۱۸ شهریور ۱۴۰۳

بیمه عمر ایران: راهنمای دقیق پوشش‌ها و طرح‌های بیمه زندگی ایران

بیمه عمر ایران با ارائه پوشش‌های جامع و متنوع، فرصتی منحصربه‌فرد برای حفاظت از آینده مالی شما و عزیزانتان فراهم می‌آورد. این بیمه با تضمین سودهای بلندمدت و امکان سرمایه‌گذاری مطمئن، به شما کمک می‌کند تا با آرامش خاطر از مزایای سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوید. علاوه بر این، امکان دریافت وام بدون ضامن و معافیت‌های مالیاتی، ارزش افزوده‌ای است که بیمه عمر ایران به شما ارائه می‌دهد.

با انتخاب طرح‌های متنوع بیمه عمر ایران، می‌توانید به راحتی نیازهای مختلف خود از جمله هزینه‌های پزشکی، تحصیلی و ازدواج را تأمین کرده و از پوشش‌های ویژه‌ای برخوردار شوید. این مقاله به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کامل از مزایای بیمه عمر ایران، بیشتر با بیمه آتیه ایران، پوشش ها و طرح‌ها و… آشنا شوید. با ما همراه باشید.

بیمه عمر ایران چیست و چه کاربردی دارد؟

بیمه زندگی ایران در کنار تمامی پوشش‌ها و خدمات برای بیمه‌گزاران، می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری خوب و مطمئن برای آن‌ها به شمار آید. برای همین به آن بیمه سرمایه‌گذاری نیز می‌گویند. شرکت بیمه ایران که فعالیتش را از سال ۱۳۱۴ آغاز کرده است با شعب مختلف خود در سراسر کشور، خدمات شایان توجهی را به هموطنان ایرانی ارائه می‌دهد.

بیمه عمر ایران

بیمه عمر ایران برخی از هزینه‌های پزشکی را جبران می‌کند.

بیمه عمر ایران با پوشش‌های بیمه‌ای مختلف و سرمایه گذاری خوب و طولانی مدت توانسته است جایگاه ویژه‌ای در زندگی بسیاری از اقشار جامعه داشته باشد. حال که با مفهوم اولیه بیمه عمر ایران تا حدودی آشنا شدید؛ بد نیست با ارائه برخی جزئیات بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

برای کسب اطلاعات جامع در خصوص ماهیت بیمه عمر و مقایسه شرکت‌های ارائه دهنده بیمه عمر به مقاله بیمه عمر مراجعه کنید.

مزایای خرید بیمه عمر ایران

به طور کلی می توان مزایای خرید بیمه عمر ایران را در جنبه‌ها و ابعاد مختلفی در نظر گرفت. بیمه عمر ایران به عنوان یکی از بیمه‌های زندگی و آتیه، دربردارنده مزایای بسیار زیادی است. از جمله مهم‌ترین مزایای بیمه عمر ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جامع‌ترین و کامل‌ترین پوشش‌های مختلف بیمه‌ عمرایران
  2. سرمایه‌گذاری بسیار مطمئن و بلندمدت در این بیمه عمر
  3. وجود طرح‌های متنوع و گوناگون و بهره جستن از پوشش‌های بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری در هر یک از آن‌ها
  4. دریافت سود تضمینی و مشارکت با خرید بیمه عمر ایران
  5. امکان دریافت وام با اندوخته‌های مختلف در بیمه عمر این شرکت حتی بدون ضامن (برای محاسبه وام بیمه عمر ایران به پنل کاربری خود در سایت مراجعه کنید یا با شرکت تماس بگیرید.) 
  6. امکان افزایش نرخ حق بیمه عمر به صورت سالانه
  7. معافیت مالیاتی
  8. سقف تعهدات بسیار بالا
  9. امکان داشتن بازخرید بیمه عمر

وجود همین مزایا سبب رغبت طیف بسیاری از بیمه‌گزاران به این بیمه شده‌است. بیمه‌گزاران با خرید بیمه عمر ایران، می‌توانند به مزایای این بیمه دست یابند. اگر نگاه سرمایه‌گذاری کوتاه مدت به بیمه عمر ایران یا هر شرکت دیگری دارید، احتمالا به زودی در ذهن شما معایب بیمه عمر پررنگ خواهد شد. بیمه عمر برای افرادی که در سنین بالا تصمیم به خرید آن بگیرند، انتخاب مناسبی نیست. 

انواع بیمه عمر ایران

بیمه عمر یکی از بیمه‌نامه‌ با تنوع بسیار بالای طرح‌ها و پوشش‌های مختلف است. شما می‌توانید با خرید بیمه عمر ایران، از این طرح‌ها بهره مند شوید. لیست انواع بیمه عمر ایران به شرح زیر است:

  • بیمه عمر مان ایران
  • بیمه جامع زندگی
  • بیمه عمر و بازنشستگی ایران
  • بیمه ازدواج جوانان ایران
  • بیمه زنان خانه دار بیمه ایران

در ادامه بیشتر با پوشش‌ها و شرایط بیمه عمر ایران در طرح‌های مختلف آن آشنا خواهیم شد.

بیمه عمر مان ایران

شما در این نوع بیمه عمر با به‌روزترین و جدیدترین طرح مواجه می‌شوید. بیمه عمر مان ایران، طرح جدیدی از بیمه عمر به شمار می‌آید که نسبت به سایر طرح‌های دیگر، بیمه‌گزار را با پوشش‌های کامل‌تری رو‌به‌رو می سازد. این پوشش‌ها جدا از سرمایه و اندوخته‌ای است که شما با خرید بیمه‌نامه عمر ایران می‌توانید برای خود و ذینفعان خویش، پس انداز کنید. در صورتی که می‌خواهید از یک بیمه عمر با مزایا و پوشش های بسیار کامل‌تر بهره مند شوید؛ پیشنهاد بیمه دات کام به شما بیمه عمر مان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمه مان ایران، مقاله بیمه‌دات‌کام تحت عنوان بیمه مان را مطالعه کنید.

بیمه جامع زندگی

نوع دیگر بیمه عمر این شرکت بیمه ، بیمه جامع زندگی است. این طرح از جمله طرح‌های بیمه ایران است که در سالیان پیش ارائه می‌شد؛ امروزه با توجه به طرح جدیدتری که با عنوان بیمه عمر مان ایران ارائه می شود؛ دیگر شاهد طرح بیمه جامع زندگی نیستیم. این نوع طرح از زیرمجموعه‌های بیمه عمر این شرکت بیمه‌ای خارج شده و دیگر ارائه نمی‌شود.

بیمه عمر و بازنشستگی ایران

بیمه عمر و پس انداز ایران یا بیمه بازنشستگی ایران با هدف ارائه پوشش‌های بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری بلندمدت برای فرزندان افراد بازنشسته ارائه می‌شود. شما می‌توانید با خرید طرح بیمه زندگی و بازنشستگی ایران از مزایای این بیمه عمر به خوبی استفاده نمایید.

در صورت فوت فرد بیمه‌گزار یا به پایان رسیدن طول مدت اعتبار بیمه عمر ایران، ذی‌نفعان وی (همسر و فرزندان) می‌توانند از سرمایه اندوخته شده برای هزینه‌های زندگی خود بهره‌مند شوند.

همان طور که می‌دانید تأمین مخارج فرزندان این قشر، همواره جزء دغدغه‌های اصلی آن‌ها به شمار می‌آید. با خرید بیمه آتیه و بازنشستگی ایران می‌توان تا حدود بسیار زیادی از این دل‌نگرانی‌ها کاست.

توضیح بیمه عمر ایران و تکلیف فوت بیمه گزار

بیمه ازدواج جوانان ایران

یکی از دل‌مشغولی های اولیای خانواده، تأمین هزینه‌های ازدواج فرزندان خود است. با توجه به هزینه‌های سرسام آور ازدواج جوانان، چگونگی تأمین هزینه‌های مربوط به ازدواج فرزندان همواره از مسائل بسیار حائز اهمیتی بوده است که خانواده‌ها به آن توجه ویژه ای داشته‌اند. به همین دلیل شما می‌توانید در صورت امکان با خرید بیمه عمر ایران، به نگرانی‌های خود پایان داده تا بدین ترتیب بتوانید با سرمایه اندوخته شده در این بیمه آتیه، بخش اعظمی از هزینه‌های ازدواج فرزندانتان را تأمین کنید.

پوشش های بیمه ازدواج ایران پس از گذراندن یک دوره انتظار ۵ ساله به شرح زیر است:

  • فوت بیمه‌شده
  • تامین کمک هزینه مشاور قبل از ازدواج تا ۳۰ درصد
  • تامین کمک هزینه برگزاری مراسم عقد وعروسی تا ۸۰ درصد
  • تامین کمک هزینه کنسل شدن مراسم عقد و عروسی به علت حوادث تا ۲۰ درصد
  • تامین کمک هزینه تهیه جهیزیه تا ۸۰ درصد
  • تامین کمک هزینه پرداخت مهریه حداکثر تا سقف ۹۰ درصد
  • تامین کمک هزینه تامین مسکن تا ۸۰ درصد
  • تامین کمک هزینه تولد اولین فرزند تا سقف ۲۰ درصد

بیمه زنان خانه‌دار بیمه ایران

از دیگر طرح‌های ایران، می توان به طرح بیمه زنان خانه‌دار بیمه ایران اشاره کرد. این قشر از جامعه می‌توانند پس از به پایان رسیدن مهلت قرارداد با شرکت بیمه ایران از سرمایه اندوخته شده بیمه آتیه ایران بیمه‌گزار اصلی برای تأمین معیشت خود استفاده کنند. بنابراین در کنار سایر طرح‌ها و برنامه‌های دیگر بیمه عمر ایران می‌توان به این طرح نیز اشاره کرد که خود دلیلی منطقی برای خرید محصول بیمه زندگی از این شرکت بیمه‌ای به شمار می‌آید.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ایران

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ایران از دو بخش پوشش‌های بیمه‌ای و خدمات سرمایه‌گذاری تشکیل شده‌است. در بخش پوشش‌های بیمه‌ای، بیمه‌گزار می‌تواند مبلغ مشخصی را تحت عنوان سرمایه فوت تعیین کند تا در صورت فوت وی به هر علت، این مبلغ به خانواده یا بازماندگان او داده شود. علاوه بر سرمایه فوت، بیمه‌گزار از پوشش امراض خاص و فوت بر اثر حادثه نیز برخوردار می‌شود. خدمات سرمایه‌گذاری از طریق پس‌اندازهای کوچک با سود مرکب و تضمینی صورت می‌گیرد. در این بیمه‌نامه امکان دریافت وام توسط بیمه‌گزار بدون ضامن و وثیقه در پایان سال دوم وجود دارد.

مزایای بیمه عمر مان

طرح بیمه مان ایران یکی از طرح‌های جدیدی است که خدمات و پوشش‌های زیاد و قابل توجهی به بیمه‌گزاران خود ارائه می‌دهد. از جمله مزیت‌هایی که طرح بیمه عمر مان دارد و افراد و اقشار بسیار زیادی را ترغیب به خرید بیمه عمر کرده است؛ می توان به مزایای زیر اشاره کرد:

  1. ارائه پوشش‌های بسیار جامع و کامل‌تر از سایر طرح‌ها و انواع مختلف بیمه عمر
  2. سقف تعهدات بیشتر و جامع‌تر بیمه عمر مان
  3. پرداخت حق بیمه به صورت ماهانه، ۶ ماهه و سالانه در طرح بیمه عمر مان ایران
  4. ایجاد سرمایه‌گذاری خوب و مطمئن در بیمه عمر مان
  5. دریافت سود مشارکت و سود تضمینی روزشمار
  6. دریافت وام بیمه عمر بدون ضامن
  7. معافیت مالیاتی

همه این موارد می‌توان بیمه زندگی مان را نسبت به سایر طرح‌ها و پوشش‌های دیگر بیمه‌نامه‌ها متمایز کند.

شرایط بیمه عمر ایران برای متقاضیان آن به چه صورت است؟

شرایط بیمه عمر ایران برای متقاضیان خود با توجه به طرح‌ها و انواع و اقسام بیمه عمر مختلف است. هر یک از طرح‌های ذکر شده در این مقاله، شرایط خاص خود را دارند. ارائه تمامی شرایط موجود در هر یک از این طرح‌ها از حوصله این نوشتار خارج است؛ اما با توجه به جدید و جذاب بودن بیمه آتیه مان ایران، در ادامه تنها به شرایط بیمه عمر مان پرداخته می‌شود تا در صورت نیاز به این طرح به عنوان جامع‌ترین و بهترین بیمه عمر ایران بتوانید شرایط لازم را برای خود احراز و پس از آن اقدام به خرید بیمه عمر ایران کنید.

شرایط بیمه عمر مان

شرایط بیمه عمر ایران برای بیمه‌های مان متفاوت است. در زیر به برخی از انواع مختلف بیمه‌های مان ایران و شرایط احراز هر یک از آن ها اشاره می‌کنیم:

  1. بیمه آتیه فرزندان
  2. بیمه‌ ازدواج
  3. بیمه زنان خانه دار

در طرح فرزندان، شما می‌توانید نوزاد تازه متولد شده خویش را از بدو تولد بیمه کنید تا ضمن بهره‌مندی از پوشش‌های مختلف بیمه‌ای بتوانید برای آینده فرزندان خود نیز سرمایه‌گذاری مطمئنی در نظر داشته باشید.

بیمه زندگی ایران

بیمه آتیه ایران برای آینده فرزندان شما

در صورتی که در شرف ازدواج باشید؛ نیز می‌توانید از این طرح استفاده کنید. همچنین در صورتی که زن خانه‌داری باشید؛ می توانید از این طرح بیمه های مان ایران به خوبی استفاده کنید. بنابراین با توجه به هزینه های سنگین ازدواج و آمار بالای زنان خانه‌دار، شما می‌توانید در صورت فراهم شدن شرایط هر یک از این موارد در بیمه‌های مان در سنین کمتری نسبت به خرید و سرمایه گذاری در بیمه عمر ایران اقدام کنید تا در سنین بالاتر بتوانید از حق بیمه مستمری برای گذران معیشت خود استفاده کنید.

مزایای بیمه عمر مان به شرح زیر است:

  • دریافت سود تضمینی و سود مشارکت
  • امکان تبدیل کل یا بخشی از اندوخته بیمه‌نامه به بیمه بازنشستگی در پایان مدت بیمه‌نامه
  • امکان دریافت وام تا ۹۰ درصد ارزش و سرمایه بیمه‌نامه از پایان سال دوم بدون نیاز به ضامن
  • امکان بازخرید کل یا بخشی از بیمه‌نامه بدون محدودیت زمانی
  • نداشتن محدودیت سنی و امکان صدور بیمه‌نامه از بدو تولد تا ۱۰۶ سالگی
  • پرداخت تا ۱۰۰ درصد سرمایه فوت به هر علت
  • پرداخت تا ۲۰ درصد سرمایه فوت به هر علت برای هزینه‌های پزشکی و درمانی به‌دلیل حادثه و امراض خاص
  • پرداخت تا ۵۰ درصد سرمایه فوت و حداکثر به میزان ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به‌صورت بلاعوض برای پوشش هزینه‌های سرطان

آشنایی با میزان سود بیمه عمر ایران

سود بیمه عمر ایران در دو بخش سود تضمینی روز شمار و سود مشارکت به بیمه گزار تعلق می‌گیرد.

 هر شرکت بیمه با توجه به سطح توانگری و نوع سرمایه‌گذاری خود این سود را پرداخت می‌کند. سود تضمینی روز شمار، ثابت و سود مشارکت متغیر است اما نرخ سود قطعی بیمه عمر ایران به‌طور میانگین ۲۷ تا ۳۰ درصد است. سود تضمینی حداقل سودی است که به بیمه نامه‌های عمر پرداخت می‌شود.

در جدول زیر میزان سود مشارکت بیمه عمر ایران به تفکیک سال آمده است:

میزان سود مشارکت بیمه عمر ایران

۲ سال اول

سال دوم تا چهارم

سال چهارم به بعد

۱۶ درصد

۱۳ درصد

۱۰ درصد

میزان سود مشارکت در هر یک از شرکت های بیمه‌ای و در هر سالی با سال دیگر متفاوت است. برای اینکه بدانید  چگونه سود بیمه عمر را افزایش دهید، مقاله افزایش سود بیمه عمر را مطالعه کنید.

میزان حق بیمه عمر ایران چقدر است؟

سن بیمه شده یکی از مولفه‌های اصلی برای تعیین میزان حق بیمه عمر ایران است. میزان حق بیمه عمر ایران با توجه به سقف درخواست شده توسط بیمه‌گزار در پوشش فوت و امراض خاص و … معین می‌شود. حداقل قیمت‌های خرید بیمه عمر ایران در ادامه آمده است:

  • ماهانه : حداقل ۱۰۰ هزار تومان
  • سه ماهه : حداقل ۲۴۰ هزار تومان
  • شش ماهه : حداقل ۴۰۰ هزار تومان
  • سالانه : حداقل ۶۰۰ هزار تومان

خرید بیمه عمر ایران؛ نگاهی ویژه به آینده ای درخشان

اگر به فکر سرمایه‌گذاری آینده‌ای درخشان برای خود و خانواده و فرزندان خویش هستید؛ می توانید در هر زمانی اقدام به خرید بیمه ایران به صورت اینترنتی در هر ساعتی از شبانه روز کنید.

محاسبه بیمه عمر ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید با نمایندگی بیمه ایران تماس بگیرید. همچنین پرداخت بیمه زندگی ایران هم به صورت قسطی و بر اساس نیاز شما خواهد بود.

ثبت نام و خرید بیمه‌ی زندگی شرکت ایران

با توجه به مزایا و طرح‌های مختلفی که در بیمه آتیه ایران ارائه گشت؛ ممکن است نیاز به ثبت نام بیمه عمر ایران و خرید آن داشته باشید تا بتوانید با خرید این بیمه نامه برای خود از پوشش ها و طرح های مختلف آن استفاده کنید. در عین حال با پرداخت اقساط بیمه آتیه ایران، بتوانید برای خود و ذی نفعان خویش سرمایه گذاری کنید.

 شما می‌توانید در کارگزاری آنلاین بیمه دات کام برخی خدمات بیمه‌ای خود را هم به صورت اینترنتی انجام دهید. از جمله این خدمات و ویژگی‌های مورد نیاز بیمه گزاران می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. استعلام و خرید بیمه شخص ثالث
  2. استعلام و خرید بیمه بدنه
  3. گرفتن استعلام و خرید بیمه آتش سوزی
  4. محاسبه آنلاین بیمه
  5. تمدید انواع بیمه‌نامه که در بیمه دات کام ارائه داده می‌شود.
  6. و…

به طور کلی اگر به فکر آینده‌ای با امنیت خاطر بالا برای خود یا عزیزانتان هستید، می‌توانید از همین امروز اقدام به تهیه بیمه عمر کنید. از جمله بیمه‌های عمر مورد اعتماد و محبوب بیمه‌گزاران، می‌توان به بیمه عمر ایران اشاره کرد؛ زیرا دارای طرح‌ها و پوشش‌های مختلفی و زیادی برای بیمه‌گزاران است. اگر همچنان در این باره دچار ابهام یا سوالی هستید، می‌توانید در انتهای همین مطلب کامنت بگذارید تا کارشناسان بیمه دات کام در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
بیمه عمر ایران
۰۵ شهریور ۱۴۰۳ / بیمه عمر

بیمه عمر ایران: راهنمای دقیق پوشش‌ها و طرح‌های بیمه زندگی ایران

با خرید بیمه عمر ایران می‌توانید علاوه بر بهره بردن از پوشش‌های آن، یک سرمایه‌گذاری بسیار مطمئن با پرداخت حق بیمه های ماهانه ناچیز، سرمایه بسیار ارزشمند برای خود و عزیزان خود به جای بگذارید.

مزایا و پوششهای بیمه عمر
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / بیمه عمر

بیمه عمر چیست؟ مزایا و پوشش‌های بیمه عمر در ۱۴۰۳

بیمه عمر زیرمجموعه بیمه اشخاص محسوب می شود. بیمه عمر نوعی پس انداز، سرمایه گذاری بلندمدت با مزایای مناسب، پشتیبان مالی برای خانواده و همه افراد دوراندیشی است که امروز سکه‌ای کنار گذاشته و فردا کوزه ها سود می برند و آینده آسوده‌ای را تجربه کنند.

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
Kio
۲۹ بهمن ۱۴۰۲

سلام میشه یکسال بیمه زنان خانه دار رو خرید؟هزینش چجوریه و میشه به طور اقساطی پرداختش کرد؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    خیر امکان پرداخت قسطی وجود ندارد.

person
شاکری
۱۷ دی ۱۴۰۲

ایا بیمه عمر ایران بیمه تکمیلی درمان هم داره توبیمه عمرش

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۸ دی ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    خیر بیمه تکمیلی ایران چنین خدماتی را در بیمه عمر ارائه نمی دهد.

person
رسول
۱۳ تیر ۱۴۰۲

سلام من ۶ ساله که بیمه عمر مان دارم عمل فتخ انجام دادم خواستم ببینم بابت این عمل مبلغی بیمه پرداخت میکنه یا نه؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۴ تیر ۱۴۰۲

    لطفا از بیمه مان بپرسید.

person
rhk
۰۵ تیر ۱۴۰۲

سلام من درست متوجه نشدم اون سود ۱۶ درصد ۱۳ درصد و ۱۰ درصد از چه مبلغی محاسبه میشود؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۰ تیر ۱۴۰۲

    سلام از حق بیمه محاسبه می شود.

person
بنی مهد
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بیمه ایران بیمه بازنشستگی هم دارد

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۱ اسفند ۱۴۰۱

    سلام. بله

person
قاسمی
۱۸ مهر ۱۴۰۱

سود مشارکت بیمه عمر ایران به همه تعلق میگیره؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۹ مهر ۱۴۰۱

    سلام بله

person
مهسا
۱۳ مرداد ۱۴۰۱

با سلام
چرا شرکت های بیمه از بیمه پرداز حمایت نمیکنه مثلا اشخاصی که به مدت ۱۰ الی ۱۵ سال بیمه پرداخت کرده و روز به روز ارزش پول کم میشه ؟؟؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

    سلام این را ما هم اطلاع نداریم،؛ اما شما می توانید مبلغ واریزی را بیشتر کنید.

person
حسن
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

با سلام و احترام
یک سوال داشتم
بنده به مدت ۸ سال بیمه جامع عمر و زندگی ایران را پرداخت میکنم آیا منطقی است که فسخ کرده و پول دریافتی را جهت سرمایه اولیه بیمه مان ایران لحاظ کنم و قرارداد جدید ببندم

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، در این خصوص باید با خود کارشناسان صحبت کنید که دقیقا چه کار کنید.

person
ایوب
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

با سلام خدمت کارشناس محترم
حدود هفت ساله از سال ۹۳ بیمه عمر می ریزم برای بازنشستگی بیمه بصورت مستمری برام حساب میکنن منظورم این که ماهانه برام می ریزن مثل بیمه تامین اجتماعی یا سالانه ؟ با تشکر …

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام نوع بازپرداخت بیمه عمر به صورت یکجا یا ماهانه است. بعضی شرکت ها شاید سالانه هم داشته باشند که باید در شرایط بررسی کنید.

person
بانو
۲۱ فروردین ۱۴۰۱

سلام الان تقریبا ۶ ساله که بیمه جامع زندگی ایران هستم و گویا دیگه این نوع بیمه ارائه نمیشه میخواستم بدونم پس ما اطلاعات و تغییراتی که انجام میشه رو در مورد بیمه جامع چطوری متوجه بشیم و اصلا امکان جابه جایی بیمه جامع با دیگر بیمه ها وجود داره به چه صورت؟و با تغییراتی که تو اوضاع قیمت‌ها و تورم اصلاصرف ممکنه لطفا راهنمایی کنید.آیا مشاوره تلفنی هم دارین؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، ما در این مطلب سعی کرده ایم تا اطلاعات کلی را در خصوص این نوع بیمه بنویسیم. البته ممنون که این مساله را بیان کردید، اما در ابتدا بهتر است که با خود دفتر بیمه عمر ایران تماس بگیرید.

    person
    علی
    ۱۹ مهر ۱۴۰۱

    سلام برا شکستگی دست و پا بیمه هزینه پرداخت میکنه

      person
      کارشناس بیمه
      ۲۰ مهر ۱۴۰۱

      سلام بیمه عمر چنین پرداختی هایی ندارد.

      person
      زهره بیات بیمه پاسارگاد
      ۲۳ تیر ۱۴۰۳

      سلام بله پرداخت میکند

person
مرتضی
۱۸ فروردین ۱۴۰۱

سلام آیا برای بیمه عمر ایران باید هزینه یکسال اول وهنگام عقد قرارداد پرداخت کنیم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، اصولا شرکت ها یکجا یا به صورت قسطی دریافت می کنند.

person
علی
۱۱ بهمن ۱۴۰۰

سلام من میخواستم پرداخت قسط بیمه ایران رو انجام بدم، اما سایتش ارور میده باید چه کار کنم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، باید با خود شعبه و مرکز بیمه ایران تماس بگیرید.

person
راهیابی
۱۰ بهمن ۱۴۰۰

سلام برای پرداخت اقساط بیمه ایران باید چه کار کرد؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، بعد از خرید بیمه ایران می توانید به سایت مرتبط به آن مراجعه و حق بیمه خود را پرداخت کنید.

person
رحمانی
۱۰ بهمن ۱۴۰۰

سلام چطوری میتونم سوابق بیمه عمر ایران رو ببینم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، برای مشاهده سوابق بیمه عمر ایران به سایت آن مراجعه کنید.

person
خمسه
۲۶ دی ۱۴۰۰

سلام من می خواستم محاسبه اندوخته بیمه عمر ایران رو انجام بدم، چه کار باید بکنم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۷ دی ۱۴۰۰

    سلام شما باید وارد پنل خود سایت شوید و در آنجا تمامی اطلاعات موجود است

person
خدایی
۲۶ دی ۱۴۰۰

سلام آیا امکان محاسبه آنلاین بیمه عمر ایران وجود دارد؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۷ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، برای چگونگی پرداخت حق بیمه عمر ایران به صورت آنلاین با خود نمایندگی تماس بگیرید یا به سایت شرکت بیمه ایران مراجعه کنید.

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید