۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیمه دندانپزشکی: راهکار طلایی هزینه‌های بالای دندان پزشکی

هزینه‌های دندانپزشکی در ایران بسیار بالاست. متاسفانه دندان‌ها هم جزو اندام آسیب پذیر بدن به شمار می‌آیند. دندان‌ها پس از مدتی پوسیده می‌شود. فرد دارای بیماری دندان گرفتار هزینه‌های درمانی زیاد می‌گردد. حتما شما هم چنین تجربه‌ای داشته‌اید: درد طاقت فرسای دندان یک طرف، درد هزینه‌های سنگین دندانپزشکی طرف دیگر. در این مواقع، شاید پیش خود بگویید:” کاش بیمه‌ای برای کاهش هزینه‌های درمان دندان بود”. خبر خوش این‌که بله ! سازمان تامین اجتماعی، بیمه دندانپزشکی را با این هدف ارائه کرده است. در حقیقت می‌توان از خدمات دندانپزشکی با بیمه استفاده کرد.

با توجه به این مسئله که هزینه‌های دندانپزشکی در ایران پس از هزینه های بستری بسیار بالاست؛ وجود بیمه تکمیلی می‌تواند کمک رسان باشد. بیمه دندانپزشکی هزینه‌های امور ترمیم و درمان بیماری دندان را می‌کاهد. شما می‌توانید با خیالی راحت دندان های خود را با این بیمه ترمیم کنید. در ادامه بیشتر در خصوص این بیمه و ثبت نام آن صحبت می شود.

بیمه تامین اجتماعی برای پوشش دهی هزینه‌های دندانپزشکی

دندانپزشکی تامین اجتماعی چیست؟ آیا هزینه­‌های دندانپزشکی با دفترچه تامین اجتماعی قابل جبران هستند؟ در جواب باید گفت که بیمه تامین اجتماعی یکی از بیمه‌هایی است که با داشتن دفترچه آن، می‌توان بخشی از هزینه‌های بیماری‌های دندان را پوشش داد. باید توجه داشت که هر چند در برخی از مراکز شاید شاهد خدمات دندانپزشکی رایگان تامین اجتماعی باشیم؛ اما این خدمات بسیار محدود و مراکز درمانی اصلی خود تامین اجتماعی است؛ بیمه‌نامه بیماری‌های دندان تامین اجتماعی روزانه فقط شامل حال تعداد کمی از افراد می گردد. خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی چیست؟ کمک هزینه دندانپزشکی تامین اجتماعی چیست؟

در ابتدا باید بدانید از آنجایی که بیمه تامین اجتماعی خدمات بسیار کمی را برای دندان ارائه می‌دهد، بهتر است به خرید یک بیمه دندانپزشکی بیاندیشید. چونکه در مراکز دندان پزشکی تامین اجتماعی، خدماتی مانند کشیدن دندان، پر کردن معمولی دندان و جرم گیری سطحی ارائه می‌شود. البته این مراکز به دلیل رایگان بودن این خدمات خیلی شلوغ هستند. به هر حال بهتر است بدانیم بیمه تکمیلی تامین اجتماعی دندانپزشکی چیست؟

خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی فقط شامل موارد زیر است:

  • کشیدن دندان
  • پر کردن آن به صورت معمولی
  • جرم گیری

بیمه تامین اجتماعی از سایر خدمات دیگر دندانپزشکی به مراجعه کنندگان خود سر باز می‌زند. ضمن اینکه سیستم نوبت دهی برای گرفتن نوبت دندانپزشکی در این مراکز نیز خود از دیگر مشکلاتی است که وقت بسیار زیادی را از افراد را می‌گیرد؛ ممکن است فردی برای گرفتن نوبت دندانپزشکی چندین روز پشت سر هم نتواند با توجه به محدود بودن تعداد افراد و اتمام نوبت گیری روزانه، نوبتی را برای خود رزرو کند.

در حقیقت روی کمک هزینه دندانپزشکی تامین اجتماعی با این پوشش نمی‌توان خیلی حساب باز کرد؛  برای همین افراد مختلف با توجه به این مشکلات و نیز هزینه‌های زیاد دندانپزشکی، سعی می‌کنند با ثبت نام بیمه تکمیلی بتوانند از خدمات بهتری در این زمینه بهره مند شوند. آن‌ها می‌خواهند هزینه های دندانپزشکی را برای خود به طرز چشمگیری کاهش دهند. در ادامه برای اطلاع بیشتر شما از بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی صحبت می شود تا شناخت بیشتری نسبت به این بیمه داشته باشید.

مراکز دندانپزشکی بیمه تکمیلی تامین اجتماعی بیشتر همان مراکز درمانی خود این سازمان هستند. البته بهتر است که قبل از مراجعه به مراکز خصوصی، با آن مرکز تماس بگیرید.

خدمات بیمه تکمیلی تامین اجتماعی برای دندان‌ها

بیمه تکمیلی دندانپزشکی نسبت به سایر بیمه های دیگر خدمات بهتر و شایسته تری در حوزه بیماری‌های دهان و دندان ارائه می سازد. بدین ترتیب کسانی که قصد ثبت نام و تهیه بیمه دندانپزشکی دارند؛ می‌توانند با این بیمه علاوه بر هزینه‌های کمتر بتوانند از پوشش‌های بیشتری استفاده کنند.

البته برای آشنایی بیشتر با بیمه تکمیلی برای دندانپزشکی، مقاله پوشش دندانپزشکی بیمه تکمیلی را مطالعه کنید.

پوشش­‌های دندانپزشکی با بیمه تکمیلی تامین اجتماعی

پوششهای بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی عبارتند از:

  1. پرداخت ویزیت دندانپزشکی
  2. ترمیم پوسیدگی و خرابی های موجود در دندان های شما
  3. پر کردن دندان در انواع مختلف خود از جمله: آمالگام و کامپوزیت و…
  4. جرم گیری دندان و انواع مختلف آن از جمله: جرم گیری دندان های فک بالا و پایین
  5. بروساژ دندان های فک بالا و پایین
  6. جراحی دندان
  7. کشیدن انواع دندان ها از جمله دندان های جلویی و عقبی و نیز کشیدن دندان عقل
  8. تصویربرداری و رادیوگرافی دندان ها
  9. پانسمان دندان
  10. و…

همان طور که مشاهده می کنید، خدمات و پوشش‌های بیمه تکمیلی دندانپزشکی بسیارجالب توجه است. در صورت ابتلا به بیماری‌های دهان و دندان، شما می‌توانید از خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی یا دقیق‌تر بگوییم خدمات بیمه تکمیلی بهره وافر ببرید. افراد زیادی با توجه به گستردگی و پوشش‌دهی بیشتر خدمات ارائه شده تمایل به تهیه بیمه دندانپزشکی خواهند داشت: آن‌ها می‌توانند با بیمه نامبرده شده خود دندان‌های خراب و پوسیده خود را ترمیم سازند.

ثبت نام بیمه دندانپزشکی تکمیلی تامین اجتماعی

اگر می‌خواهید بیمه‌ای برای رفع بیماری دندان های پوسیده خود داشته باشید؛ می توانید از شرکت‌های بیمه‌ای مختلف اقدام به ثبت نام بیمه دندانپزشکی تکمیلی کنید. با در دست داشتن این بیمه‌نامه و پرداخت حق بیمه می‌توانید از خدمات و پوشش های مختلف بیمه دندانپزشکی برخوردار شوید. امروزه شرکت‌های بیمه‌ای مختلفی بیمه مخصوص بیماری‌های دهان و دندان را ارائه می‌کنند. شما می‌توانید با ثبت نام، از گستردگی و تنوع بالای بیمه دندان پزشکی تکمیلی بهره مند شوید.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی و پوشش‌های آن

 به علاوه، شما می‌توانید به صورت حضوری با مراجعه به یکی از نزدیک‌ترین شعبه‌های سازمان تامین اجتماعی، نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی مخصوص دندان‌ها اقدام کنید و از خدمات آن به خوبی استفاده کنید. پس با توجه به این دو مقوله بسیار مهم یعنی کاهش هزینه های دندانپزشکی و نیز گستردگی و تنوع بالای خدمات دندانپزشکی بهتر است  ثبت نام بیمه دندانپزشکی تکمیلی تامین اجتماعی در اولویت قرار بگیرد تا بتوان از خدمات آن بهره مند شد.

پوشش بیمه دندانپزشکی بسته به عوامل مختلف

یکی از مسائل بسیار حائز اهمیت پیش از ثبت نام بیمه دندان پزشکی یا همان بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی به عنوان بهترین بیمه تکمیلی، میزان پوشش دندانپزشکی است. میزان پوشش‌دهی خدمات دندانپزشکی در بیمه تکمیلی بسته به شرکت های مختلف بیمه‌ای متفاوت است. از طرفی دیگر، سقف پوششی که بیمه دندانپزشکی برای شما در نظر می گیرد؛ بستگی به میزان حق بیمه پرداختی است. اگر یک شرکت با خدمات بیمه‌ای و پوشش های بیشتر دندانپزشکی را انتخاب کرده و حق بیمه بیشتری را پرداخت نمایید؛ می‌توانید از خدمات بیمه‌ای بیشتر در زمینه دندانپزشکی بهره‌مند شوید.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که ممکن است بیمه مورد نظر شما در یک طرح خاص بیشترین سقف بیمه‌ای را برای شما در نظر داشته باشد؛ برعکس، در طرح دیگری سقف کمتری از خدمات و پوشش های بیمه ای خود را در نظر داشته باشد. بنابراین نوع طرح مدنظر شما با توجه به میزان خرابی دندان و نیاز شما به خدمات و پوشش های دندانپزشکی تا پیش از ثبت نام از اهمیت زیادی برخوردار است. شما می‌بایست به تمامی این نکات توجه داشته باشید تا در نهایت بیمه دندان پزشکی ای را تهیه نمایید که بیشترین استفاده را از بیمه تکمیلی تامین اجتماعی در پی دارد. با چنین بیمه‌ای امکان ترمیم دندان‌ها با هزینه کمتر وجود دارد.

بیمه تکمیلی و پوشش زیبایی دندان

در نظر داشته باشید که علی رغم تمامی خدمات و پوشش هایی که بیمه دندانپزشکی تکمیلی تامین اجتماعی، این بیمه تنها مربوط به خدمات درمانی و سلامت شماست. به بیان دیگر، این بیمه‌نامه تامین اجتماعی هر گونه خدمات مربوط به جراحی و زیبایی دندان‌ها را از لیست پوشش‌های خود خارج کرده است. در صورتی که شما نیاز به ایمپلنت یا زیبایی دندان داشته باشید؛ نمی توانید حتی با داشتن بیمه دندان پزشکی تکمیلی تامین اجتماعی از هزینه‌های بسیار زیاد و سرسام آور پزشکی زیبایی آن‌ها بکاهید.

خدمات زیبایی در پوشش های بیمه تکمیلی جای ندارند. اگر به دنبال خدمات ایمپلنت یا جراحی زیبایی دندان هستید؛ دو راه وجود دارد:

  • یا باید هزینه های مربوط به آن را به صورت آزاد پرداخت نمایید
  • یا بهتر است از دندان های خود به خوبی مراقبت کنید و آن ها را سالم نگه دارید. در این صورت، نیازی به اعمال زیبایی آن‌ها نیست.

برای دانستن اینکه آیا ایمپلنت جزو پوشش بیمه تکمیلی است یا خیر، مقاله بیمه تکمیلی ایمپلنت را مطالعه کنید.

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی

البته می‌توان گفت که بهترین بیمه دندانپزشکی، بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی است. شما می توانید برای ثبت نام این بیمه با مراجعه به یکی از کارگزاری های بیمه تامین اجتماعی اقدام به ثبت نام بیمه دندانپزشکی کنید. برای این مهم می بایست مدارک لازم از جمله مدارک شناسایی و قطعه عکس را به همراه خود داشته باشید. پس از پر کردن فرم لازم برای ثبت نام بیمه دندانپزشکی، اقدامات لازم برای ثبت نام این بیمه را صورت بخشید. ضمن اینکه این بیمه دندان پزشکی پوشش‌ها و خدمات بسیار زیاد و منحصر به فردی را به استثنای پوشش‌های زیبایی دندان در نظر گرفته است. شما با ثبت نام این بیمه تکمیلی و در دست داشتن آن می‌توانید در بهترین مراکز درمانی تحت قرارداد با بیمه تامین اجتماعی از خدمات بیمه ای خود استفاده کنید.

برای آگاهی کامل از پوشش دندانپزشکی بیمه تکمیلی به اینجا مراجعه نمایید.

 

چگونه از خدمات بیمه تکمیلی دندان پزشکی سازمان تامین اجتماعی استفاده کنیم؟

بیمه تکمیلی دندان پزشکی تامین اجتماعی همانند سایر شرکت های بیمه ای ارائه دهنده بیمه تکمیلی از تمامی هزینه ها به جز ایمپلنت و زیبایی دندان ها را پوشش می‌دهد. بهتر است در صورتی که دندان های شما پوسیده است یا پیش از پوسیدگی و خراب شدن دندان های خود و تحمل دردهای بسیار مزمن دندان نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی اقدام کنید. با این بیمه می‌توانید در صورت لزوم از خدمات و پوشش های آن نهایت بهره را داشته باشید.

شما می‌توانید با توجه به اهداف خود، شرایط و انواع بیمه‌های دندانپزشکی شرکت‌های بیمه‌گر مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید. سپس با بررسی جوانب امر و با آینده‌نگری مناسب، بیمه‌ای را برای پوشش خدمات دندانپزشکی خود انتخاب کنید که از بالاترین تناسب با نیازها و اهداف شما برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی بیمه دندانپزشکی، می توانید با کارشناسان متخصص bimeh.com از طریق کامنت‌های همین بخش در ارتباط باشید و سوالات خود را به عنوان کامنت برای ما طرح کنید تا کارشناسان بیمه در اسرع وقت پاسخ شما عزیزان را بدهند.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
mahan
۱۸ بهمن ۱۴۰۲

سلام من دندونام پوسیده شده و ۲ تا از دندونام سوراخ شده اگر برم بیمه تامین اجتماعی هزینه ایی داره یا اگر هزینه داره بهم بگید

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    تامین اجتماعی برخی خدمات دندان پزشکی را به صورت رایگان یا با هزینه کمتر انجام می دهد. این خدمات شامل پر کردن معمولی، کشیدن دندان و جرم گیری است.

person
رضای
۱۱ بهمن ۱۴۰۲

سلام کسی بیمه تامین اجتماعی داره برای بیمه دندان پزشکی چه باید بکنه خدمات دندان پزشکی چه چیزهای هست

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    بیمه مجزایی به نام بیمه دندان پزشکی نداریم. باید یک بیمه نامه تکمیلی با پوشش دندان پزشکی تهیه کنید.

person
حامد
۲۱ آذر ۱۴۰۲

سلام خیلی از دندان هایم پوسیده و نیاز به عصب کشی و جراحی میخواد مطب بیرون رفتم میگن ۳۴میلیون هزینه میشه من این پول رو ندارم چکار کنم لطفاً راهنمایی کنید

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۱ آذر ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    می توانید با مشاوران بیمه دات کام ۰۲۱۴۳۷۲ تماس بگیرید تا در صورت امکان دریافت بیمه دندان پزشکی شما را راهنمایی کنند.

person
آ.م
۲۱ خرداد ۱۴۰۲

سلام یه سوال من انحراف بینی و پلید داشتم که به خاطر اون لثه بالام دو تا کیست عمیق زد و مجبور شدم جراحی کنم و کیست رو خارج کنم الان به خاطر حفره عمیقی که ایجاد شده باید جراحی خوری انجام بدم و از استخوان جای دیگه ای توی فک به محل کیست پیوند انجام بشه می‌خوام بدونم تامین اجتماعی بابت این عمل پولی به من پرداخت میکنه؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز. پولی نمیده ولی شما میتوانید در بیمارستانهای خودت تامین اجتماعی نوبت بزنید و آنجا رایگان عمل شوید.

person
یسنی مرادی
۲۴ دی ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر
من خواستم برای دندون پزشکی بیمه بشم
خواستم ببینم شرایطش چجوریه و ایا میتونم مثلا ماه بعد(اسفند) عمل دندونامو انجام بدم؟
ارتودنسی هم شامل بیمه‌تون میشه؟
طرف قرارداد با مراکز خاصی هستید یا نه هر جایی اوکیه؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۴ دی ۱۴۰۱

    سلام ما فروش بیمه تکمیلی داریم ؛ اما پوشش ها با خود شرکت بیمه تان است. بعد اینکه ارتودنسی شامل بیمه تکمیلی انفرادی نیست. بعضی هزینه های درمانی دندانپزشکی تحت پوشش بیمه تکمیلی است که در خود سایت اصلی می توانید مراکز طرف قرارداد را مشاهده کنید. هرچند هم می توانید با دریافت گزارش و فاکتور خسارت را در صورت قابل قبول بودن دریافت کنید.

person
فاطمه
۲۲ شهریور ۱۴۰۱

سلام. همسر من چند سال پیش دندون هامشو کامپوزیت کرده بود و الان بعد برداشتنش دندون هاش خراب شده و نیاز به جرم گیری و ترمیم داره. تو این شرایط بیمه پول ترمیم رو میده؟ لطفا راهنماییم کنید چون خیلی ناراحتم میخوام هرچی زودتر دندوناش درست بشه

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

    سلام هر شرکت بیمه ای سر این مسائل قوانین مخصوص به خود را دارد. بهتر است که با آن شرکت بیمه تماس بگیرید.

person
مهران عبدی
۰۷ تیر ۱۴۰۱

بیمه دندانپزشکی هزینه روکش رو هم میده؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۸ تیر ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، خیر

person
الهام
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام من اصلا اطلاعات مربوط به بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعیو پیدا نمیکنم چه جوری میتونم بفهمم چه خدماتی مربوط به دندانو تحت پوشش قرار میده و سقف پوشش چقدر هست همچنین کدام دندانپزشکی ها طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی هستند؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، تامین اجتماعی فقط خدمات اولیه را تحت پوشش قرار می دهد و آن هم باید به بیمارستان های تامین اجتماعی مراجعه کنید.

person
کارشناس بیمه
۲۱ فروردین ۱۴۰۱

سلام دوست عزیز،در خصوص اینکه قیمت خدمات چه تغییری می کند، ما اطلاع نداریم.

person
maedeh
۱۰ دی ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر
من دندون های فک پایینم رو در تصادف از دست دادم همین طور قسمتی از فک پایین دچار شکستگی شده
میخواستم بدونم ایا بیمه تکمیلی هزینه ایمپلنت دندون هارو میده؟
اخه این مورد من جزء زیبایی محسوب نمیشه بدون دندون موندن خیلی سخته

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۱ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز
    این مورد بستگی به نوع بیمه ای تکمیلی که دارید ،باید واحد خسارت بیمه مورد نظر تماس بگیرید

person
صالح
۰۲ دی ۱۴۰۰

سلام مراکز دندانپزشکی تامین اجتماعی کجاست؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۲ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز مراکز معتبر دندانپزشکی تامین اجتماعی را می توانید از خود سایت تامین اجتماعی پیدا کنید.

      person
      کارگاه
      ۲۷ مهر ۱۴۰۱

      سلام تجربه من گفته که خدمات تامین اجتماعی برای دندان اصلا ارزش نداره هیچ بی حسی نمیزنن و کاروشروع میکنن

person
عباس
۱۶ آذر ۱۴۰۰

آیا داروهای مرتبط هم جزو بیمه طلایی دندانپزشکی هم قرار میگیره؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۶ آذر ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، در پوشش بیمه دندانپزشکی فقط موارد تعریف شده هستند که باید در فهرست موارد تحت پوشش بررسی کنید.

person
محمد شیخ سفلی
۰۶ آذر ۱۴۰۰

سلام چطوری میتونم بیمه طلایی دندانپزشکی بگیرم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    با سلام، چیزی به اسم بیمه طلایی نداریم. بلکه بیمه تکمیلی فرصتی طلایی است تا شما بتوانید هزینه های زیاد مربوط به دندانپزشکی را کم کنید.

person
علیرضا سنجری
۰۶ آذر ۱۴۰۰

سلام بیمه تامین اجتماعی برای دندانپزشکی خوبه بخرم یا تکمیلی؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، بیمه تامین اجتماعی یک بیمه پایه است که فقط هزینه های اصلی را پوشش می دهد؛ اما بیمه تکمیلی هزینه های بیشتری را پوشش خواهد داد. همچنین اینکه با بیمه تکمیلی گروهی هم می توانید خدماتی از جمله ایمپلنت و ارتودنسی را پوشش دهید.

person
امید آقایی
۰۶ آذر ۱۴۰۰

سلام من میخوام برای تمامی اعضای خانواده ام، بیمه دندانپزشکی خریداری کنم، شرایط و امکانات و چگونگی خرید به چه صورته؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص خرید بیمه دندانپزشکی با بیمه دات کام تماس بگیرید.

person
فرشاد زینالی
۰۶ آذر ۱۴۰۰

سلام هزینه کشیدن دندان با بیمه تامین اجتماعی چقدر میشه؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    با سلام، برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص هزینه های دندانپزشکی بیمه تامین اجتماعی با کارگزاری و شعب بیمه تامین اجتماعی باید تماس بگیرید.

person
کریم کرمانشاهی
۰۶ آذر ۱۴۰۰

سلام من میخواستم بیمه دندان پزشکی بخرم، چگونه می توانم راهنمایی دریافت کنم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    با سلام، برای دریافت راهنمایی با بیمه دات کام و با شماره ۰۲۱۴۳۷۲ تماس بگیرید.

person
جواد کریمی
۰۶ آذر ۱۴۰۰

سلام آیا هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی میشه حساب کرد؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، در حالت عادی بیمه تامین اجتماعی هزینه های ایملنت را پوشش نمی دهد اما می توان از طریق بیمه تکمیلی گروهی هزینه های آن را جبران کرد. در نظر داشته باشید که خود شرکت باید درخواست آن را به بیمه تکمیلی بدهد.

person
سینا ملکی
۰۶ آذر ۱۴۰۰

سلام، آیا جرم گیری دندان با بیمه تامین اجتماعی پوشش داده میشه؟چقدره؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، بله پوشش داده می شود اما ممکن است با محدودیت هایی همراه باشد. میزان محدودیت و هزینه در مراکز طرف قرارداد خود تامین اجتماعی مشخص می شود.

person
سمانه دل انگیز
۰۶ آذر ۱۴۰۰

سلام چگونه میتوانم دندانپزشکی طرف قرارداد تامین اجتماعی راحت پیدا کنم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۶ آذر ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، تمامی بیمارستان ها و مطب های تامین اجتماعی دارای خدمات بیمه ای برای دندانپزشکی هستند. همچنین اگر هم بیمه تکمیلی داشته باشید، می توانید از طریق مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی در سایتش، مراکز طرف قرارداد را پیدا کنید.

person
علیرضا حقایقی
۰۱ آذر ۱۴۰۰

سلام اینکه میگن کارت طلایی دندانپزشکی واقعا درسته؟ اگه هست قیمت کارت طلایی دندانپزشکی چقدره؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    با سلام بعضی شرکت های تکمیلی کارت های بیمه خود را با نام کارت طلایی معرفی می کنند که موارد مختلفی تا سقفی پوشش می دهند.

person
علیرضا پورمشیر
۰۶ مرداد ۱۴۰۰

سلام به غیر از تامین اجتماعی، کدام بیمه خدمات دندانپزشکی را میدهد؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    با سلام دوست عزیز، تمامی بیمه های پایه تا حدی هزینه های مربوط به دندانپزشکی را پوشش می دهند؛ اما اگر به دنبال پوشش بیشتر هستید، بهترین راه خرید بیمه تکمیلی است. اگر هم شرکت دارید ،توصیه می کنیم تا بیمه تکمیلی گروهی دندانپزشکی را خریداری کنید.

person
حسینا
۰۶ تیر ۱۴۰۰

سلام با تامین اجتماعی هزینه دندانپزشکی چقدر پوشش داده میشه؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    با سلام، تامین اجتماعی هزینه های زیادی را برای دندانپزشکی پوشش نمی دهد اما می توانید با بیمه تکمیلی بسیاری از هزینه های دندانپزشکی را پوشش دهید. اگر شرکت شما به صورت گروهی، بیمه تکمیلی دندان را خریداری کند، از پوشش های بیشتری می توانید استفاده کنید.

person
یاسر مقدادی
۲۳ خرداد ۱۴۰۰

سلام آیا چیزی به نام بیمه طلایی ایثارگران دندانپزشکی داریم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، برای دریافت تکمیلی باید با شعب سازمان تامین اجتماعی تماس بگیرید. شماره تلفن مراکزش را می توانید از طریق اینترنت پیدا کنید.

person
علیرضا صفاکیش
۰۶ خرداد ۱۴۰۰

سلام، اصلا بیمه دندان خوبه؟ چقدر مگه پوشش میده؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    با سلام، بله بیمه تکمیلی دندانپزشکی باعث میشه تا بسیاری از هزینه های گران دندانپزشکی پوشش داده شود. البته اگر در شرکت کار می کنید، می توانید از بیمه گروهی استفاده کنید تا برایتان آن بیمه به صرفه تر باشد.

person
امید کریمی
۰۶ خرداد ۱۴۰۰

سلام چند روز پیش من رفتم مرکزی برای دندانپزشکی بیمه تامین اجتماعی اما گفتن تحت پوشش نیست، در صورتی که دیگر خدمات را پوشش می داد؟ مگه داریم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ آذر ۱۴۰۰

    با سلام دوست عزیز، اول از همه باید بررسی کرد که آیا خدمات مورد نظر شما تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار میگیره یا نه، بعد اینکه آیا آن مرکز با بیمه تامین اجتماعی قرارداد دارد یا خیر. بهتر است که این سوال را از خود شعب اصلی تامین اجتماعی بپرسید.

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید