۲۹ آذر ۱۴۰۲

بیمه عمر پارسیان+ بررسی دقیق همه طرح‌های بیمه آتیه پارسیان

شاید تا به حال نامی از بیمه عمر پارسیان شنیده باشید؛ اما به واقع بیمه عمر پارسیان چیست؟ این بیمه عمر چه مزیت‌هایی نسبت به سایر هم رده‌های خود دارد‌؟ اگر چنین سوالاتی در ذهنتان وجود دارد، در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

بیمه عمر و سرمایه گذاری پارسیان یکی از بیمه‌نامه‌های عمر موجود در بازار به حساب می‌آید. این بیمه سرمایه و پشتوانه‌ای برای شما تلقی می‌شود؛ در عین حال، شما از خدمات بیمه‌ای آن نیز در طول زندگی خود استفاده خواهید کرد. بیمه عمر پارسیان در بین بیمه‌های عمر یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید. شما با پرداخت قسط بیمه عمر شرکت پارسیان، در سر موعد مقرر به صورت ماهانه آینده‌نگری می‌کنید. همچنین شما از خدمات دیگر این بیمه به خوبی بهره مند خواهید شوید. پس ازپرداخت آخرین حق بیمه نیز با حکم بازنشستگی خود فرصت بهره‌مندی از مزایای دیگر را خواهید داشت.

نگاهی کوتاه به شرایط بیمه عمر شرکت پارسیان

این سوال مطرح ‌می‌گردد که شرایط بیمه عمر چیست و چه مشخصاتی و ویژگی هایی را دربردارد؟ فاکتورهای اساسی شرایط کلی بیمه عمر به شرح زیر هستند:

  • مدت زمان قرارداد
  • حداقل و  حداکثر سن بیمه شده
  • سرمایه فوت
  • نحوه پرداخت اقساط بیمه عمر
بیمه عمر پارسیان

بیمه زندگی پارسیان محافظ سرمایه شما

بعید نیست بدانید که حداقل زمان قرارداد ۵ سال است. بیشترین زمان این بیمه عمر نیز، مجموع سن شما علاوه بر مدت زمان قرارداد بیمه نامه به ۷۰ است. بیشترین سود فوتی هم تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می باشد. شما می‌توانید در بیمه عمر پارسیان پرداخت اقساط را به صورت آنلاین ماهانه، شش ماهه و سالانه اقدام کنید. پرداخت اینترنتی حق بیمه از وقت و انرژی شما هم صرفه جویی می‌کند.

شرکت بیمه پارسیان، بیمه عمر ارائه می‌کند

حوادث هیچ گاه خبر نمی‌کنند. هر لحظه امکان دارد بر اثر تصادف، ایست قلبی یا به صورت ناگهانی دیده از جهان بشوییم. حتی احتمال دارد آسیب‌هایی جدی و صدمه‌های زیادی به ما وارد شود. هزینه های سرسام آور می‌توانند دردی روی دردهای ما به حساب آیند. بیمه عمر بستری را فراهم آورده است تا ضمن بهره مندی از پوشش های بیمه‌ای در هنگام بیماری، بتوان برای آینده خود هم سرمایه گذاری کرد. با تهیه این بیمه‌نامه در صورت هر اتفاق ناگوار نظیر فوت، همسر و فرزندان ما در رفاه خواهند بود. این بیمه می‌تواند حتی در نبود ما در این کره خاکی، همسر و بازماندگان ما را با پشتوانه مالی خود حمایت کند.

بیمه پارسیان چه پوشش‌هایی برای بیمه آتیه‌ساز خود ارائه می‌کند؟

شرکت بیمه پارسیان، بیمه‌گزاران خود را از پوشش‎های مختلف بیمه عمر بهره مند می‌سازد. هر یک از این افراد می توانند پوشش‌های این بیمه را‌ با شرایط خود تطبیق دهند. از جمله این پوشش‌ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. فوت
  2. فوت بر اثر حادثه و تصادف
  3. مریضی‌های خاص
  4. هزینه پزشکی
  5. نقص عضو
  6. معافیت از پرداخت حق بیمه
  7. مستمری از کار افتادگی
  8. سرمایه بیکاری
  9. خطرات اضافی

شاید یکی از اصلی ترین این پوشش‌ها را بتوان به پوشش فوت اختصاص داد. این نوع پوشش‌ها بر حسب حق بیمه پرداختی فرد مورد محاسبه قرار می‌گیرد. سقف آن حدود ۵۰۰ میلیون تومان است. سایر پوشش های بیمه عمر پارسیان نیز نکات خاص خود را دارد.

برای کسب اطلاعات جامع در خصوص پوشش فوت بیمه عمر به مقاله بیمه فوت مراجعه نمایید.

طرح‌های بیمه عمر پارسیان

در صورتی که می خواهید به خرید بیمه عمر اقدام کنید؛ بهتر است از طرح های بیمه عمر پارسیان هم آگاهی داشته باشید. طرح‌هایی همچون: بیمه عمر ساده، بیمه عمر مانده بدهکار و بیمه عمر و سرمایه گذاری و … که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

بیمه عمر خانواده پارسیان

هنوز هم افرادی هستند که خود را بیمه عمر نکرده‌اند . آن‌ها بدون اینکه پشتوانه‌ای مالی برای خانواده خود باقی بگذارند؛ شاید ناگهانی چشم از جهان فرو بندند. بهتر است هر چه سریعتر به بیمه عمر مناسب فکر کنید.کارشناسان بیمه دات کام به شما بیمه عمر خانواده پارسیان را پیشنهاد می‌کنند.

طبق شرایط این بیمه‌نامه، اگر شخص بیمه شده به عنوان سرپرست خانواده از دنیا رفت؛ ذی نفعان وی از سرمایه متوفی مذکور در بیمه‎نامه حق استفاده دارند. بیمه شده اصلی متوفی از ادامه پرداخت حق بیمه معاف می‌‌شود؛ ذی نفعان وی می‌توانند از سرمایه اندوخته شده برای معیشت خود بهره مند گردند. خالی از لطف نیست بدانید که علاوه بر سرمایه متوفی، مبلغی جداگانه نیز با عنوان “اندوخته” در بیمه عمر گرداوری می‌شود. می توان با این اندوخته، نیازهای مالی را رفع کرد. برای اینکه بدانید تا چگونه اندوخته بیمه عمر خود را افزایش دهید، این مقاله را مطالعه کنید.

بیمه عمر و سرمایه گذاری طرح سالمندان پارسیان

یکی از طرح‌هایی که شرکت بیمه پارسیان ارائه کرده است، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری طرح سالمندان پارسیان نام دارد. این طرح، بیمه‌ای است که ضمن ایجاد سرمایه‌گذاری مطمئن برای افراد سالمند سبب رضایت خاطر آن‌ها می‌شود. در این طرح که به عنوان طرح بیمه سالمندان از آن یاد می‌شود؛ افراد مسن ضمن اینکه می‌توانند از خدمات پوشش بیمه‌ای خود استفاده کنند؛ از ابتدای ۶۶ سالگی نیز اندوخته‌ای مناسب خواهند داشت. طرح نامبرده برای چکاپ کامل و رایگان افراد سالمند بسیار مناسب است.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری طرح سنوات پارسیان 

این نوع بیمه‌نامه، پشتوانه برای کارفرما به حساب می‌آید .طرح بیمه یاد شده در زمان بازنشستگی کارمندان مفید واقع می‌شود. کارفرما مبلغی معادل با پایه حقوق کارکنان در نظر می گیرد. کارمندان آن ها در زمان بازنشستگی یا قطع همکاری از پوشش‌های بیمه‌ای به عنوان سرمایه‌ای مطمئن بهره مند می‌گردند. کارمندان حتی پس از بازنشستگی هم می‌توانند از خدمات بیمه‌ای و هزینه‌های پزشکی استفاده کنند.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری طرح مستمری پارسیان

شرکت بیمه پارسیان به سرمایه‌گذاری ذی نفعان بیمه‌گزاران خود توجه دارد. اندوخته‌ای که بیمه شده پارسیان پس انداز نموده، در کنار سرمایه فوت به ذی نفعانش خواهد رسید. کاملا به انتخاب خود فرد هم بستگی دارد: نحوه پرداخت این سرمایه به صورت یکجا باشد یا به صورت مستمری در طرح مستمری پارسیان تحقق یابد.

بیمه عمر ساده زمانی پارسیان

هر یک از طرح‌های شرکت بیمه پارسیان دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. در بیمه عمر زمانی پارسیان تنها پوشش فوت ارائه می‌شود. در صورت فوت شدن بیمه گذار در طول مدت بیمه عمر ساده زمانی، سرمایه فوت به ذی نفعان وی پرداخت می‌شود. اگر فرد مذکور پس از به پایان رسیدن طول بیمه خود زنده باشد؛ شرکت بیمه پارسیان هیچ تعهدی را در قبال فرد بیمه‌گذار نخواهد داشت.

جدول بیمه عمر پارسیان چه اطلاعاتی دارد؟

در صورتی که می خواهید نسبت به بیمه‌نامه زندگی پارسیان بیشتر آشنا شوید؛ با استعلام آن به راحتی می توانید جدول بیمه عمرش را نیز در دست داشته باشید. با مشاهده این جدول، با اطلاعات بیمه عمر مورد نظر بیش از پیش آشنا می‌شوید. سرمایه فوت بیمه شده و سرمایه بر اثر حوادث مختلف و… به راحتی در این جدول قابل مشاهده هستند.

ارزیابی سوددهی بیمه آینده‌ساز شرکت پارسیان

به هر یک از بیمه نامه‌های عمر دو نوع سود تضمینی و سود مشارکتی تعلق می‌گیرد. محاسبه سود بیمه‌نامه عمر شرکت پارسیان بدین ترتیب است که سود تضمینی – بر اساس آخرین مصوبه- پرداخت می‌گردد. بالاترین نرخ سود برای دو سال اول، ۱۶ درصد ، برای دو سال بعد ۱۳ و سال‌های پس از آن ۱۰ درصد برآورده شده است. در این جدول، سود هر سالی رقم خاص خود را دارد. به طور میانگین، سود مشارکتی این رشته بیمه‌ای معادل ۲۳٫۳۴ درصد برآورده شده است.

مزایا و معایب بیمه عمر و سرمایه گذاری پارسیان

مزایا و معایب این بیمه عمر مانند هر یک از بیمه‌های دیگر باید مورد توجه قرار گیرد. در نتیجه، شما بتوانید بهترین بیمه عمر را برای خود انتخاب کنید. از جمله مزایا بیمه عمر شرکت پارسیان می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. پرداخت سود روزشمار به عنوان سرمایه گذاری بیمه گذار در قالب سودهای تضمینی و مشارکتی
  2. پرداخت سود مشارکتی
  3. امکان وام بیمه عمر
  4. پرداخت اینترنتی قسط بیمه عمر
  5. معاف بودن از مالیات
  6. امکان برداشت از اندوخته
  7. معاف بودن از قوانین انحصار وراثت
  8. معافیت مالیاتی
  9. امکان برداشت از اندوخته
  10. معافیت از قوانین انحصار وراثت
تضمین آینده فرزندان با بیمه عمر پارسیان

تضمین آینده فرزندان با بیمه عمر پارسیان

در کنار این مزیت‌ها و نیز مزایای ریز و درشت دیگر بد نیست نگاهی هم به معایب بیمه‌ی آتیه زده شود تا بتوانید با در نظر گرفتن مزایا و معایب این بیمه عمر در مقایسه با سایر بیمه‌های عمر دیگر تصمیمی بهتر برای انتخاب بیمه عمر و سرمایه گذاری برای خود بگیرید. از جمله این معایب می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. سقف سنی برای پوشش های بیمه نامه
  2. استفاده از پوشش حادثه که شامل افراد زیر ۱۵ سال نمی شود.
  3. استفاده از پوشش مریضی‌های خاص که شامل افراد زیر ۲۰ سال نمی شود.

که باید حتما معایب بیمه عمر پارسیان را هم در کنار مزیت های آن پیش از روی آوردن به این بیمه عمر و سرمایه گذاری در نظر داشته‌باشید.

چرا بعضی‌ بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شرکت پارسیان را پیشنهاد نمی‌کنند؟

مزایای بیمه عمر این شرکت بیمه‌ای بسیار زیاد متنوع است؛ اما در کنار آن‌ها، بد نیست نگاهی هم به معایب این رشته بیمه داشت. با در نظر گرفتن مزایا و معایب این بیمه شرکت پارسیان در مقایسه با سایر شرکت‌ها، تصمیمی بهتر برای انتخاب بیمه عمر خود بگیرید.

از جمله این معایب می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. سقف سنی برای پوشش‌های بیمه‌نامه
  2. استفاده از پوشش حادثه که شامل افراد زیر ۱۵ سال نمی‌شود.
  3. استفاده از پوشش مریضی‌های خاص که افراد زیر ۲۰ سال را دربرنمی‌گیرد.

باید حتما معایب را هم در کنار مزیت‌های پیش از خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری در نظر داشته باشید.

هزینه بیمه عمردر قالب طرح‌های بیمه پارسیان چقدر است؟ 

هزینه بیمه عمر  نیز با توجه به طرح ها و برنامه‌های مختلف، متفاوت است. بسته به این‌که شما از کدامیک از طرح‌ها بخواهید بهره مند شوید، نرخ آن تغییر می‌کند؛ با توجه به مزیت هایی که این بیمه عمر دارد؛ بهتر است نسبت به خرید بیمه‌نامه خود اقدام کنید.

روش‌های پرداخت اقساط بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پارسیان

روش های زیادی برای پرداخت اقساط این بیمه آتیه ساز وجود دارد. پرداخت اینترنتی آن شاید راحت ترین گزینه پیش رو باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بیمه پارسیان، نسبت به پرداخت اقساط خود به صورت مجازی اقدام کنید. امکان پرداخت از طریق برنامه‌های تلفن میسر است. هر یک از روش‌هایی که برای شما راحت تر است، انتخاب نمایید.

خرید بیمه عمرپارسیان

با توجه به تمامی نکاتی که در خصوص این رشته بیمه‌ای کارآمد گفته شد؛ شما می‌توانید نسبت به خرید بیمه عمر پارسیان اقدامات لازم را صورت بخشید. با خرید بیمه‌نامه، سرمایه‌گذاری مطمئن و پوشش‌های بیمه‌ای فراهم است. این رشته بیمه پارسیان با توجه به همین عوامل بر سر زبان ها افتاده است. 

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه بیمه دات کام، استعلام، تمدید و خرید بیمه پارسیان اقدام کنید. در این سامانه شما می‌توانید با مقایسه و بررسی شرکت‌های مختلف نسب به انتخاب بیمه مورد نظر خود اقدام کنید.

 

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
بیمه عمر ایران
۰۵ شهریور ۱۴۰۳ / بیمه عمر

بیمه عمر ایران: راهنمای دقیق پوشش‌ها و طرح‌های بیمه زندگی ایران

با خرید بیمه عمر ایران می‌توانید علاوه بر بهره بردن از پوشش‌های آن، یک سرمایه‌گذاری بسیار مطمئن با پرداخت حق بیمه های ماهانه ناچیز، سرمایه بسیار ارزشمند برای خود و عزیزان خود به جای بگذارید.

مزایا و پوششهای بیمه عمر
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / بیمه عمر

بیمه عمر چیست؟ مزایا و پوشش‌های بیمه عمر در ۱۴۰۳

بیمه عمر زیرمجموعه بیمه اشخاص محسوب می شود. بیمه عمر نوعی پس انداز، سرمایه گذاری بلندمدت با مزایای مناسب، پشتیبان مالی برای خانواده و همه افراد دوراندیشی است که امروز سکه‌ای کنار گذاشته و فردا کوزه ها سود می برند و آینده آسوده‌ای را تجربه کنند.

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
ahwazahwazy2@gmail.com
۱۸ دی ۱۴۰۱

ایا بیمه پارسیان خدمات در مانی باز نشستگی دارد یا خیر راهنما ممنونم

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۱ دی ۱۴۰۱

    سلام همه بیمه بازنشستگی دارند اما اگر مورد خاصی دارید باید با خود شرکت تماس بگیرید.

person
محند
۰۸ فروردین ۱۴۰۱

معرفی نامه پزشکی چیست؟!

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، همان گزارشی است که پزشک به شما در خصوص مشکلاتتان می دهد. به عبارتی که شما برای دریافت خسارت از بیمه عمر، باید مدرکی از خود پزشک داشته باشید.

person
نظافتی
۲۹ دی ۱۴۰۰

سلام بیمه پارسیان غیر از عمر چیزهای دیگری هم دارد؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۹ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، بیمه پارسیان محصولات دیگری از جمله تکمیلی، آتش سوزی، بدنه، ثالث و غیره را هم دارد. برای خرید می توانید به صفحات خدمات بیمه دات کام مراجعه کنید.

person
محمد نژاد
۲۷ دی ۱۴۰۰

سلام شعب بیمه پارسیان کجاست؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۷ دی ۱۴۰۰

    سلام برای دریافت اطلاعات در خصوص این شرکت و همچنین سیستم پرداخت پارسیان با شرکت تماس بگیرید.

      person
      سیما
      ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

      سلام چرا یه جدول خوب و کامل در مورد بیمه عمر پارسیان وجود نداره

        person
        کارشناس بیمه
        ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

        سلام دوست عزیز، جدول ها اطلاعات زیادی دارند و ممکن است که تغییر کنند و برای همین وجود ندارد. به هر حال با شرکت بیمه پارسیان تماس بگیرید تا بتوانید اطلاعات کامل تری بگیرید. البته بعد از خرید احتمال اینکه جدولی برای شما ارسال کنند، زیاد خواهد بود.

person
سیمین
۲۷ دی ۱۴۰۰

سلام من میخواستم پرداخت قسط بیمه عمر پارسیان را بدونم چطوریه؟ اصلا داره یا نه؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۷ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، برای دریافت اطلاعات در خصوص خدمات پارسیان با نمایندگی بیمه پارسیان تماس بگیرید.

person
تمثیلی
۲۷ دی ۱۴۰۰

سلام برای پرداخت اقساط بیمه عمر پارسیان باید به کدام سایت مراجعه کرد؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۷ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، برای پرداخت قسط بیمه پارسیان باید با شرکت تماس بگیرید. اصولا از طریق خود سایت امکان پذیر است.

person
مدیر بیمه
۱۸ آذر ۱۳۹۹

Hey very nice blog!

person
بازرگانی قراچورلو
۱۴ آذر ۱۳۹۹

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۴ دی ۱۳۹۹

    Thanks for your kind Attention

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید