۲۳ بهمن ۱۴۰۲

عقد قرارداد اسپانسرینگ پرسپولیس با بیمه دات کام برای دومین سال متوالی(۱۴۰۲)

قرارداد اسپانسرینگ پرسپولیس توسط شرکت بیمه دات کام در حضور رضا درویش مدیرعامل و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، همچنین نادر حجازیان رئیس هیئت مدیره و بهاره شریفیون مدیر عامل بیمه دات کام در محل این شرکت رونمایی شده و به امضای طرفین رسید. بیمه دات کام که فصل گذشته نیز حامی مالی پر طرفدارترین باشگاه آسیا بود، برای فصل جدید، قرارداد  تازه‌ای با این باشگاه به امضاء رسانده و برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. اسپانسرینگ پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ توسط بیمه دات کام، موضوع این متن خبری است؛ برای آگاهی از جزئیات این قرارداد و آشنایی با شرایط حمایت مستقیم از این تیم ورزشی، ادامه مطلب را به دقت بخوانید.

عقد قرارداد اسپانسرینگ پرسپولیس با بیمه دات کام

عقد قرارداد اسپانسرینگ پرسپولیس توسط بیمه دات کام

صحبت های مدیر عامل بیمه دات کام در مراسم امضای قرارداد اسپانسرینگ

شریفیون مدیرعامل شرکت بیمه دات کام با اشاره به توافقات صورت گرفته اعلام کرد:

“در قرارداد جدید اسپانسرینگ پرسپولیس سعی شده با حفظ توافقات فصل قبل، شرایط ویژه‌تری را برای هواداران پرشمار پرسپولیس فراهم کنیم تا علاوه بر دریافت خدمات بیمه‌ای ویژه که مورد تأکید مدیران باشگاه بوده است، بتوانند سهمی در ایجاد درآمد برای باشگاه محبوب خود داشته باشند. در طرح‌هایی که به باشگاه ارائه کردیم و با تأکید ویژه مدیران باشگاه بر ایجاد منفعت برای هواداران، بنا داریم طرح های بیمه هواداری را به آنها ارائه کنیم.

این طرح‌ها علاوه بر ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای با بهترین قیمت، که تنها برای هواداران باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شده است، به شکل کاملاً هوشمند و سیستماتیک بخش قابل توجهی از درآمد حاصل از فروش انواع بیمه هواداری را به حساب خزانه باشگاه پرسپولیس منظور خواهد کرد که این یک حرکت بسیار ارزشمند خواهد بود؛ زیرا علاوه بر اینکه هوادارن از خدمات متنوع با قیمت مناسب بهره‌مند می‌شوند، به کمک طرح اسپانسرینگ پرسپولیس توسط بیمه دات کام، سهم قابل توجهی نیز در درآمدزایی باشگاه خواهند داشت.”

حمایت بیمه دات کام از ورزش با اسپانسرینگ پرسپولیس

بیمه دات کام، حامی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در سال ۱۴۰۲

نظر رضا درویش راجع به تجربه همکاری با بیمه دات کام

در حاشیه مراسم امضا همکاری اسپانسرینگ پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن بازدید از امکانات و زیر ساخت‌های شرکت bimeh.com خاطر نشان کرد:

“تجربه همکاری با بیمه دات کام در فصل قبل که همچنان نیز ادامه دارد، تجربه خوب و دلچسبی بود چرا که منفعت برای سه گروه ایجاد شد؛ گروه اول هواداران بودند که دغدغه اصلی باشگاه هستند. بیمه دات کام به خوبی توانست خدمات ویژه هواداری را به این گروه ارائه کند تا شاید بتوانیم بخشی از حمایت‌های همه جانبه هواداران را جبران کنیم. گروه دوم باشگاه بزرگ پرسپولیس بود که توانست درآمد قابل توجهی از این همکاری مشترک به دست آورد.

همچنین شرکت بیمه دات کام که بازخورد مناسبی از فضای تبلیغاتی ایجاد شده از اسپانسرینگ پرسپولیس به دست آورده بود. با جمیع جوانب برای فصل جدید به توافقات لازم رسیدیم تا به امید خدا بتوانیم گام بزرگ دیگری در راستای خدمت به این باشگاه بزرگ و هواداران بی شمار آن برداریم.”

لازم به ذکر است بیمه دات کام یک موتور هوشمند جستجو و خرید آنلاین انواع بیمه از همه شرکت‌های بیمه است که در آینده نزدیک، از طرح‌های ویژه هواداری جدید خود رونمایی خواهد کرد. اسپانسرینگ پرسپولیس و حمایت ورزشکاران یکی از فعالیت‌هایی است که مجموعه بیمه دات کام در راستای عمل به وظایف اجتماعی خود انجام داده است. به علاوه حمایت مالی، خدمات دیگری هم توسط این مجموعه برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است که در این بین می‌توان به ارائه بیمه ورزشی برای تمام رشته‌های ورزشی اشاره کرد.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
نداشتن بیمه ثالث و باطل شدن کارت سوخت
۱۷ دی ۱۴۰۲ / اخبار بیمه / اطلاعات بیمه ای

ابطال سهمیه و عدم صدور کارت سوخت برای وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

اگر بیمه شخص ثالث خودروی خود را تمدید نکرده اید، احتمالا خطای کارت سوخت یکی از مشکلات جدی شما خواهد بود. بیمه شخص ثالث، مهم‌ترین بیمه برای وسایل نقلیه موتوری بوده و خرید

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
محسن
۲۱ بهمن ۱۴۰۲

برای سال ۱۴۰۳ هم هنوز اسپانسر هستید؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    قرارداد اسپانسرینگ پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ به صورت یک ساله امضا شده است در مورد تمدید این قرارداد برای سال جدید هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید