‌های بیمه‌ای آن نهایت استفاده را ببرید. برای بهره‌مندی از بیمه زندگی سینا به عنوان یک روش سرمایه‌گذاری در کنار پوشش‌های بیمه‌ای، با ما همراه باشید تا تعاریفی دقیق در مورد “بیمه عمر سینا چیست؟” ارائه نماییم.

بیمه عمر سینا چیست و چه کاربردی دارد؟

بیمه عمر و سرمایه گذاری‌، نوع جدیدی از بیمه عمر است که با تهیه آن، عمر گران و سرمایه خود را بیمه کنید و از پوشش‌های بیمه‌ای در مواقع لزوم استفاده به عمل آورید. بنابراین به طور کلی، بیمه عمر سینا دربردارنده مزایای بسیار زیادی است که هر یک از بیمه‌گزاران می‌توانند از وجود آن‌ها استفاده نمایند

بیمه زندگی سینا، راهی برای سرمایه‌گذاری مطمئن

شرکت بیمه سینا، بیمه زندگی سینا را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن معرفی کرده است. شما می توانید با پرداخت حق بیمه ماهانه، ضمن بهره‌بردن از پوشش‌های بیمه‌ای، به هنگام بروز هر نوع پیشامدی، هزینه‌های سنگین حوادث را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید. علاوه بر آن می‌توانید حتی پس از مرگ هم پشتوانه مناسبی برای اعضای خانواده خویش به جای گذارید.

پوشش‌های بیمه‌ای بیمه عمر سینا

همان‌طور که گفته‌شد؛ شما می توانید با خرید بیمه زندگی سینا از پوشش‌های مختلف آن در طول زندگی خود استفاده کنید. از جمله این پو‌شش‌های بیمه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش بیمه عمر

اصلی‌ترین نوع پوشش‌های بیمه‌ای که می‌توانید از آن استفاده کنید؛ پوشش بیمه عمر است. به این صورت که اگر بنا به هر دلایلی در طول مدت اعتبار بیمه‌نامه، بیمه‌گزار دار فانی را وداع گوید؛ سرمایه اندوخته به ذی‌نفعان وی پرداخت می‌شود. پس از مرگ بیمه‌گزار اصلی، آن‌ها بتوانند از وجود سرمایه مورد‌نظر استفاده نمایند. در خصوص ذینفع، این مقاله را مطالعه کنید.

پوشش بیماری‌های خاص

یکی از دیگر از پوشش این محصول شرکت بیمه سینا، پوشش‌ امراض خاص است.

پوشش بیماری های خاص بیمه عمر سینا

بیمه زندگی سینا برخی از بیماری های خاص را پوشش می‌دهد.

 

اگر بیمه‌گزار این نوع از پوشش‌ها را در زمان ثبت بیمه‌نامه انتخاب کرده باشد و پس از گذشت مدت زمانی بیشتر از ۳ ماه فرد مورد‌نظر به یکی از بیماری‌های خاص از جمله: سرطان، سکته‌مغزی، سکته‌قلبی و… مبتلا گردد و در بیمارستان بستری شود؛ بیمه‌گر مربوطه موظف است که حدود ۳۰ درصد سرمایه فوت را از هزینه‌های درمانی وی پرداخت نماید.

پوشش افراد حادثه‌دیده

متاسفانه بی‌احتیاطی جوان‌ها و بسیاری از افراد در برخی مواقع منجر به حوادثی غیر‌مترقبه برای آن‌ها می‌شود. آمار بالای فوتی بر اثر حادثه در کشور نیز گویای این مسئله است. به همین منظور، آن‌ها می‌توانند تا پیش از گرفتار شدن به چنین شرایطی از بیمه زندگی سینا طرح بیمه فوت ناشی از حوادث استفاده کنند که در این نوع از پوشش‌ها، به میزان ۱ الی ۴ برابر سرمایه فوت بیمه‌گذار اصلی، سرمایه‌ای به ذی‌نفعان افراد بیمه‌گذار پرداخت می‌شود که در طول مدت زمان اعتبار خود در بیمه‌نامه مورد‌نظر بر اثر حادثه جان خود را از دست داده‌اند تا بخشی از درد‌های خود را التیام بخشند و با هزینه‌های دریافتی بتوانند نیاز خود را مرتفع سازند.

پوشش نقص عضو

همه حوادث معمولا به فوت ختم نمی‌شوند و در برخی از موارد ممکن است فرد مورد‌نظر دچار نقص‌عضو یا از کار‌افتادگی شود. بیمه عمر درصدی از سرمایه فوت آن فرد بیمه‌گزار را برابر با درصد نقص عضو به آن‌ها پرداخت می‌کنند.

پوشش معافیت در پرداخت حق بیمه

یکی دیگر از پوشش‌هایی که ممکن است بیمه‌گزار از وجود آن استفاده به عمل آورد؛ وجود پوشش معافیت در پرداخت حق بیمه عمر است. این پوشش شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. از جمله اصلی‌ترین شرایط استفاده از این نوع از پوشش‌ این است که اگر فرد بیمه‌گزار و بیمه‌شده یک نفر باشند. آن فرد هم در اثر هر نوع حادثه و بیماری مختلفی دچار از کار‌افتادگی دائم و کامل شده‌باشد؛ پوشش‌ها به چه شکل ارائه می‌شوند؟

فرد مورد‌نظر می‌تواند حداکثر به مدت زمان ۱۰ سال از پرداخت حق‌بیمه خود معاف گردد تا بتواند هزینه‌های خود را صرف مخارج دیگر کند. در ضمن در طول همین مدت زمان هم بتوانند از وجود پوشش‌های بیمه نامه خود بهره لازم را ببرند. فرد برای استفاده از این نوع از پوشش‌ها می‌بایست حتما شاغل بوده و سن وی نیز بالای ۱۸ سال باشد.

مزایای بیمه عمر سینا برای بیمه‌شده‌ها

هر یک از افراد بیمه‌شده می‌توانند از وجود مزایای بیمه عمر سینا استفاده کنند. علاوه بر وجود پوشش‌های بیمه‌ای که فرد بیمه‌گزار می‌تواند از آن‌ها در صورت بروز حوادث غیرمترقبه استفاده کند؛ آنها می‌توانند از دیگر مزایای بیمه عمر سینا هم استفاده کنند. از جمله مزیت‌هایی که این نوع از بیمه‌نامه‌ها برای افراد بیمه‌گزار دارند؛ می‌توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

دریافت وام

یکی از مزیت‌های بیمه عمر سینا، وام بیمه عمر می‌باشد که فرد بیمه‌شده می‌تواند پس از حدود دو سال از گذشت زمان پرداخت حق‌بیمه خود درخواست وام بیمه‌نامه مذکور را ثبت نموده و به میزان اندوخته خود از وام این بیمه عمر به خوبی استفاده نمایند. شما می‌توانید وام مربوطه را تا حداکثر به مدت‌زمان سه سال بازپرداخت کنید.

امکان باز‌خرید بیمه

از دیگر مزیت‌های بهره‌مندی از بیمه عمر سینا، امکان باز‌خرید می‌باشد. به این صورت که فرد بیمه‌گزار می‌تواند دست‌کم پس از گذشت یک سال از حق‌بیمه خود تا پیش از به پایان رسیدن مدت‌زمان بیمه، نسبت به باز‌خرید اقدامات لازم را انجام دهد. معمولا کسانی به فکر باز‌خرید خواهند افتاد که با توجه به طولانی بودن مدت‌زمان بیمه خود نیاز به سرمایه اندوخته‌شده خود دارند و دیگر توان پرداخت حق‌بیمه‌های خود را ندارند. به همین دلیل آن‌ها می‌توانند در هر زمانی که مایل به باز‌خرید هستند؛ مراتب را به جهت آن صورت بخشند.

برداشت از اندوخته

علاوه بر وجود مزیت باز‌خرید، بیمه‌گزار بیمه عمر سینا می‌تواند در صورتی که نیاز به سرمایه خود داشته باشد؛ پس از سپری شدن دو سال از پرداخت حق‌بیمه خود، اندوخته خود را به صورت تمام و کمال برداشت نماید تا بتواند احتیاج خود را به وسیله آن برطرف نماید. در حقیقت نوعی از بیمه و سرمایه گذاری است. البته برای اینکه بدانید تا چگونه اندوخته بیمه عمر خود را بهبود دهید، این مقاله را مطالعه کنید.

سرمایه گذاری مطمئن با بیمه عمر سینا

سرمایه گذاری امن برای آینده خود و فرزندانتان با بیمه عمر سینا

مشارکت در منافع حاصل از سرمایه‌گذاری بیمه سینا

بیمه سینا این امکان را برای تمامی بیمه‌گزاران خود قرار داده‌است که بتوانند، علاوه بر سود؛ در بیش از ۸۵ درصد از منافع حاصل از سرمایه‌گذاری بیمه سینا هم مشارکت داشته باشد. تا به صورت افزایش اندوخته سرمایه‌گذاری مورد استفاده فرد بیمه‌گذار قرار گیرد.

پرداخت بیمه عمر سینا و تبادلات مالی بیمه عمر

شما می‌توانید با پرداخت بیمه عمر سینا به عنوان بیمه‌گزار با بیمه‌گر در طول مدت بیمه عمر مربوطه و حتی پس از آن تبادلات مالی داشته باشید. به این صورت که گاهی اوقات شما بیمه عمر خود را پرداخت می‌کنید و در برخی موارد نیز بیمه‌گر در قالب وام و مستمری – در صورت نیاز- تبادلات مالی با شما دارد.

پرداخت بیمه عمر سینا در بستر اینترنت

امروزه به راحتی می‌توان به پرداخت الکترونیکی بیمه عمر سینا روی آورد. اینترنت و فضای مجازی بستری را برای شما فراهم آورده است تا شما بتوانید با صرفه‌جویی در وقت و انرژی خود بدون مراجعه حضوری، نسبت به پرداخت حق‌بیمه خود مبادرت ورزید. مسئله‌ای که در گذشته کمتر دیده‌می‌شد و بیمه‌گزار می‌بایست، حتما برای پرداخت اقساط حق‌بیمه عمر کلی وقت صرف می‌کرد. اما امروزه پس از محاسبه بیمه عمر سینا، شما می‌توانید تمامی مراحل خرید بیمه عمر نامبرده‌شده تا پرداخت الکترونیکی آن را به صورت مجازی در کسری از ثانیه انجام دهید.

موارد پرداخت بیمه عمر سینا از سوی بیمه‌گزار

فرد بیمه‌گزار مبالغی را به این بیمه عمر بپردازد که این مبالغ هم به عنوان حق‌بیمه وی و هم سرمایه در حساب بیمه‌گزار مربوطه ذخیره می‌شود. بهتر است حق‌بیمه پرداختی را در زمان مقرر شده خود پرداخت نماید تا بتواند از پوشش‌های بیمه‌ای بهره‌مند شود. علاوه بر آن می‌تواند، سرمایه اولیه‌ای را در صورت تمایل به سرمایه‌گزاری بیشتر در همان ابتدای قرارداد پرداخت نماید.

استعلام بیمه عمر و نکات خاص مربوط به آن

استعلام بیمه عمر از دیگر نکات قابل توجهی است که به شما این امکان را می‌دهد که نسبت به پرداخت اقساط خود و مشاهده جدول بیمه عمر و محاسبات مربوط به آن مطلع گردید تا وضعیت مالی و اقتصادی خود را هر ساله بتوانید مشاهده کنید. برای این منظور شما می‌توانید با پر کردن فرم استعلام بیمه عمر سینا، جدول بیمه عمر سینا را مشاهده کرده و تمامی نکات دقیق که باید در این زمینه را بدانید؛ به راحتی در استعلام بیمه عمر مربوطه قابل مشاهده است.

استعلام سابقه بیمه عمر سینا به صورت مجازی

علاوه‌بر خرید بیمه عمر سینا شما می‌توانید وارد صفحه استعلام بیمه‌نامه شده تا به راحتی و در کسری از ثانیه در این وب‌سایت اینترنتی استعلام سابقه بیمه عمر سینا را نیز به صورت مجازی بگیرید. استعلام پرداخت بیمه عمر نیز در این سامانه امکان پذیر است تا شما بتوانید، کلیه مراحل خرید و استعلام تا پرداخت حق‌بیمه خود را به راحتی به صورت مجازی در این وب‌سایت اینترنتی انجام دهید.

در صورتی که می‌خواهید از وجود مزایای بیمه عمر سینا استفاده به عمل آورید؛ می‌توانید به خرید این بیمه عمر مبادرت ورزید تا با خرید آن و پرداخت به موقع اقساط خود بتوانید در مواقع ضروری از وجود این بیمه‌نامه به خوبی استفاده کنید. پیش از خرید بیمه عمر طبیعتا شما شرایط و جدول بیمه عمر سینا را به خوبی مورد مطالعه قرار داده‌اید و به این نتیجه دست‌یافته‌اید که بیمه عمر نامبرده‌شده تا چقدر می‌تواند برای شما مزایا دربرداشته باشد که هم در طول این زندگی و هم پس از به پایان رسیدن آن، شما و ذی‌نفعان شما بتوانند از وجود این مزیت‌ها به خوبی استفاده نمایند.

 

  • + وام بیمه عمر سینا چیست؟
  • + استعلام بیمه عمر سینا چگونه انجام می‌شود؟
  • + آیا امکان بازخرید بیمه عمر سینا وجود دارد؟
آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
بیمه عمر ایران
۰۵ شهریور ۱۴۰۳ / بیمه عمر

بیمه عمر ایران: راهنمای دقیق پوشش‌ها و طرح‌های بیمه زندگی ایران

با خرید بیمه عمر ایران می‌توانید علاوه بر بهره بردن از پوشش‌های آن، یک سرمایه‌گذاری بسیار مطمئن با پرداخت حق بیمه های ماهانه ناچیز، سرمایه بسیار ارزشمند برای خود و عزیزان خود به جای بگذارید.

مزایا و پوششهای بیمه عمر
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / بیمه عمر

بیمه عمر چیست؟ مزایا و پوشش‌های بیمه عمر در ۱۴۰۳

بیمه عمر زیرمجموعه بیمه اشخاص محسوب می شود. بیمه عمر نوعی پس انداز، سرمایه گذاری بلندمدت با مزایای مناسب، پشتیبان مالی برای خانواده و همه افراد دوراندیشی است که امروز سکه‌ای کنار گذاشته و فردا کوزه ها سود می برند و آینده آسوده‌ای را تجربه کنند.

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
حسن حسینی
۲۵ آذر ۱۴۰۱

سلام باید حتمن دفتر چه بیمه سینا رو داشته باشیم، مثال من رفتم دندونپزشکی که با بیمه سینا قرارداد داره دفترچه بیمه میخاد یا همون شماره ملی کافیه؟؟!!

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۵ آذر ۱۴۰۱

    سلام نیازی به دفترچه نیست. بعد بیمه عمر هزینه دندانپزشکی را که پوشش نمی دهد. آن بیمه تکمیلی است.

person
عیوضی
۱۲ بهمن ۱۴۰۰

سلام کلینیک دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه سینا را از کجا میتونم پیدا کنم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، شما می توانید مراکز طرف قرارداد را از سایت بیمه سینا مشاهده کنید.

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید