۲۵ فروردین ۱۴۰۳

تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی؛ مراحل، روش‌ها، شرایط و مدارک لازم

بیمه تامین اجتماعی یکی از انواع بیمه‌ها است که با هدف بازنشستگی و دفترچه درمان تهیه می‌شود. به طور حتم اگر برای تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی خود اقدام نکنید، نمی‌توانید از خدمات این بیمه‌نامه بهره‌مند شوید. تمدید بیمه، زمانی انجام می‌شود که قصد داشته باشید مدت بیمه‌نامه خود را ادامه دهید و با توجه به پرداخت حق بیمه، از خدمات آن استفاده کنید. در ادامه این مطلب درباره چگونگی تمدید دفترچه بیمه و خدمات بیمه تامین اجتماعی توضیحاتی خواهیم داد با ما همراه باشید.

اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی

همانطور که می‌دانید مدت اعتبار بیمه‌نامه به طور معمول بازه زمانی مشخصی دارد که در آن تاریخ تمدید بیمه‌نامه مشخص شده و به صورت ۶ ماهه یا سالانه می‌باشد. در برخی موارد به صورت خودکار به مدت سالانه اعتبار بیمه تامین اجتماعی انجام خواهد شد. تمدید بیمه تامین اجتماعی برای استفاده از خدمات آن بسیار مهم است. در ادامه این مقاله در مورد تمدید دفترچه تامین اجتماعی بیشتر صحبت می‌کنیم.

به این نکته توجه داشته باشید که از ابتدای خرداد ۹۹ دیگر بیمه شدگان نیازی ندارند، برای تمدید دفترچه تامین اجتماعی خود به سازمان مراجعه کنند. مراحل تمدید به صورت خودکار از طریق روش‌هایی که در ادامه نوشته‌ایم، امکان پذیر خواهد بود. همچنین اینکه نیازی به داشتن دفترچه نیست؛ در حقیقت شما بیمه خود را می‌توانید از طریق سامانه تمدید کنید.

مدارک مورد نیاز برای تمدید اعتبار دفترچه تامین اجتماعی

دیگر برای تمدید نیازی به مراجعه حضوری نیست و همه فعالیت های مرتبط با این حوزه به صورت اینترنتی و به عبارتی غیرحضوری انجام می شود؛ اما به هر حال، گروهی برای تمدید یا برطرف کردن مشکلات مربوط به تمدید بیمه نامه خود باید به کارگزاری مراجعه کنید. در حال حاضر ارائه سه مدرک زیر الزامی است:

  • شناسنامه
  • گواهی اشتغال به تحصیل

شناسنامه

اهمیت ارائه شناسنامه برای فرزندان دختری است که بالای ۱۵ سال سن دارند و برای استفاده از دفترچه تامین اجتماعی باید دختر ازدواج نکرده باشد یا برای خودش حق بیمه‌ای پرداخت نشده باشد. اگر دختر ازدواج کند از کفالت پدر یا سرپرست خانواده نمی‌تواند استفاده کند. به طور کامل از خدمات بیمه تامین اجتماعی سرپرست خانواده محروم می‌شود و باید تحت تکلف همسر خود قرار گیرد و به عنوان بیمه شده فرعی از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده کند.

در حقیقت ارائه شناسنامه در زمان تمدید بیمه تامین اجتماعی برای ازدواج و تحت تکلف بودن خانوداه، الزامی ‌است.

دفترچه قبلی بیمه‌گزار

دقت کنید که تمام افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند( بیمه‌شده اصلی و بیمه شده‌های فرعی) برای تمدید دفترچه‌های بیمه خود، نیاز است که دفترچه قبلی را تحویل دهند تا دفترچه بیمه‌ای معتبر برای آن‌ها صادر شود

گواهی اشتغال به تحصیل

فرزند‌های بالای ۱۹ سال تحت تکلف بیمه‌شده اصلی، باید گواهی اشتغال به تحصیل ارائه کنند. در حقیقت زمانی که فرزند پسر بالای ۱۹ سال مشغول به تحصیل یا ازکارافتاده باشد، می‌تواند به عنوان بیمه‌شده فرعی تحت کفالت قرار گیرد.

تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی

مراحل و روش‌های تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی

روش‌های تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی

سامانه تمدید دفترچه بیمه خدمات درمانی چیست؟ برای تمدید اینترنتی اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی باید چه کارهایی را انجام دهیم؟ با توجه به شرایط فعلی کشور و تغییرات پیشرفت تکنولوژی، دو روش برای تمدید دفترچه بیمه وجود دارد که عبارتند از:

  • مراجعه حضوری
  • تمدید به صورت غیر حضوری

مراجعه حضوری تمدید دفترچه بیمه

در حال حاضر، دیگر امکان تمدید دفترچه تامین اجتماعی به صورت حضوری وجود ندارد و متقاضیان باید آن را به صورت اینترنتی انجام دهند.

روش‌های غیر حضوری تمدید دفترچه بیمه

دفترچه تامین اجتماعی را هر چند وقت یکبار باید تمدید کرد. تمدید دفترچه تامین اجتماعی غیر حضوری یک راهکار مناسب برای بسیاری از افراد است. بیمه شده‌های تامین اجتماعی برای تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی می‌توانند از ۶ طریق استعلام داشته باشند. افرادی که تاریخ دفترچه بیمه آن‌ها به پایان رسیده است، بدون مراجعه حضوری، می‌توانند از روش‌های مختلف و غیر حضوری، تمدید اعتبار دفترچه تامین اجتماعی خود را انجام دهند. تمدید دفترچه بیمه خدمات درمانی غیر حضوری چگونه انجام می‌شود؟ بد نیست بدانید کد دستوری تمدید دفترچه تامین اجتماعی یکی از روش‌های تمدید دفترچه بیمه است. سایر روش‌های تمدید غیر حضوری دفترچه بیمه تامین اجتماعی به شرح زیر است:

  • بارکد خوان با استفاده از دوربین گوشی همراه و بعد از دانلود اپلیکیشن موبایل از طریق سایت https://pwa.tamin.ir
  • شماره‌گیری USSD کد دستوری #۱*۱۴۲۰*۴* یا #۱۴۲۰*۴*
  • استفاده از نرم افزار اپلیکیشن تأمین اجتماعی من
  • استفاده از نسخه وب و ورود به سایت tamin.ir
  • شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* (دقت داشته باشید که کد دستوری تمدید دفترچه تامین اجتماعی همین موارد است. البته الان دیگر دفترچه فیزیکی صادر نمی شود؛ اما استفاده از شماره های دیگر توصیه نمی شود.)

روش‌های آنلاین هم برای تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی وجود دارد. مراحل تمدید دفترچه برای بیمه‌شده اصلی، بیمه‌شده فرعی، دفترچه بیمه دختر و پسر را توضیح خواهیم داد.

مراحل تمدید آنلاین دفترچه بیمه شده اصلی

به طور حتم می‌دانید که مراحل ثبت درخواست برای بیمه‌شده اصلی با بیمه‌شده فرعی تفاوت‌هایی دارد. در حقیقت بیمه‌شده اصلی باید به سایت رسمی ‌سازمان بیمه تامین اجتماعی مراجعه کند. با وارد کردن کد ملی و شماره بیمه‌نامه خود، تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی را انجام دهد.

مراحل تمدید آنلاین دفترچه بیمه‌شده فرعی

هنگام تمدید آنلاین برای دفترچه بیمه‌شده فرعی به جنسیت و سن اهمیت داده می‌شود و مطابق با این دو موضوع مدارکی دریافت خواهد شد. برای افرادی که سن کمتر از پانزده سال دارند باید مدارکی مانند: عکس صفحه اول دفترچه بیمه قبلی، یک قطعه عکس جدید با فرمت jpg و صفحه اول شناسنامه بارگذاری شود. البته که برای بیمه شده‌های بالای پانزده سال، علاوه بر مدارک گفته‌شده، باید صفحه دوم شناسنامه هم ارسال شود تا شرایط ازدواج محرز شود.

تمدید دفترچه بیمه

تمدید آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی

مراحل تمدید دفترچه برای بیمه‌شده دختر

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم، فرزند دختر هم جزو بیمه‌شده فرعی است و برای فرزند دختر بالای پانزده سال باید مدارکی مانند: یک قطعه عکس ۴*۳، عکس صفحه اول شناسنامه و عکس دفترچه بیمه قدیمی ‌ارائه شود. همچنین فرزند بالای پانزده سال نیاز به ارائه صفحه دوم شناسنامه هم دارد تا تحت تکلف بودن و عدم ازدواج وی مشخص شود. زیرا فرزند دختری که ازدواج کند، تحت تکلف سرپرست خانواده قرار ندارد و باید از طریق همسر خود بیمه شود.

مراحل تمدید دفترچه برای بیمه شده پسر

فرزند پسری که تحت تکلف سرپرست خانواده است و سن کمتر از نوزده سال دارد، باید مدارکی مانند: عکس صفحه دفترچه بیمه قبلی، یک قطعه عکس ۴*۳ و عکس صفحه اول شناسنامه ارائه کند.

توجه کنید که بعد از طی کردن مراحل و بارگزاری مدارک لازم، باید زمان و مکان تحویل دفترچه را در سامانه وارد کنید. بعد از این مراحل، تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی انجام شده و به محل مورد نظر شما ارسال می‌شود.

استعلام سابقه بیمه تامین اجتماعی

برای اینکه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت و از خدمات دفترچه درمانی استفاده کرد، باید حق بیمه پرداخت شود. افرادی که در برابر مزد یا حقوق کار می‌کنند، مشمول قانون بیمه تامین اجتماعی می‌شوند. سازمان بیمه تامین اجتماعی مکلف است که صاحبان حرف و مشاغل آزاد که به صورت اختیاری حق بیمه پرداخت می‌کنند را در برابر تمام مزیت‌های قانونی بیمه کند.

برای کسب اطلاعات جامع در مورد بیمه مشاغل آزاد تامین اجتماعی به اینجا مراجعه نمایید.

با توجه به توضیحات داده شده شما به راحتی می‌توانید بعد از پرداخت حق بیمه و بدون اتلاف وقت و هزینه، از طریق سامانه الکترونیکی و اینترنتی سازمان تامین اجتماعی سوابق خود را مشاهده کنید. کافی است که کارفرمای شما به یکی از شعبات تامین اجتماعی مراجعه کند و با دریافت نام کاربری و رمز ورود به سامانه https://samt.tamin.ir لیست حق بیمه کارمند‌های خود را ثبت کند.

پس از گذراندن این مراحل شما می‌توانید استعلام سابقه بیمه خود را از طریق نام کابری و رمز ورود انجام دهید. همچنین ریز دستمزد، مبلغ حقوق و تعداد روزهای کارکرد شما قابل مشاهده است.

مشاهده سوابق بیمه با کد USSD از طریق موبایل

سازمان تامین اجتماعی برای جلوگیری از اتلاف وقت و مراجعه حضوری، شرایطی را فراهم کرده‌است تا بیمه شده‌ها به راحتی بتوانند، سوابق بیمه‌ تامین اجتماعی خود را مشاهده کنند. کافی است که از طریق کد USSD با موبایل، خط ایرانسل و رایتل کد  *۴*۱۴۲۰# را وارد کنید. همچنین اگر اپراتور خط شما همراه اول است با کد دستوری #۱۴۲* شرایط مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی شما فراهم شده است.

دقت کنید که برای استفاده از این شرایط باید قبل از آن وارد سایت تامین اجتماعی شده و ثبت نام انجام دهید. همچنین برای تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی نیاز است که سوابق بیمه خود را چک کنید. چنانچه نسبت در سوابق ثبت شده در پروفایل خود ایرادی مشاهده کردید، می‌توانید جهت اعتراض به سوابق تامین اجتماعی اقدام کنید.

دفترچه بیمه تامین اجتماعی

همه افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند، می‌توانند درخواست دفترچه بیمه تامین اجتماعی داشته باشند. در حال حاضر دیگر دفترچه فیزیکی وجود ندارد و بیمه شده می‌تواند از طریق شماره ملی اقدام تمدید بیمه خود کند. به عبارتی دیگر نیازی نیست تا بیمه گزار یا بیمه شده به کارگزاری مراجعه و اقدام به مهر کردن دفترچه خود کند. طبق قوانین بیمه درمانی کشور شامل مزایا و فرانشیز بیمه است که با توجه به نوع درمان مشخص می‌شود. به طور کلی بیمه‌شده اصلی می‌تواند، افراد خانوداه خود را با شرایط گفته شده، تحت تکلف قرار دهد و از خدمات درمانی و دفترچه‌ای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

شما عزیزان هم که به عنوان کارگر و کارمند مشمول دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی هستید، بدانید که در صورت ترک کار شرایط واریز حق بیمه توسط خودتان وجود دارد و کافی است حق بیمه خود را به صورت بیمه خویش فرما پرداخت کنید. در آخر اگر سوال یا ابهامی‌ درباره تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارید می‌توانید در انتهای این متن و در قالب کامنت از کارشناس‌های بیمه دات کام  سوالات خود را بپرسید تا در کوتاه‌ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
مسعود
۱۱ شهریور ۱۴۰۳

سلام میخواستم بپرسم چطوری میتونم ۲۱ماه خدمت سربازی رو به سابقه بیمه خود اضافه کنم..ودرحال حاضر ۵ساله بیمه پرداخت نکردم واز الان تصمیم دارم بیمه خودم رو فعال کنم

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۲ مهر ۱۴۰۳

    اگر الان دو سال سابقه بیمه داشته باشید، می‌توانید درخواست خرید خدمت سربازی دهید و حق بیمه آن را پرداخت کنید.

person
خدا
۱۹ مرداد ۱۴۰۳

با سلام شرکت ما دو ماه است که لیست بیمه را به تامین اجتماعی ارسال میکند
ولی چون حساب شرکت مسدود است نمی تواند
بدهی خود را به تامین اجتماعی بدهد
و الان ما از حمایت درمانی برخوردار نیستیم
راه کار چیست و ما الان چه کنیم ؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳

    کارفرما باید از یک حساب دیگر فیش حق بیمه را واریز کند. حتما نباید حق بیمه از حساب شرکت واریز شود.

person
Amirhossein
۱۸ مرداد ۱۴۰۳

سلام من رفتم کارگزاری که برام بیمه دانشجویی ثبت قرارداد کنه ولی الان بعد ۲،۳ماه که مرتب واریز میکردم ب سایت مراجعه کردم ولی عنوان بیمه زده حرفه و مشاغل آزاد الان چجوریه؟ منو بیمه دانشجویی نکرده

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۹ شهریور ۱۴۰۳

    اطلاعات شما درست است؛ بیمه دانشجویی زیر مجموعه بیمه حرف و مشاغل آزاد قرار می‌گیرد. جای نگرانی نیست.

person
محجوب
۱۶ فروردین ۱۴۰۳

لطفا راهنمایی فرمایید از چه لینگی می توانم در سامانه خدمات دولت کد اشتغال به تحصیل برای فرزندم دانشجویم بگیریم

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

    کاربر گرامی؛ معمولا گواهی اشتغال به تحصیل توسط خود دانشگاه ارائه می شود. اگر گواهی خاصی مد نظر اداره مربوطه است،‌ اطلاعات دقیق نحوه دریافت را از آنها سوال بفرمایید

person
علی
۲۲ اسفند ۱۴۰۲

سلام
بنده بهمن ۱۴۰۲ فارغ التحصیل شدم و تا یکسال معافیت دارم برای سربازی
الان میخوام بیمه تامین اجتماعی خودم رو تمدید کنم چواهی اشتغال به تحصیل میخواد، آیا راهکاری داره؟
زیر نظر پدرم هستم

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    اگر گواهی اشتغال به تحصیل ندارید، می توانید از بیمه های آزاد تامین اجتماعی خریداری نمایید.

person
مهسا
۱۸ بهمن ۱۴۰۲

باسلام ووقت بخیر
من دختر مجرد هستم ۳۰ساله
تحت بیمه پدر بودم و برای خودم بیمه ندارم
فقط بیمه ایران به تازگی گرفتم
هرکار میکنم به صورت غیر حضوری با کد ussd قبول نمیکنه و میگه تحت پوشش نیستم

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    از طریق پدرتان در مورد بیمه پایه پیگیری کنید.

      person
      ارش
      ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

      سلام من دفترچه تامین اجتماعی دارم یه سالی
      است نتونستم حق بیمه واریز کنم آیا میتونم غیر حضوری
      دوباره تمدید کنم میشه راهنمایی کنین

        person
        نویسنده بیمه
        ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

        سلام دوست عزیز
        بله می توانید مشکلی نیست باید مجددا در سایت تامین اجتماعی درخواست جدید ثبت کنید.

person
زینب
۱۱ بهمن ۱۴۰۲

من جدا شدم و مجدد میخام تحت پوشش پدرم باشم چه مدارکی لازم هست برای خودم و پدرم؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    باید طلاق نامه، شناسنامه و کارت ملی پدر و خودتان را به بیمه ارائه دهید.

person
نصیر
۰۷ بهمن ۱۴۰۲

دختران تحت تکفل تامین اجتماعی چطور میتونن استعلام بگیرن برای اعتبار دفترچه‌شون حتما باید حضوری برن

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    بله باید شناسنامه خود را ببرند که مشخص شود که ازدواج نکرده اند.

person
علی
۲۱ دی ۱۴۰۲

سلام،وقت بخیر
من ۱۳ سال تو یک شرکت بیمه داشتم از سال ۷۰ تا ۸۴ فقط سال آخر برام سابقه رد شده اونم هشتگرد قبل از ۸۴ تهران بودم و چندین سال هم از دفترچه بیمه تمدید استفاده میکردم باید کجا مراجعه کنم ؟شرکت تعطیل شده خود مدیر شرکتم میگه برو تامین اجتماعی پیگیر باش.
با تشکر

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۳ دی ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    به یکی از شعب تامین اجتماعی مراجعه نمایید.

person
ابوالفضل
۲۰ دی ۱۴۰۲

باسلام و خسته نباشید، هر چند ماه باید پول بیمه رو واریز کنیم؟؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۳ دی ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    حق بیمه را باید ماهانه پرداخت کنیم.

person
شهاب
۱۹ دی ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر. من حدود یک ساله که حق بیمه پرداخت نکردم برای برقراری مجدد بیمه همچنین خدمات درمان باید چکار کنم؟ غیر حضوری میونم انجامش بدم بعد از یک سال ؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۰ دی ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    بله، می توانید قرارداد جدیدی را خریداری نمایید.

person
ابراهیم
۰۲ دی ۱۴۰۲

سلام و عرض ادب.من بیمه مشاغل آزاد واریز میکنم .توی آخرین روز فرصت واریز یعنی ۱٫۱۰٫۱۴۰۲من برای برج هفت رو واریز کردم پول درمان هم کم شد ولی میگه از حمایت درمان برخوردار نیستم میشه راهنمایی بفرمایید

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۳ دی ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    حق بیمه را دیر واریز کردید. بروید شعبه و یا کارگزاری سازمان مراجعه کنید تا آنها پیگیری کنند.

person
مهدی
۲۳ آذر ۱۴۰۲

سلام من بیمه مشاغل آزاد رد میکردم الان بیمه ام را کارفرما رد میکنه میخواستم بدونم چه زمانی دفترچه درمان برایم فعال میشه؟؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۷ آذر ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    زمانی که لیست بیمه ارسال و حق بیمه شما واریز شود شما میتوانید از درمان استفاده کنید.

person
فاطمه
۰۶ مهر ۱۴۰۲

سلام پیام شما از حمایت درمانی برخوردار نمی باشید برای من میاد.ممکنه که کارفرما برام ترک کار زده باشه؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۸ مهر ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    بله امکان دارد که حق بیمه برای شما واریز نکرده باشد.

      person
      فاطمه
      ۰۸ مهر ۱۴۰۲

      ممنون از پاسخگوییتون
      من مرداد ماه سرکار بودم ولی.
      میتونم شکایت کنم؟

        person
        نویسنده بیمه
        ۰۹ مهر ۱۴۰۲

        می توانید اعتراض نمایید و در خواست خود را برای بررسی مجدد ثبت کنید.

person
محمد
۰۲ مهر ۱۴۰۲

سلام من در دوره لیسانس تحت بیمه پدرم بودم بعد تموم شدن بیمه من قطع شد. الان دوره ارشد ثبت نام کردم و پدرمم هم بیمه اش به بازنشستگی تغییر کرده. ایا من میتونم دوباره شامل بیمه درمانی شوم؟ممنون

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۳ مهر ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    بله می توانید تحت پوشش پدرتان بیمه تکمیلی درمان دریافت نمایید.

person
ندا
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

سلام من تحت بیمه پدرم هستم شناسنامه ام ۲۰ روز هستش که گم شده امروز بعد ۴ روز از بیمارستان که نفهمیدن مشکلم چیه با اصرار ورضایت خودم ترخیص شدم ولی چون بیمه قطع شده بود و من شناسنامه ام نبود مجبور به واریز ۷ میلیون شدم الان برای تمدید بیمه برای ادامه درمان تا زمانی که مراحل درخواست شناسنامه مجدد انجام بشه چه کاری میتونم بکنم من بیمه تکمیلی دی بنیاد جانبازان هم دارم.

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

    سلام. لطفا با مشاوران بیمه دات کام تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

person
پدرام
۱۶ مرداد ۱۴۰۲

با سلام. پسر من ۳/۵ ساله است و قبلا دفترچه تامین اجتماعی گرفته بودیم براش الان که دکتر رفتم میگه اعتبار نداره. در صورتی که تحت پوشش خودم که مادش هستم هستند و پسر بزرگم هم اعتبار داره اما پسر کوچیکم اعتبار نداره باید چی کار کنم؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام. باید به کارگزاری سازمان مراجعه کنید تا آنها پیگیری کنند و یا به شعبه مراجعه کنید.

person
حمید
۱۵ خرداد ۱۴۰۲

سلام من بصورت مشاغل آزاد خودم حق بیمه رو پرداخت میکنم وگرینه انتخابی من برای پرداخت بادفترچه بود الان استعلام میگیرم میگه شما ازلحاظ درمانی حمایت نمیشوید چکارکنم

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز. احتمال زیاد گزینه درمان را حذف کردید و یا حق بیمه را واریز نکردید چون حق بیمه را در بیمه حرف و مشاغل آزاد باید اول هر ماه واریز کنید.

person
میلاد
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام میخوام مادرمو تو سایت اجتماعی ثبت نامش کنم میگه قبلا ایجاد شده اما شماره کاربری و رمز و ندارم چکار باید کنم میخوام از اول انجام بدم مادرم مستمر بگیری تامین اجتماعی هست

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام میلاد عزیز. باید به شعبه و یا کارگزاری سازمان مراجعه کنید تا آنها پیگیری کنند و بازسازی رمز برای شما بزنند.

person
میلاد
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام من پیام گذاشتم نیستش
تمدید دفترچه ربطی به بیمه رد نشدن داره
از طریق کد دستوری کد ملی و وارد کردم واسم نوشته از حمایت بیمه برخوردار نیستید

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام. به صورت حضوری به تامین اجتماعی مراجعه کنید و این موضوع را پیگیری کنید.

person
میلاد
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام تمدید دفترچه ربطی به بیمه رد نکردن داره

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام. اگر بیمه منقضی شده باشد ممکن است با پیغام رو به رو شوید.

person
شهاب
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام چن مدت بعد از تمدید بیمه میتوانیم از دفترچه بیمه در بیمارستان ها استفاده کنیم

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام. برخی خدمات را می توانید بالافاصله استفاده کنید و برای برخی دیگر باید صبر کنید دوره انتظار بیمه درمانی شما بگذرد.

person
محمدرضا جدیدیان
۲۸ فروردین ۱۴۰۲

سلام، من به شدت عصبانی ام بخاطر اینهمه الکی پیچیده کردن سایت. الان چندین روز هست که میخوام بیمه م رو بصورت آنلاین تمدید کنم. متاسفانه تو سایت همه جور توضیحی هست بجز آیکونی که نوشته باشه تمدید آنلاین. البته همچین چیزی نوشته اما خودش انواع دیتیل ها رو داره و در نهایت به بن بست میرسیم. آیا واقعا گذاشتن یه مسیر اینقدر سخته؟ تازه من کسی ام که حداقل سی سال هست با کامپیوتر آشنایی کامل دارم. وای بحال اونهایی که سر در نمیارن. در نهایت هم مجبور میشیم بصورت حضوری مراجعه کنیم توی اون جای شلوغ و ازدحام جمعیت و کلی تایم از دست دادن. کاش بهتر این سایت رو مدیریت میکردین. حداقل خودتون آزمایشی یکبار برین و دفترجه ای رو تمدید کنین تا بفهمین مشکل کار کجاست

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز. البته احتمالا منظور شما تمدید دفترچه بیمه است. به همین خاطر باید به شما بگوییم که سایت تامین اجتماعی زیر نظر ما نیست. بیمه دات کام در زمینه فروش بیمه‌های دیگر فعال است. باید نظر خودتان را به مسئولین سایت تامین اجتماعی بگویید.

person
احسان گلزار
۲۶ فروردین ۱۴۰۲

سلام. مواردی که برای تمدید دفترچه بصورت آن لاین نوشته شده هیچکدام نتیجه نمیده. میخواهم دفترچه ام را تمدید کنم. ممنون میشم بیشتر راهنمائیم کنید.

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

    سلام. لطفا از طریق سایت تامین اجتماعی اقدام کنید.

person
مهدی بشاسپ
۱۵ بهمن ۱۴۰۱

سلام ببخشید بیمه واریز میکنم ولی دفترچه تمدید نمشه

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

    سلام. لطفا فرآیند تمدید دفترچه بیمه خود را از کارگزاری بیمه پیگیری کنید و این موضوع را اطلاع دهید.

person
ذکریا
۲۹ دی ۱۴۰۱

من مستمری بگیرم دخترم زمان بیمه اش تمامشده برای تمدید چه کنم

    person
    نویسنده بیمه
    ۳۰ دی ۱۴۰۱

    سلام زکریای عزیز
    باید با شناسنامه اش به واحد مستمریها شعبه مراجعه کنید تا آنها پیگیری کنند

person
حمید
۱۷ دی ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر
من ۳ روز مبلغ بیمه رو واریز کردم ولی هنوز تمدید نشده بیمه ام میخواستم دلیلشو جویا بشم؟
باتشکر

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۷ دی ۱۴۰۱

    سلام حمید عزیز
    اگر بیمه حرف و مشاغل آزاد و یا اختیاری واریز میکنید و سابقه شما ثبت نشده باید بروید کارگزاری تامین اجتماعی تا آنها پیگیری کنند شاید واریزی شما اشتباه ثبت شده باشد

person
پایون
۱۳ دی ۱۴۰۱

سلام من چند روزه مبلغ برگ پرداخت را بصورت آنلاین پرداخت کردم ولی اعتبار برای دفترچه نمیاد ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید باتشکر پایون هستم

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۳ دی ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز
    اگر بیمه حرف و مشاغل آزاد و یا اختیاری هستید باید حق بیمه را جلو جلو یعنی ماه آینده را پرداخت کنید که بتوانید از درمان هم استفاده کنید اگر هم این کار کردید احتمالا در پرداخت شما مشکلی بوجود آمده است به کارگزاری سازمان مراجعه کنید تا آنها پیگیری کنند

person
مرادی
۱۴ آذر ۱۴۰۱

سلام
داخل سایت چک کردم و نوشته هم خودم که مستمری بگیر هستم و هم مادرم بیمه داریم. ولی اطلاعی ندارم چه زمانی باید تمدید کنم تا حقوق مستمری قطع نشود.ممنونم از جواب

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۴ آذر ۱۴۰۱

    سلام حقوق مستمری که میگیرید برقرار است؛ اما بهتر است که به کارگزاری مراجعه کنید.

person
علیمرادی
۱۴ آذر ۱۴۰۱

روز خوش
میتونید لطفا راهنمایی کنید از چه طریقی و کدوم وب سایت غیر حضوری میتونم تمدید دفترچه بیمه مستمری بگیران رو انجام بدهم. با تشکر

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۴ آذر ۱۴۰۱

    سلام از طریق خود سایت تامین اجتماعی سرچ کنید در گوگل می آورد.

person
نوربخش
۱۴ آذر ۱۴۰۱

روزتون بخیر
دانشجو هستم بیمه تامین اجتماعی.
می خواستم بدونم چطوری باید دوباره بیمه رو تمدید کنم؟ (از طریق چه سامانه ای)

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۴ آذر ۱۴۰۱

    سلام از طریق خود سایت تامین اجتماعی می توانید اقدام کنید.

person
اسماعیل
۰۸ آذر ۱۴۰۱

سلام
وقت بخیر
ببخشید من الان نوزده سالمه و بیمه تامین اجتماعی من قطع شده گفتن باید نامه اشتغال به تحصیل از دانشگاه بگیرید ولی من پشت کنکوریم و دارم برای کنکور میخونم یعنی هنوز دانشگاه ثبت نام نکردم،آیا راهی هست دفترچه خودمو تمدید کنم

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۹ آذر ۱۴۰۱

    سلام خیر

person
فرجامی
۰۷ مهر ۱۴۰۱

برگه های دفترچه بیمه من تمام شده است.
چگونه دفترچه جدیدبگیرم.

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۷ مهر ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز
    دیگه دفترچه درمانی صادر نمیشود و دیگه باید با کارت ملی به دکتر مراجعه کنید

      person
      حشمت
      ۰۳ آبان ۱۴۰۱

      سلام الان دیگر تمدید دفترچه تامین اجتماعی غیر حضوری انجام میشه>؟

        person
        کارشناس بیمه
        ۰۴ آبان ۱۴۰۱

        سلام دیگر دفترچه فیزیکی نداریم و همه موارد از طریق اینترنت انجام می شود.

    person
    احمدی
    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

    باسلام من چند ماهی میشه که مستمری میگرم میخواستم بدونم چطور دفترچه ام رو تمدید کنم به کجا باید مراجعه کنم چون کد استعلام رو که میزنم میگه از بیمه درمانی برخوردار نمیباشید لطفا راهنمایی کنید که چکار باید انجام دهم با تشکر

      person
      نویسنده بیمه
      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام دوست عزیز. باید به واحد امور فنی مستمریها ی شعبه مراجعه کنید تا آنها پیگیری کنند.

person
زمانی
۲۲ شهریور ۱۴۰۱

سلام. برای تمدید اعتبار بیمه دختران بالای ۱۵ سال به صورت اینترنتی، باید عکس صفحه اول و دوم شناسنامه رو ارسال کنیم؟!

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز
    بله باید ارسال شود تا از عدم ازدواج آنها تامین اجتماعی مطمن شود

person
پیروزی
۲۳ مرداد ۱۴۰۱

سلام سامانه تمدید دفترچه بیمه خدمات درمانی با تامین اجتماعی متفاوته؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

    سلام بله

      person
      هومن
      ۳۰ مهر ۱۴۰۱

      سلام اونوقت چطوری تمدید اینترنتی اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی رو باید انجام داد؟

        person
        کارشناس بیمه
        ۰۱ آبان ۱۴۰۱

        سلام دیگر دفترچه فیزیکی نمی دهند.

person
سهی زاهدی
۱۵ مرداد ۱۴۰۱

واسه تمدید آنلاین بیمه تامین اجتماعی چه سایت یا اپلیکیشنی برم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

    سلام در خصوص سایت تامین اجتماعی باید بروید.

person
نساز
۱۰ مرداد ۱۴۰۱

سلام اگ تمدید بیمه تامین اجتماعی اختیاری انجام ندیم، چی میشه؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

    سلام دیگر بیمه ندارید.

person
مرادی
۱۰ مرداد ۱۴۰۱

سلام تمدید بیمه تامین اجتماعی فقط اینترنتیه؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

    سلام بله البته اگر نمی توانید به کارگزاری مراجعه کنید.

person
مهدی
۲۱ تیر ۱۴۰۱

سلام
من حق بیمه تامین اجتماعی رو اواخر هر ماه پرداخت میکنم…مثلا بیمه تیر ماه رو که گرفتم در تاریخ ۲۸ تیر پرداخت میکنم و بعد چند روز فیش مرداد رو میگیرم و در اواخر مرداد پرداخت میکنم به همین منوال پیش میرم
به پزشک مراجعه کرده بودم گفتن بیمه ات اعتبار نداره….ممنون میشم راهنمایی کنید پرداخت چجوری باید باشه؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۳۰ تیر ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، جنابعالی اشتباه واریز میکنید حق بیمه هرماه را اول همان ماه باید واریز کنید منلا بیمه مرداد را باید اول مرداد واریز کنید

person
کیارش
۱۹ تیر ۱۴۰۱

سلام. من نوزده سال سن دارم و دانشجو هم هستم. دیروز متوجه شدم دفترچه بیمه ام اعتبار نداره باید از چه طریقی اقدام کنم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۹ تیر ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، دیگر به دفترچه نیاز نیست. اگر پرداختی دارید، هر ماه مشکلی ندارد؛ اما از طریق سایت می توانید مبلغ ها را واریز کنید. باز اگر مشکلی بود، به کارگزاری تامین اجتماعی مراجعه کنید.

person
آ.ص
۰۵ تیر ۱۴۰۱

با سلام برای تمدید دفترچه بیمه تکمیلی افراد مستمری بگیر از چه طریق باید انجام داد ؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، در این خصوص هر اطلاعاتی لازم بوده است، نوشته ایم.

person
فرخ شیرازی
۰۱ تیر ۱۴۰۱

من پدرم ارتشیه مجدد میخام از دفترچه بیمه ارتش استفاده کنم؟ ایا در چنین شرایطی میتونم همچنان دفترچه بیمه تامین اجتماعی مو تمدید کنم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۵ تیر ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، از یک دفترچه فقط میتوانید استفاده کنید

person
Ahmad
۳۰ خرداد ۱۴۰۱

سلام…من دانشجو هستم وگواهی اشتغال به تحصیل گرفتم…چجوری و از چه طریقی میتونم به صورت آنلاین دفترچه بیمه رو تمدید کنم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، نیازی دیگر به دفترچه نیست؛ اما می توانید از طریق سایت تامین اجتماعی ثبت نام کنید.

      person
      بهنام قنبری
      ۰۹ آبان ۱۴۰۱

      با سلام در صورت پرداخت نکردن حق بیمه حمایت درمانی چه مدت بعداز آن اعتبار دارد؟

        person
        کارشناس بیمه
        ۱۱ آبان ۱۴۰۱

        سلام تا پایان همان روزی که حق بیمه واریز کردید اعتبار دارد

person
پریناز
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام من دختری ۳۶ ساله ام، مجردم آیا غیر حضوری میشه دفترچه ام رو تمدید کنم یا باید حضوری مدارک ببرم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

    در حال حاضر بیشتر کارها غیرحضوری است و از طریق سایت امکان پذیر است.

person
مصطفی
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام من قبلا تو شرکت کار میکردم و دفترچم تا فروردین ۱۴۰۱ اعتبار داشت ولی از سال گذشته از شرکت خارج شدم وشغلم آزاده و بیمه حرف و مشاغل آزاد هستم و حق بیمه را به علاوه حق سرانه درمان پرداخت میکنم و تا قبل از تمام شدن اعتبار دفترچه از حمایت درمانی برخوردار بودم ولی الان استعلام میگیرم میگه عدم برخورداری از حمایت درمانی انگار که اصلا سرانه درمان رو پرداخت نکردم.چی کار کنم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، باید به کارگزاری تامین اجتماعی مراجعه کنید.

person
علی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام . خسته نباشید . میخواستم غیر حضوری دفترچه بیمه تامین اجتماعی را تمدید اعتبار کنم . میشه راهنمایی بفرمایید

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، از طریق خود سایت تامین اجتماعی با پرداخت حق بیمه می توانید.

person
حمید
۰۹ فروردین ۱۴۰۱

با سلام پسر من دانشجو هستش . از کدوم قسمت سایت میشه دفترچه بیمه اون رو تمدید کنم ؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، باید گواهی تحصیل او را از دانشگاه ببرید تا اولا ثابت کنید که دانشجو است و آن گواهی تحصیلی را به کارگزاری سازمان تحویل دهید تا او را ثبت کند.

person
siry
۰۹ فروردین ۱۴۰۱

سلام مجدد
من خودم مستقل بیمە مشاغل آزاد واریز میکنم، اما هزینە بابت دفترچە واریز نکردم، الان میخوام فعالش کنم و از تخفیف درمانیش استفادە کم
آیا میشود هر وقت لازم بود فعال کرد یا چجوریە چند وقت قبلش میشە فعالش کرد؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام دوست عزیز، باید بروید تو سایت تامین اجتماعی درخواست درمان کنید مشکلی ندارد.

person
raha
۱۹ اسفند ۱۴۰۰

با سلام. چون تحت تکفل پدرم هستم، برای تمدید بیمه خود نیاز به ارایه شناسنامه به سازمان تامین اجتماعی دارم چون محل صدور بیمه شهرستان است آیا حتما باید به سازمان تامین اجتماعی شهرستان مراجعه کنم یا از طریق سازمان تامین اجتماعی تهران میتوانم اقدام کنم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، بله میتوانید از طریق کارگزاری تامین اجتماعی در تهران کارت را انجام بدهید.

      person
      siry
      ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

      با سلام
      من قبلا دفترچە رو فعال نکردم
      الان میخوام بزنم گزینەش غیرفعالە
      باید چکار کنم تا بتونم فعالش کنم و از تخفیف درمانیش استفادە نمایم؟

        person
        کارشناس بیمه
        ۰۹ فروردین ۱۴۰۱

        سلام دوست عزیز، باید اولا باید مدارک شناسنامه و کارت ملی خودتان و خانواده تان را ببرید کارگزاری سازمان تا شما را در آن کارگاه نامنویسی کنند البته برای کسانی که اولین بار است ولی بقیه میتوانند بروند در سایت قسمت نامنویسی درمان خودش را فعال کند.

      person
      siry
      ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

      باسلام
      چرا گزینەی فعال کردن دفترچە عمل نمی‌کنە؟

        person
        کارشناس بیمه
        ۰۹ فروردین ۱۴۰۱

        سلام دوست عزیز، باید اولا باید مدارک شناسنامه و کارت ملی خودتان و خانواده تان را ببرید کارگزاری سازمان تا شما را در آن کارگاه نامنویسی کنند البته برای کسانی که اولین بار است ولی بقیه میتوانند بروند در سایت قسمت نامنویسی درمان خودش را فعال کند.

person
Mehdi t
۰۸ اسفند ۱۴۰۰

سلام
چرا دفترچه پدر من اعتبار دارد
ولی مادر و بقیه افراد زیر ۱۸ سال خیر ؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، برای اینکه شما زیرنظر پدرتان بیمه هستید و بازه تحت پوشش این دو متفاوت است.

person
عباس
۱۹ بهمن ۱۴۰۰

باسلام من شعبه ی بیمه ام تغییر کرده الان بصورت آنلاین افراد تحت تکفل خود را بروزرسانی کردم فقط میخواستم بدونم از چه زمانی اعتبار افراد تحت تکفل وصل میشه با تشکر

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، ار زمانی که لیست ارسال و پول بیمه واریز میشود.

person
نسیم
۱۶ بهمن ۱۴۰۰

با سلام خانومی هست مطلقه و تحت پوشش بیمه پدرم هستم یعنی جز مستمری بگیر پدرم هستم و از طریق ایشان دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارم. امروز به دکتر مراجه کردم گفتن دفترچه اعتبار ندارد .. برای اعتبار زدن دفترچه اونم به صورت غیر حضوری چه کنم چون ما مشهدیم و اعتبار فقط نیشابور میزنن چون پدرم در بیمه اجتماعی نیشابور بیمه شده .. با تشکر

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، شما می توانید از طریق سایت سازمان با موبایل انجام دهید یا به نزدیکترین کارگزاری سازمان مراجعه کنید.

person
حامد
۱۴ بهمن ۱۴۰۰

سلام من پسرم ۶ ساله هست الان اومدیم بیمارستان دفترچه هم داره ولی کد ملی پسرم تو سیستم نیست ولی برای من هست
الان باید چیکار کنم

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، باید به کارگزاری تامین اجتماعی یا شعبه مراجعه کنید تا فعال شود. البته شناسنامه و کارت ملی خود و پسرتان را هم باید همراه داشته باشید.

person
جواد
۱۲ بهمن ۱۴۰۰

با سلام بیمه من از طرف کارفرما ۷ ماهه قطع شده چطور میتونم بیمه را تمدید کنم (سابقه بیمه ۱۵ ساله دارم)

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، ادامه بیمه خود را به صورت اختیاری ادامه دهید.

    person
    الهی
    ۱۷ مهر ۱۴۰۱

    سلام تمدید غیرحضوری دفترچه تامین اجتماعی فقط از طریقه سایته؟

      person
      کارشناس بیمه
      ۱۸ مهر ۱۴۰۱

      سلام دفترچه که دیگر وجود ندارد؛ اما از طریق سایت می توانید اقدام کنید.

person
صمصام
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

سلام استعلام تاریخ اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی از کدام قسمت سایت باید بگیرم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، الان دیگر دفترچه ها به صورت الکترونیکی صادر میشود. برای تمدید به سایت تامین اجتماعی یا نزدیکترین شعبه مراجعه کنید.

person
خلخالی
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

سلام کد دفترچه تامین اجتماعی رو کجا میتونم ببینم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

    سلام باید به سامانه مراجعه کنید و در بخش اطلاعاتتان قابل مشاهده است.

person
طرار
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

سلام نحوه تمدید دفترچه بیمه دانشجویان با افراد عادی متفاوت است؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

    سلام شما برای مشاهده اعتبار دفترچه بیمه و تمدید آن باید از طریق کسی که زیرمجموعه آن هستید، اقدام کنید. برای سوال با کارگزاری بیمه تامین اجتماعی تماس بگیرید.

person
کاملیا
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

سلام روش تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی به چه صورته؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، الان دیگر دفترچه ها به صورت الکترونیکی صادر میشود. برای تمدید به سایت تامین اجتماعی یا نزدیکترین شعبه مراجعه کنید.

      person
      شهریار
      ۰۷ آبان ۱۴۰۱

      سلام من زمانی که دانشجو بودم با فرم اشتغال به تحصیل اعتبار بیمه درمانی تأمین اجتماعی رو تمدید میکردم ولی فارغ‌التحصیل شدم و مهلت اعتبار بیمه تموم شده. برای تمدید اعتبار بیمه درمانی چیکار کنم؟

person
کاری
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

سلام اعتبار دفترچه تامین اجتماعی اینترنتی رو چطوری میشه دید؟

person
راه
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

سلام آیا تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی دانشجویان هم متفاوت است؟ ماها که زیر نظر پدرمونیم

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

    سلام خیر، شما هم باید درخواست دفترچه تامین اجتماعی غیرحضوری را از طریق اکانت پدر خود ثبت کنید. البته دیگر دفترچه وجود ندارد و همه چیز به صورت اینترنتی است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارگزاری ها تماس بگیرید.

person
اصلاحی
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

سلام کد دفترچه تامین اجتماعی کدام است؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز منظورتون دقیقا چیست؟ آیا اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی را به صورت آنلاین را میخواهید که باید با کارگزاری تماس بگیرید.

person
چکی
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

سلام تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی به چه صورته؟ باید به کارگزاری بریم؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز دفترچه تامین اجتماعی برای نوزاد در زمانی که به دنبال می آید، نیاز نیست. می توانید از دفترچه مادرش استفاده کنید. بعد اینکه همه کارها به صورت اینترنتی است.

    person
    اکبر
    ۰۹ آذر ۱۴۰۱

    سلام‌ الان چند ماهی از کارم اومدم
    بیرون اعتبار بیمه تمام شده چطوری میتونم خود تمدید کنم

      person
      کارشناس بیمه
      ۰۹ آذر ۱۴۰۱

      سلام اگر ازاد هستید میتوانید مشاغل ازاد شوید به کارگزاری یا سایت تامین اجتماعی مراجعه کنید.

person
حاج حسنی
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

سلام صدور آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی هم انجام میشه الان؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، الان دیگر دفترچه فیزیکی صادر نمی شود و نیازی به صدور دفترچه بیمه مانند قدیم نیست. فقط لازم است که حق بیمه را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

      person
      حسن
      ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

      سلام با توجه به اینکه دیگر دفترچه تامین اجتماعی نداریم، آیا اعتبار زدن دفترچه تامین اجتماعی بی معنیه؟

        person
        کارشناس بیمه
        ۰۷ مرداد ۱۴۰۱

        سلام همان پرداختی از طریق سایت کفایت می کند.

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید