۰۹ خرداد ۱۴۰۲

خرید آنلاین بیمه چه مزایایی دارد + معرفی سایت‌های خرید اینترنتی بیمه

عمر و اموال افراد در معرض ریسک‌های مختلفی قرار دارد. خرید آنلاین بیمه عمر، همچنین خرید بیمه بدنه خودرو، بیمه شخص ثالث و سایر بیمه‌ها، به کاهش خطرات ناگهانی کمک می‌کنند. خرید آنلاین بیمه و به طور کلی خرید بیمه موجب می‌شود، شرکت بیمه نقش مهمی را در رفع خسارات وارد شـده به افراد ایفا کند. مرگ، ناتوانی، فقدان و تخریب تنها بخشی از خطرات احتمالی است که منجر به آسیب‌های مالی و جانی می‌شوند. در این مقاله از مجله بیمه می‌خواهیم در مورد مزایای خرید آنلاین بیمه با شما صحبت کنیم. خرید بیمه به دو صورت آفلاین از شعب بیمه و آنلاین از سایت‌هایی هم‌چون بیمیتو، ازکی، بیمه دات کام، بیمه‌تایم، آیتول و سایر سامانه‌های اینترنتی مقدور است.

یکی از موضوعاتی که اهمیت آگاهی از خرید اینترنتی بیمه را بیشتر می‌کند، علاقه افراد به کسب و کارهای اینترنتی، افزایش خرید اینترنتی و راحتی امور است. در سال‌های اخیر مقایسه بیمه‌ها، استعلام بیمه، خرید آنلاین و دریافت بیمه‌نامه در درب منزل به مراتب از پیدا کردن یک دوست آگاه آسان‌تر شـده‌است. آگاهی فرد از توقعات خود نسبت به بیمه، نحوه انتخاب و خرید اینترنتی، فرآیند تهیه بیمه را تسهیل می‌کند. در ادامه برخی از سامانه‌های استعلام، مقایسه و خرید اینترنتی بیمه را معرفی می‌نماییم. همچنین ۱۳ دلیل برای خرید آنلاین بیمه را با شما در میان می‌گذاریم.

مهم‌ترین علل و مزایای خرید آنلاین بیمه

خرید آنلاین بیمه مزایای زیادی دارد. با استفاده از خدمات مشاوره، مقایسه و استعلام آنلاین، کاربران می‌توانند به راحتی بخش زیادی از دغدغه‌های خود در مورد خرید بیمه را برطرف سازند. در ادامه مهم‌ترین دلایل خرید آنلاین بیمه را با شما در میان می‌گذاریم.

۱) خرید اینترنتی بیمه در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته (حتی روزهای تعطیل)

یکی از معایب زندگی پرمشغله امروز برای افراد، کار زیاد و ترافیک است. وجود کسب و کارهای آنلاین بیمه موجب می‌شود؛ در ساعاتی که افراد از روزمرگی به دورند (عموما هم فروشگاه‌های آفلاین تعطیل هستند)، امکان خرید اینترنتی بیمه برایشان فراهم باشد. ممکن است در نیمه‌های شب در سایت بیمه دات کام چرخی بزنید، انواع مختلف بیمه را استعلام گرفتـه و مقایسه کنید. سپس با فراغ بال، بدون فشار خرید فوری در مراکز و کسب و کارهای آفلاین‌، تصمیم به خرید بیمه بگیرید.

مقایسه قیمت بیمه شرکت های مختلف

مقایسه قیمت بیمه در بستر سامانه خرید اینترنتی بیمه

۲) امکان مقایسه انواع مختلف بیمه‌ها

در سایت‌های خرید اینترنی بیمه نظیر ازکی، بیمه‌تام، بیمه‌دات کام و آیتول، امکان مقایسه آنلاین بیمه وجود دارد. مقایسه بیمه در سایت‌های اینترنتی به این شکل است که؛ بعد از ثبت اطلاعات درخواستی، سامانه از بین شرکت‌های بیمه‌گر، شرایط و گزینه‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌کند. سپس شما با آگاهی از گزینه‌های مختلف و تطبیق آن گزینه‌ها با شرایط خود، برای خرید بیمه تصمیم‌گیری می‌کنید.

۳) وجود دامنه گسترده‌تر برای انتخاب بیمه

با ارائه فهرستی گسترده از شرایط بیمه‌ای مختلف مانند؛ شرایط خرید نقدی بیمه یا بیمه اقساطی، شرکت‌های بیمه‌گر، پوشش‌ها، سطح توانگری مالی و تعداد شعب بیمه در سامانه خرید اینترنتی بیمه، خریدار می‌تواند به راحتی شرایط خود را با گزینه‌ها تطبیق دهد و بهترین انتخاب را در خرید آنلاین بیمه تجربه کند. در این حالت، محدودیت فروشگاه‌های محلی بیمه وجود ندارد. خریداران اینترنتی بیمه می‌توانند با مقایسه‌ای که در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند، به راحتی گزینه مدنظر خود را انتخاب نمایند. از طرف دیگر، سایت‌های خرید اینترنتی بیمه به منظور کسب رضایت هر چه بیشتر مشتری و تبدیل او به مشتری وفادار، همه استانداردهای مربوطه را در طراحی محصول، طراحی سایت و ارائه خدمات رعایت می‌کنند.

خرید اینترنتی بیمه از تمامی شرکت ها

امکان خرید آنلاین بیمه از ۲۰ شرکت مختلف

۴) مدیریت زمان در خرید بیمه

با مراجعه به سایت‌های بیمه‌ای، دیگر مجبور به تحمل ترافیک و شلوغی شهر نیستید. به راحتی با چند کلیک می‌توانید بیمه خود را خریداری و درب منزل دریافت کنید. مزیت صرفه جویی در هزینه‌ رفت و آمد و محل پارک خودرو، باعث افزایش توان خرید بیمه‌گزاران خواهد شد.

۵) کسب اطلاعات مختلف بیمه‌ای

اینترنت منبع مناسبی برای پاسخگویی به سوالات مختلف است. هر سوال بیمه‌ای که داشته باشید، با یک جستجوی کوچک در بلاگ و سایت‌های خرید آنلاین بیمه، می‌توانید پاسخ درست آن سوال را بیابید. علاوه بر مطالب مفیدی که در بلاگ‌ها و سایت‌های فروش آنلاین بیمه وجود دارد، می‌توانید با مشاوران بیمه از طریق تماس تلفنی یا سایر راه‌های ارتباطی در دسترس نیز تماس بگیرید.

۶) تحویل رایگان بیمه‌نامه

مشتری برای خرید آفلاین بیمه‌، باید هزینه حمل و نقل را نیز در کنارهزینه خرید اصلی خود در نظر بگیرد. سایت‌هایی نظیر بیمه دات کام  با ارزش افزوده خود، امکان ارسال رایگان را نیز برای مشتریان خود فراهم می‌آورند.

خرید بیمه شخص ثالث

۷) دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات

محدودیت زمانی و مکانی برای خرید آنلاین بیمه از سایت بیمه دات کام وجود ندارد. مشتریان می‌توانند بیمه خود را به راحتی خریداری نمایند. هم‌چنین، در شرایطی نظیر آلودگی هوا، شیوع بیماری‌هایی نظیر کرونا یا شرایط نامساعد جوی، خرید اینترنتی بیمه می‌تواند فرآیند خرید را آسان کند.

۸) استفاده از تخفیفات بیمه و کمپین‌های ویژه

سایت‌ها برای وفاداری مشتریان خود، تخفیف‌ها و کمپین‌های متنوعی در نظر می‌گیرند. گاهی نیز همکاری‌های مشترکی با سایر کسب وکارها دارند. مشتریان می‌توانند، ضمن خرید اینترنتی بیمه، از مزایای همکاری این شرکت با سایر شرکت‌ها نیز برخوردار شوند. از این دست همکاری‌ها می توان به همکاری سامانه بیمه دات کام با تکنولایف، تپ‌سی، اسنپ اکسپرس و شیپور اشاره کرد.

۹) دریافت خدمات باکیفیت بالاتر

فضای آنلاین امکان پاسخگویی به سوالات مشتریان، رسیدگی به مشکلات آن‌ها و امکان برگزاری وبینارهای آنلاین را به راحتی و در مدت زمان کمتری فراهم می‌کند. همچنین بستر مناسبی برای تبلیغات و فروش را در اختیار همه قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که همه‌ی این کا‌رها بدون اتلاف وقت انجام می‌شوند. برای مثال کافی است یک بار ویدئو یا لیستی از سؤالات رایج  تهیه کنید. سپس، مشتریان‌ را برای دریافت پاسخ‌شان به صفحه‌ مربوطه ارجاع دهید. این کار موجب صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان می‌شود.

سایت بیمه دات کام تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان را برای خرید بیمه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این کار موجب کاهش تماس‌های تلفنی برای حل مشکلات مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان می‌شود.

ارسال فوری بیمه‌نامه بیمه‌نامه فیزیکی در اسرع وقت

ارسال بیمه‌نامه خریداری شده در سریع‌ترین زمان ممکن

در کسب وکارهای آنلاین‌، شما می‌توانید به راحتی در بخش نظرات، توضیحات سایر مصرف کننده‌ها و مشتری‌ها را در مورد یک محصول بخوانید و آگاهانه تصمیم گیری کنید.

۱۰) پاسخگویی سریع‌تر

یکی از مزایای کسب و کارهای اینترنتی، این است که پاسخگویی به  سفارش‌های خرید، پیشنهادات و دیگر نیازهای مشتریان به سرعت و در همان لحظه امکان‌پذیر است. در کسب و کارهای آنلاین، سفارش‌های مشتریان سریع ثبت و تأیید می‌شوند.

در فروشگاه‌ها یا شرکت‌های سنتی، ثبت سفارش‌ها معمولا از طریق تماس تلفنی انجام می‌گیرد. همچنین روند ثبت و پیگیری آن توسط کارمندان انجام می‌شود. ممکن است بسته به میزان کارهای روزانه‌ کارکنان، رسیدگی به سفارش روزها طول بکشد. اما کسب و کارآنلاین به  شما این امکان را می‌دهد که نه تنها سفارش‌‌ها، بلکه سایر اطلاعات مدنظر خود را فورا بررسی کنید. سپس درخواست های خود را تحقق ببخشید.

۱۱)  جلوگیری از آلودگی هوا و کمک به محیط زیست 

بازار صنایع سوختی هر روزه با معضل تغییر قیمت سوخت درگیر هستند. یکی از مزایای طراحی سامانه بیمه دات کام و خرید آنلاین بیمه این است که افراد برای خرید نیاز به مراجعه حضوری ندارند. در‌نتیجه هزینه‌ای برای سوخت پرداخت نخواهند کرد. مسئولیت اجتماعی حفاظت از محیط زیست نیز تحقق می‌یابد.

۱۲)  اطلاع از قوانین و تغییر شرایط بیمه‌ای

 تغییرات قوانین و شرایط امری رایج در صنعت بیمه است. این موضوع با میزان خسارت‌ها و بعد مالی بیمه نامه‌ها گره خورده است‌. آگاهی از این قوانین و شرایط می‌تواند به بیمه‌گزار در تصمیم گیری‌های خود کمک کند. همه این تغییرات در سایت بیمه دات کام جهت رشد دانش بیمه‌ای مشتریان منعکس شده‌است.

۱۳)  قانونی بودن سایت‌های خرید آنلاین بیمه

با وجود رواج خرید اینترنتی در سال‌های اخیر، باز هم مشتریان در اعتبار سایت‌های اینترنتی تردید دارند. این مساله در بین بیمه‌گزاران هم دیده می‌شود. خبر خوش این است که بیمه مرکزی، طبق آیین نامه ۹۲٫۲ قانون بیمه‌گری، صدور پروانه کارگزاری رسمی بیمه برخط (آنلاین) را تصویب و تایید کرده است. بیمه مرکزی این مجوز را برای کارگزاران حقوقی یا اشخاص حقوقی متقاضی واجد شرایط آیین نامه صادر می‌کند. پس در قانونی بودن سایت‌های استعلام و خرید اینترنتی بیمه دارای مجوز یاد شده جای نگرانی نیست. با این مجوز، سایت‌های خرید آنلاین بیمه خدمات زیر را انجام می‌دهند:

  • امکان مقایسه و ارائه مشاوره آنلاین درباره نرخ و شرایط خدمات بیمه‌ای
  • بازاریابی و فروش اینترنتی رشته‌های بیمه‌ای
  • امکان استفاده از درگاه بانکی برای واریز آنلاین حق بیمه از طریق اتصال به سیستم‌های مالی

معرفی سایت‌های استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه

معرفی سامانه‌های آنلاین فروش بیمه

سایت‌های زیادی در صنعت بیمه فعال هستند که در زیر به برخی از آن‎‌ها اشاره می کنیم:

بیمه دات کام

خرید آنلاین بیمه از سامانه بیمه دات کام

بیمه دات کام از جمله کارگزاری‌های بیمه است که به ارائه خدماتی مانند مشاوره تخصصی، استعلام، مقایسه، خرید و تمدید آنلاین بیمه می‌پردازد. این سامانه خرید آنلاین کار خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. بیمه دات کام در تلاش است بهترین خدمات رشته‌های متنوع بیمه‌ای را به هم‌وطنان عزیز ارائه نماید.

از ویژگی‌های سامانه خرید اینترنتی بیمه دات کام به پایین‌ترین قیمت انواع رشته‌های بیمه‌ای، ارائه مشاوره رایگان و تخصصی بیمه، تحویل رایگان بیمه در تهران و ارسال به تمام نقاط کشور، پشتیبانی سریع و ارائه راهنمایی‌های دقیق و بی‌طرفانه اشاره کرد. بیمه دات کام انواع رشته‌های بیمه‌ای؛ بیش از ۲۰ شرکت دارای مجوز از بیمه مرکزی را در سایت خود ارائه کرده است. این گستردگی شرایط انتخاب و مقایسه بیمه‌ها را برای خریداران بسیار راحت می‌کند. شما می‌توانید شرکت بیمه دات کام را در نشانی www.bimeh.com ببینید.

سامانه بیمه دات کام

بیمه دات کام، سامانه برخط خرید بیمه‌نامه

سایت بیمیتو و فروش آنلاین بیمه

 بیمیتو یکی از سامانه‌های استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. بیمیتو علاوه بر سایت، با ارائه خدمات خود روی اپلیکیشن بیمیتو، اطلاعات و مشاوره‌های لازم را در اختیار بیمه‌گزاران قرار می‌دهد. این خدمات دربرگیرنده پوشش‌های بیمه‌ای، قیمت رشته‌های بیمه‌ای شرکت‌های معتبر و تایید شده بیمه مرکزی و اطلاعات مختلف مقایسه‌ای برای خرید بهترین محصول بیمه‌ای متناسب با شرایط بیمه‌گزار هستند.

در سال‌های اخیر این شرکت بیمه به همکاری با شرکت ازکی پرداختـه است.  بیمیتو خدمات سطح مناسب بیمه عمر و انواع بیمه خودرو و بیمه مسئولیت را به بیمه گزاران ارائه کرده است.

خرید آنلاین بیمه از شرکت ازکی

 یکی از سایت‌های خدمات بیمه‌ای ازکی است. ازکی با هدف بررسی و مقایسه رشته‌های بیمه‌ای شرکت‌های بیمه‌گر معتبر راه‌اندازی شده است. سایت ازکی اطلاعات کامل قیمت، سطح کیفیت، میزان پوشش بیمه و سرعت عمل شرکت‌های بیمه‌ای را در اختیار بیمه‌گزاران قرار می‌دهد تا شرایط بهترین انتخاب فراهم شود.

از مزایای خرید اینترنتی بیمه از سامانه ازکی، می‌توان به اطلاعات جامع و کامل بلاگ بیمه‌ای و بخش پرسش های متداول اشاره کرد که بهترین اطلاعات را در اختیار بیمه‌گزاران قرار می‌دهد.

بیمه بازار

یکی از سایت‌های خرید آنلاین بیمه، بیمه بازار است. فعالیت این سامانه خدمات بیمه‌ای در سال ۱۳۹۵ آغاز شد. بیمه بازار، انواع بیمه نظیر بیمه حوادث، بیمه خودرو، بیمه مسافرتی و آتش‌سوزی را از انواع شرکت‌های بیمه‌ای معتبر ارائه می‌دهد.

این شرکت راهنمای آنلاین خرید بیمه را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. همچنین با قرار دادن اطلاعات موردنیاز مخاطبان در هنگام خرید محصولات بیمه‌ای و دسترسی راحت به بخش سوالات متداول، فرایند خرید را بسیار ساده می‌کند. در صفحه ” مشاوره آنلاین بیمه عمر” ، بهترین بیمه عمر با توجه به مشخصات و میزان بودجه افراد به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. از این رو می‌توانید خرید آنلاین بیمه عمر خود را به راحتی انجام دهید. لازم به ذکر است که برای دریافت کدهای تخفیف بیمه بازار حتما باید در این سایت عضو شوید.

برای خرید بیمه آنلاین به کجا مراجعه کنیم؟

خرید آنلاین بیمه مزایای بی‌شماری دارد. هنگام خرید آنلاین بیمه از سامانه بیمه دات کام شما می‌توانید از مشاوره و پشتیبانی تخصصی کارشناسان این کارگزاری بهره‌مند شوید. در واقع، بیمه دات کام  با تیم مشاوره حرفه‌ای خود، به تمام سوالات و ابهامات شما در تمام زمینه‌های رشته‌های بیمه‌ای مختلف پاسخ می‌دهد. یکی دیگر از امکانات این سامانه آنلاین، خرید اقساطی برخی بیمه‌ها است. در این مقاله از مزایای خرید آنلاین بیمه با شما صحبت کردیم. همچنین شرکت‌های مختلف فروش آنلاین بیمه را نیز به شما معرفی نمودیم. در صورت نیاز به مشاوره و صحبت با کارشناسان بیمه می‌توانید با مشاوران بیمه دات کام تماس بگیرید یا از طریق نظرات این مقاله با ما در ارتباط باشید.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
نداشتن بیمه ثالث و باطل شدن کارت سوخت
۱۷ دی ۱۴۰۲ / اخبار بیمه / اطلاعات بیمه ای

ابطال سهمیه و عدم صدور کارت سوخت برای وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

اگر بیمه شخص ثالث خودروی خود را تمدید نکرده اید، احتمالا خطای کارت سوخت یکی از مشکلات جدی شما خواهد بود. بیمه شخص ثالث، مهم‌ترین بیمه برای وسایل نقلیه موتوری بوده و خرید

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب
عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید