۲۱ آذر ۱۴۰۱

بیمه زندگی خاورمیانه: سرمایه گذاری امن برای آینده+ پوشش ها و مزایا

همه ما در طول زندگی خود با خسارت‌ها و حوادث بسیار زیادی رو به رو می شویم. هر یک از این حوادث می‌توانند سبب بهم ریختگی اعصاب و روان ما شوند. این حوادث، زندگی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. بیمه زندگی خاورمیانه می‌تواند یک گزینه بسیار خوب و مثمر به ثمری برای شما باشد. شما با پیوستن به جرگه این شرکت بیمه ای می‌توانید، بخش اعظمی از خسارت‌های خود را در زندگی جبران کنید. در ادامه بیشتر در خصوص این شرکت بیمه‌ای سخن به میان می‌آید. در صورت بروز حوادث مختلف و جبران خسارت‌های احتمالی با بیمه خاورمیانه می‌توانید، خسارات خود را جبران کرده و سرمایه‌ای برای آینده داشته‌باشید.

بیمه زندگی خاورمیانه در یک نگاه کلی

اگر بخواهیم در یک نگاه کلی بیمه زندگی خاورمیانه را به شما معرفی سازیم؛ می توان آن را یک شرکت بیمه‌ای دانست که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به صورت تخصصی به عنوان اولین شرکت بیمه‌ای در حوزه بیمه عمر در ایران شروع کرد. شرکت بیمه خاورمیانه با طرح‌های متنوع و خاص خود توانسته است، نیاز طیف بسیار وسیعی از مردم را پاسخ گوید. هر یک از افراد می‌توانند از پوشش‌ها و طرح‌های مختلف این شرکت بیمه‌ای به خوبی بهره لازم را ببرند.

انواع پوشش‌های مختلف بیمه زندگی خاورمیانه

حال با بیمه زندگی خاورمیانه آشنا شدید. می‌دانید که این شرکت بیمه‌ای جزو شرکت‌های ارائه دهنده بیمه عمر به شمار می‌آید. شما می‌توانید از طرح‌های مختلف آن استفاده کنید. در کنار پوشش‌های بیمه به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن به این شرکت بیمه‌ای چشم بدوزید. بهتر است با برخی از مهم‌ترین پوشش های این شرکت بیمه ای هم آشنا باشید تا در صورت نیاز به خرید بیمه زندگی خاورمیانه بتوانید از هر یک از پوشش‌های نامبرده شده به خوبی استفاده به عمل آورید. به طور کلی بیمه‌گذاران می‌توانند در طول بازه زمانی اعتبار بیمه‌نامه خود از پوشش‌های بیمه خاورمیانه استفاده به عمل آورند.

پوشش سرمایه فوت عادی

اگر شما دارنده بیمه عمر خاورمیانه باشید و در طول مدت زمان داشتن این بیمه؛ بنا به هر دلیلی از این دنیا رخت بربندید؛ ذی نفعان شما می‌توانند از سرمایه اندوخته شده شما در طول این مدت زمان بهره مند گردند. شما می‌توانید با خرید بیمه زندگی خاورمیانه به عنوان بیمه عمر علاوه بر استفاده از سایر پوشش‌های دیگر بیمه زندگی خاورمیانه، ذی نفعان شما نیز از سرمایه گذاری مطمئن برای خود پس از فوت شما استفاده نمایند.

برای کسب اطلاعات جامع در خصوص پوشش فوت بیمه عمر به مقاله بیمه فوت مراجعه نمایید.

پوشش سرمایه فوت بر اثر حادثه

گاهی اوقات ممکن است فرد بیمه گذار بر حسب حادثه و تصادفی جان خود را از دست بدهد؛ در این صورت اگر فرد مذکور دارنده بیمه زندگی یا بیمه عمر خاورمیانه بوده باشد: ضمن اینکه ذی نفعان وی می‌توانند از وجود سرمایه فوت عادی آن فرد استفاده کنند؛ شرکت بیمه‌ای مورد نظر سرمایه فوت بر اثر حادثه را نیز به آن ها پرداخت می‌کند. نکته جالب توجه افزایش سرمایه فوت فرد مورد نظر حتی تا ۳ برابر سرمایه فوت عادی برای آن فرد است.

پوشش هزینه‌های پزشکی

همه ما در طول زندگی خود بارها و بارها سر و کارمان به پزشک و بیمارستان کشیده شده‌است. ممکن است در موارد حادتر در بیمارستان بستری شده و بایستی هزینه‌های سنگین آن را به ناچار پرداخت نماییم. بیمه زندگی خاورمیانه حامی و پشتیبان افراد است. این بیمه در صورت بیمار شدن بیمه‌گزار هزینه‌های مربوط به پزشکی آن فرد را پرداخت نماید. بیمه خاورمیانه این بستر را برای بیمه‌گزاران خود فراهم ساخته است تا آنها بتوانند از پوشش هزینه‌های بستری و درمانی و سایر هزینه های پزشکی استفاده کنند. در هر صورت اگر فرد بیمه‌شده نیاز به پوشش‌های پزشکی داشته باشد؛ می تواند تا سقف ۱۵ درصد از سرمایه فوت عادی و ۱۰ درصد از سرمایه فوت بر اثر حادثه پوشش‌های پزشکی این بیمه استفاده نماید.

پوشش بیماری‌های خاص

بیمه‌گذارانی که به برخی از بیماری‌های خاص از جمله:

  • عمل قلب باز
  • پیوند اعضای اصلی بدن
  • سکته مغزی
  • سرطان
  • سکته قلبی به عنوان ۵ بیماری خاص مبتلا گردند؛ می توانند تا سقف ۳۰ درصد از سرمایه فوت از پوشش‌های بیمه عمر خاورمیانه برخوردار شوند.
بیمه زندگی خاورمیانه

جبران خسارات پزشکی از پوشش‌های بیمه زندگی خاورمیانه است.

بنابراین اگر بیمه‌گذاری که بیمه زندگی یا بیمه عمر خاورمیانه را خریداری نموده است؛ به بیماری‌های خاص مبتلا گردد؛ می‌تواند تا حد بسیار زیادی در هزینه‌های پزشکی خود صرفه جویی به عمل آورد و از پوشش امراض خاص بیمه عمر بهره‌مند شود.

 

پوشش سرطان

هر چند که بیماران مبتلا به سرطان می‌توانند از پوشش بیماری‌های خاص استفاده کنند؛ ولی با توجه به تمرکز این شرکت بیمه‌گر نسبت به پوشش بیماران سرطانی، این شرکت سرمایه‌ای جداگانه را نیز دوباره به بیمارانی سرطانی اختصاص داده‌است. بدین ترتیب بیمه‌گزاران سرطانی می‌توانند سال اول به میزان ۱۰ درصد و از سال‌های بعدی تا سال ۱۶ ام هر ساله به میزان ۴ درصد از سرمایه فوت استفاده نمایند. باید در نظر داشت که سقف نهایی پوشش سرطان در بیمه زندگی خاورمیانه تا ۶۲ درصد سرمایه فوت تخمین زده شده‌است. البته استفاده از شیمی درمانی برای بیماران سرطانی استفاده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر پوشش شیمی درمانی بیمه عمر را مطالعه کنید.

پوشش نقص عضو و از کارافتادگی

گاهی اوقات بر حسب حوادث مختلف، ممکن است فرد بیمه‌گذار با نقص عضو و از کار افتادگی رو به رو شود. یعنی به طور کامل دچار نقص عضو دائمی گردد. در این صورت، شرکت بیمه خاورمیانه متعهد است تا هزینه‌ای معادل ۲۰۰ برابر سرمایه فوت را برای چنین افرادی پرداخت نماید. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که این پوشش تنها زمانی به فرد بیمه‌گذار داده می‌شود که وی پوشش فوت بر اثر حادثه را نیز داشته باشد.

معافیت از پرداخت حق بیمه برای افراد مبتلا  به نقص عضو و از کار افتادگی

بیمه زندگی خاورمیانه امکانی را در اختیار بیمه شده های خود قرار داده است: در صورتی که بیمه‌گزاران به نقص عضو یا از کار افتادگی در هر یک از حوادث و تصادف های مختلف مبتلا گردند؛ با توجه به این مسئله که آن‌ها دیگر توان انجام هیچ کاری را ندارند؛ بتوانند از پرداخت حق بیمه عمر معاف گردند. بدین ترتیب که آن‌ها دیگر نایی برای درآمدزایی ندارند. این افراد نمی‌توانند با توجه به نقص عضو و از کار افتادگی شغلی را برای خود دست و پا کنند. بیمه زندگی خاورمیانه آن‌ها را از پرداخت حق بیمه‌های خود معاف کرده است تا باری از روی دوش آن‌ها بکاهد.

چرا بیمه زندگی خاورمیانه متنوع‌ترین محصولات بیمه ای را داراست؟

در بخش پوشش‌های مختلف بیمه خاورمیانه، ذکر شد که این بیمه متنوع‌ترین محصولات بیمه‌ای را داراست. اما به واقع چرا؟ بیمه خاورمیانه را با تنوع بسیار بالای محصولات خود می‌شناسند؛ چرا که شامل تمامی محصولات بیمه‌ای زیر می‌باشد:

  • بیمه مستمری عمر و بازنشستگی تکمیلی
  • بیمه‌ی عمر زمانی
  • بیمه تمام عمر
  • پوشش‌های مختلف و متنوع بیمه‌ای
  • طرح‌های متنوع بیمه عمر و سرمایه گذاری خاورمیانه
  • و…

با توجه به این پوشش‌ها و طرح‌های متنوع است که بیمه خاورمیانه دربردارنده محصولات بیمه ای متنوع و جذابی برای بیمه گذاران خود است.

مزایای قابل توجه بیمه عمر خاورمیانه

به طور کلی باید در نظر داشت که بیمه عمر خاورمیانه هم برای شما پوشش ها و محصولات بیمه ای متنوعی را به ارمغان می آورد که در مواقع لزوم می توانید از آن ها استفاده کنید. در کنار تمامی این پوشش‌ها حکم یک سرمایه گذاری بلندمدت و مطمئن را برای شما ایفاء می‌کند. بنابراین، مزایای بیمه خاورمیانه بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. اما در کنار تمامی این مزیت‌ها می توان به برخی دیگر از مزایای بیمه عمر خاورمیانه هم اشاره کرد که به شرح زیر می باشند:

  1. دریافت وام بیمه عمر حتی بدون نیاز داشتن به ضامن
  2. دریافت سود تضمینی
  3. تبدیل اندوخته خود به انواع مستمری
  4. امکان تعیین ذی نفع بیمه نامه به صورت دلخواه توسط فرد بیمه گذار
  5. بازخرید اندوخته و سرمایه خود (مطالعه مقاله بازخرید بیمه عمر پیشنهاد می‌شود.)
  6. و…

بیمه زندگی خاورمیانه

برای بهره بردن از این مزیت‌‌ها شما می‌توانید به صورت آنلاین در هر زمان و مکانی اقدام به خرید بیمه زندگی خاورمیانه کنید. در صورت خرید بیمه زندگی خاورمیانه، از خدمات و پوشش های مختلف این شرکت بیمه ای نهایت بهره را خواهید برد.

طرح‌های بیمه زندگی خاورمیانه

بیمه زندگی خاورمیانه دارای طرح‌های مختلف و متنوعی است که در این بین می توان به طرح‌های زیر اشاره داشت:

  1. طرح آینده رویایی فرزندان
  2. چتر حمایت خاورمیانه
  3. طرح نگین
  4. طرح سازمانی برای سازمان ها و شرکت‌های مختلف به صورت گروهی

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که طرح‌های بیمه زندگی خاورمیانه دارای شرایط سنی خاص خود می باشند. بهتر است در زمان خرید بیمه زندگی خاورمیانه به صورت اینترنتی و یا حضوری به این شرایط دقت نظر داشته باشید تا در نهایت با استعلام و مقایسه شرایط بیمه خاورمیانه با سایر شرکت های بیمه ای دیگر بتوانید مناسب ترین طرح ها و خدمات بیمه ای را برای خود انتخاب کنید.

انواع سود پرداختی در بیمه زندگی خاورمیانه

دو نوع سود در بیمه خاورمیانه به عنوان بیمه عمر و سرمایه گذاری به بیمه گزاران خود پرداخت می‌شود که شامل سود تضمین و سود حاصل از مشارکت می‌باشد که به شرح زیر می‌باشند:

  • سود تضمینی: مقدار و میزان این سود مشخص است و توسط بیمه مرکزی تعیین می گردد. این سود در دو سال اول ۱۶ و در دو سال بعدی ۱۳ و از سال پنجم تا پایان قرارداد به میزان ۱۰ درصد برآورد می‌گردد.
  • سود حاصل از مشارکت: مقدار و میزان این سود برخلاف سود تضمینی مشخص نیست. چرا که میزان سود حاصل از مشارکت – همان طور که از نام آن هم مشخص است- بستگی به مشارکت و فعالیت‌های شرکت بیمه‌ای مورد نظر دارد. البته وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور نیز در میزان این سود تأثیرگذار است. مقدار سودی که از طریق مشارکت به دست می آید؛ همه ساله در پایان هر سال به اندوخته بیمه گذار واریز می‌گردد.

خرید اینترنتی بیمه زندگی خاورمیانه در کسری از ثانیه

بیمه زندگی خاورمیانه به عنوان بیمه عمر و سرمایه گذاری از جمله شرکت‌های بیمه‌ای پیشرو در امر خدمت رسانی به بیمه گزاران خود می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اینترنتی این بیمه عمر و کسب سودهای مختلف و مزایا و پوشش های بیمه ای متنوع در هر زمان و مکانی که اراده کنید؛ به صورت اینترنتی و در کسری از ثانیه نسبت به خرید اقدام کنید.

خرید بیمه زندگی خاورمیانه به صورت آنلاین

حال که با بیمه زندگی خاورمیانه و پوشش های خاص و متنوع آن آشنا شدید؛ در صورتی که ترغیب به خرید این بیمه شده‌اید، بایستی هر چه سریعتر اقدام به خرید این بیمه عمر کنید. اگر در این مورد نیازمند راهنمایی هستید و سوالاتی در ذهن دارید می‌توانید تمام سوالات خود را در انتهای همین مقاله برای کارشناسان بیمه دات کام کامنت کنید تا کارشناسان بیمه دات کام، شما را در اسرع وقت راهنمایی کنند.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
مزایا و پوششهای بیمه عمر
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / بیمه عمر

بیمه عمر چیست؟ مزایا و پوشش‌های بیمه عمر در ۱۴۰۳

بیمه عمر زیرمجموعه بیمه اشخاص محسوب می شود. بیمه عمر نوعی پس انداز، سرمایه گذاری بلندمدت با مزایای مناسب، پشتیبان مالی برای خانواده و همه افراد دوراندیشی است که امروز سکه‌ای کنار گذاشته و فردا کوزه ها سود می برند و آینده آسوده‌ای را تجربه کنند.

بیمه عمر ایران
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / بیمه عمر

بیمه عمر ایران: راهنمای دقیق پوشش‌ها و طرح‌های بیمه زندگی ایران

با خرید بیمه عمر ایران می‌توانید علاوه بر بهره بردن از پوشش‌های آن، یک سرمایه‌گذاری بسیار مطمئن با پرداخت حق بیمه های ماهانه ناچیز، سرمایه بسیار ارزشمند برای خود و عزیزان خود به جای بگذارید.

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
محمود
۱۸ خرداد ۱۴۰۲

سلام میخوامبه صندوق رفاه خاورمیانه سرمایه گذاری کنم حال اینکه من بیمه مستمری و تکمیلی دارم نمیدانم از کی سؤال کنم و پرس جو کنم لطفا رهنمایی کنی

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۰ خرداد ۱۴۰۲

    سلام. لطفا با واحد پشتیبانی بیمه دات کام تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱۴۳۷۲

person
زهرا
۰۳ فروردین ۱۴۰۲

سلام
هر کدام از شرکت های ارائه دهنده” بیمه مستمری آنی ” چه شرایطی دارند؟ و اینکه حداقل مبلغ پرداختی حق بیمه به صورت یکجا چه قدر هست؟ و مستمری دریافتی بر اساس اون مبلغ حداقلی چه قدر هست؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۵ فروردین ۱۴۰۲

    سلام. برای این که پاسخ سوالاتتون رو بهتر بگیرید پیشنهاد می‌کتم به صورت تلفنی با مشاوران بیمه دات کام صحبت کنید.

person
Zhina Parva
۲۶ مهر ۱۴۰۱

اگه از این بیمه برای مخارج دکتر استفاده کنیم، پولی که بیمه برای درمان میده از کل پولی که پیشش داریم کم میکنه؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۶ مهر ۱۴۰۱

    سلام شرایط بیمه را باید از خود کارشناس آنجا بپرسید.

    person
    وحید سجادفر
    ۲۹ شهریور ۱۴۰۲

    خیر کسر نمیکنه

person
علی امیری
۲۴ اسفند ۱۴۰۰

سلام ایا کلیه خدمات بیمه زندگی خاورمیانه شامل مستمری-وشش هزینه ها -سزمایه گذاری عکر و….در یک بیمه زندگی تجمیع شدند یا هر کدام خواستیم به تفکیک باید بگیریم؟
همراه ۰۹۱۸۳۳۰۱۷۴۴

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، اصولا در بیمه عمر پوشش های مختلفی وجود دارند و شما ر اساس آن پرداخت می کنید.

person
تینا
۱۳ دی ۱۴۰۰

سلام در دفتری کار میکنم کارفرمام گفته بعد از سه ماه بیمه زندگی مستمری خاورمیانه برات رد میکنم، خواستم بدونم سابقه کار برام حساب میشه؟ و بازنشستگی و دفترچه درمان داره؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۴ دی ۱۴۰۰

    سلام وقت بخیر فقط بیمه تامین اجتماعی سابقه کار محسوب میشود و بیمه زندگی خاورمیانه نوعی بیمه عمر و سرمایه گذاری است که شرح تمام پوشش ها و خدمات آن را در همین مقاله می توانید بخوانید

person
جعفر ک
۰۸ دی ۱۴۰۰

با درود.
میخواستم بدونم بیمه عمر خاورمیانه میشه بدون حضور به نمایندگی ها از طریق اینترنت خرید کرد

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۸ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز بله شما می توانید بیمه عمر خاورمیانه را چه حضوری و چه آنلاین خریداری نمایید.

    person
    نماینده
    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

    بله اینترنتی میشه بیمه نامه خرید

person
سردار
۰۸ دی ۱۴۰۰

سلام این بیمه نامه جدیده از کجا باید بخریم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۸ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، نه چند سالی است که بیمه خاورمیانه وجود دارد. برای خرید شما باید با خود نمایندگی های بیمه خاورمیانه تماس بگیرید.

person
رضا س
۰۸ دی ۱۴۰۰

سلام وخسته نباشی،اگه مبلغ۱۰۰ میلیون به صورت یکجا پرداخت کنم بعد یک سال ماهانه چه مبلغی به عنوان مستمری دریافت میکنم؟ باتشکر

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، برای چگونگی پرداخت و دریافت مستمری باید با خود شرکت بیمه خاورمیانه تماس بگیرید.

person
محمد ب
۱۹ آبان ۱۴۰۰

سلام و عرض ادب آیا یک جوان بیکار و بدون شغل موقع ثبت نام برگه بیمه عمر خاورمیانه گزینه پوشش معافیت از پرداخت بیمه درصورت از کارافتادگی کلی رو باید تیک بزنه یا خیر

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۹ آبان ۱۴۰۰

    سلام وقت بخیر نه این گزینه شامل شما نمی شود و نباید تیک بزنید برای توضیحات بیشتر شما می توانید با نمایندگی های بیمه خاورمیانه تماس بگیرید.

    person
    مشكاني
    ۲۰ آبان ۱۴۰۰

    سلام وقت بخیر
    خانمی ۴٧ ساله هستم شرایط خرید بیمه مستمری آنی مادام العمر چه شرایطی داره ؟

      person
      کارشناس بیمه
      ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

      سلام دوست عزیز، اگر منظورتان شرایط بیمه عمر و زندگی خاورمیانه و هر شرکت دیگر است، تا جایی که اطلاعات بود برای شما نوشته ایم. مابقی را باید از خود شرکت بپرسید.

    person
    سحر
    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

    عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما اگر بیمه گذار خود شما باشید و حق بیمه را خودتان پرداخت میکنید بله امکان استفاده از پوشش معافیت هست زیرا برای معافیت شرط نقص عضو وجود دارد

person
حسین قربانی
۱۴ آبان ۱۴۰۰

با مقایسه ای که من انجام دادم و مطالعه ای که درباره بیمه مستمری داشتم بیمه مستمری خاورمیانه برای بیمه تایم مناسبی است که از این فرصت استفاده کنیم و خریداریش کنیم. تا سن ۱۰۰ سالگی هم مستمری می ده.

person
آتشین
۱۱ مهر ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر این متن یک اشتباه فاحش داره و اون معرفی بیمه خاورمیانه به عنوان بیمه عمر و سرمایه گذاری خاورمیانه است در حالی که بیمه خاورمیانه تنها شرکتی هستش که داره بیمه عمر و مستمری یا همون بازنشستگی ارائه میده که خیلی ارزشمندتر از بیمه عمر و سرمایه گذاری هستش من نماینده بیمه خاورمیانه هستم خوشحال میشم در خدمتتون باشم و برای اصلاح این محتوا و آگدیت محتوا با توجه به قوانین جدید بیمه خاورمیانه باهاتون همکاری داشته باشم ۰۹۹۲۱۲۵۵۲۵۴

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، ممنون از پیامتان. منظور از سرمایه گذاری این است که افراد با پرداخت مبلغی و گذشت مدت زمان معین، حقوق بازنشستگی دریافت می کنند که این به نوعی سرمایه گذاری است.

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید