۱۶ بهمن ۱۴۰۲

بیمه مسافرتی شینگن؛ همراه مطمئن شما در سفر به اروپا

شاید بیمه مسافرتی شینگن و رفتن به یکی از کشورهای بیگانه، رویای شما باشد. شاید بخواهید برای کار، تفریح یا هر هدف دیگری به یکی از کشورهای اروپایی عضو پیمان شنگن بروید. اگر قصد سفر به یکی از ۲۶ کشور عضو شنگن از جمله: آلمان، ایتالیا، فرانسه و… را دارید؛ بهتر است پیش از بستن چمدان‌ها و آماده شدن به فکر خرید بیمه مسافرتی شنگن باشید. این بیمه‌نامه، همراه شما در هر گونه حادثه و بیماری در سفر به کشورهای عضو شنگن خواهد بود. در ادامه بیشتر در این خصوص سخن به میان خواهد آمد.با ما همراه باشید.

دریافت ویزا و بیمه سفر شینگن: شرط رهسپار شدن به کشورهای عضو این پیمان

می‌خواهید به هر یک از این کشورهای عضو شینگن رهسپار شوید؟ جالب است که بدانید ویزای شینگن خود به معنای مجوزی برای ورود شما به هر یک از این کشورهاست. شما می‌توانید با در دست داشتن این ویزا به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی به تمام کشو‌رهای عضو شنگن در تردد باشید؛ به گونه ای که دیگر نیازی به دریافت ویزای مجدد شما نیست.

 

بیمه مسافرتی شینگن

برای رفتن به کشورهای حوزه شینگن باید بیمه مسافرتی شینگن داشته باشید

در صورتی که شما بخواهید در هر یک از کشورهای عضو شنگن از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوید؛ می‌توانید از بیمه مسافرتی شینگن ملت و پوشش‌های آن استفاده کنید. این بیمه در تمامی کشورهای عضو شنگن اعتبار دارد. نام کشور خاصی روی بیمه‌نامه درج نشده است. شما می‌توانید از این بیمه‌نامه در تمامی ۲۶ کشور عضو این پیمان استفاده کنید. کارشناسان بیمه‌دات کام توصیه می‌کنند هر چه زودتر شرایط دریافت ویزای شینگن و مدارک لازم را برای خود فراهم کنید. شما می‌توانید نسبت به خرید بیمه سفر شنگن ملت یا بیمه سفر به شنگن سامان و پاسارگاد اقدامات لازم را صورت بدهید. 

شرایط بیمه‌نامه مسافرتی عادی ۵۰۰۰۰ یورو

برای کسب اطلاعات جامع در خصوص بیمه سفر، و پوشش های آن، به مقاله بیمه مسافرتی چیست، مراجعه کنید.

قبل از هر چیزی به این نکته دقت داشته باشید که این بیمه برای کشورهای حوزه شینگن است. برای سفر به کشورهایی مانند ترکیه یا قاره آمریکا مانند کانادا باید از بیمه مسافرتی مخصوص به خود مانند بیمه مسافرتی ترکیه یا بیمه مسافرتی کانادا استفاده کنید.

پوشش‌های بیمه مسافرتی شینگن

پوشش‌هایی که میتوانید از آنها در بیمه سفر به کشورهای شنگن استفاده کنید:

  • پوشش خدمات درمانی، جراحی و… تا مبلغ ۵۰۰۰۰ یورو با فرانشیز ۲۵ درصد در هر خسارتی
  • پوشش خدمات دندانپزشکی تا مبلغ ۱۵۰ یورو با فرانشیز ۲۰ درصد
  • بازگشت بیمار به ایران تحت نظارت گروه پزشکی
  • پوشش دعاوی حقوقی در بیمه سفر به شنگن
  • پوشش سرقت یا مفقود شدن مدارک لازم یا چمدان های سفر شما
  • و…

شما می توانید از تمامی پوشش های بیمه مسافرتی در طول سفر خود برخوردار شوید.

چرا بیمه مسافرتی شینگن؟

حال ممکن است این سوال مطرح شود که چرا برای سفر به شنگن بیمه بخریم؟ یا به تعبیری دیگر، بیمه شینگن چه مزیت ها و کاربردی دارد؟ طبیعتا، احتیاط همیشه شرط عقل است. ممکن است در طول سفر به هر یک از کشورهای عضو شنگن برای شما مشکلی پیش آید. با توجه به هزینه‎های سنگین درمان در کشورهای بیگانه، بیمه سفر خارجی در هر لحظه همراه شما خواهد بود. شما قادرید با در دست داشتن این بیمه نامه سفر خارجی از پوشش خدمات ارائه شده آن‌ها استفاده کنید. به این ترتیب، در هزینه‌های درمان خود به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی خواهید کرد.

خرید آنلاین بیمه مسافرتی شینگن

خرید بیمه مسافرتی شینگن پیش از سفر به هر یک از کشورهای عضو پیمان مذکور به یک ضرورت تبدیل شده است. شما می‌توانید نسبت به خرید آنلاین بیمه شنگن هم اقدام کنید. با خرید اینترنتی این بیمه در وقت و انرژی خود صرفه جویی می‌کنید.

 بیمه دات کام که سامانه آنلاین استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه بدنه ، بیمه شخص ثالث ، بیمه مسافرتی از شرکت‌های بیمه‌گر متعدد است، امکان خرید راحت و آسان بیمه سفر برای شنگن را در سایت خود فراهم آورده است.شما می‌توانید با ورود به صفحه استعلام بیمه مسافرتی‌، ضمن وارد کردن مشخصات و شرایط بیمه‌ای مدنظر خود و مقایسه نرخ این بیمه از تمام شرکت‌های معتبر، بهترین بیمه مسافرتی خارج از کشور را انتخاب نموده و خرید آنلاین بیمه را تجربه نمایید.

عوامل دخیل در قیمت بیمه مسافرتی شنگن

ممکن است پیش از خرید برخی ابهامات در مورد قیمت بیمه سفرهای اروپا و بهترین بیمه مسافرت به شنگن به ذهن شما خطور کرده باشد که در این خصوص هم مطالبی ارائه خواهد شد.

  1. رده‌های مختلف سنی (تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۶۵ سال، ۶۶ تا ۷۰، ۷۱ تا ۷۵، ۷۶ تا ۸۰ و ۸۰ سال به بالا): هر چقدر در رده‌های سنی بالاتر باشید؛ قیمت بیمه سفر شنگن هم بیشتر خواهد بود.
  2. طول مدت اقامت در کشور بیگانه از دیگر عوامل دخیل در قیمت گذاری بیمه سفر خارج از کشور است. هر چقدر سفر شما بیشتر طول بکشد؛ ملزم به پرداخت هزینه‌های بیشتری خواهید بود.
  3. سقف میزان تعهدات که از ۳۰ هزار یورو تا سقف ۵۰ هزار یورو: این سقف پوشش‌ها با توجه به طرح‌های مختلف، متفاوت است. شما می‌توانید هر یک از طرح‌های مختلف را انتخاب کنید. هر طرحی، هزینه خاص خود را دارد. به عنوان مثال: طرح شنگن طلایی بیمه سامان یا پاسارگاد به ترتیب ۵۰ و ۳۰ هزار یورو می باشد.

قیمت بیمه سفر به کشورهای عضو شنگن، می تواند بسته به هر یک از عوامل فوق متغیر باشد.

بیمه مسافرتی سینگل چیست و چه پوشش‌هایی‌ دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمه مسافرتی سینگل به اینجا مراجعه کنید.

خرید بهترین بیمه مسافرتی شنگن

اگر می‌خواهید بهترین بیمه سفر شینگن را خریداری کنید؛ بایستی پیش از خرید آنلاین انواع و پوشش‌های بیمه مسافرتی سامان، ملت و پاسارگاد و… اطلاعات دقیقی داشته باشید. شناخت نسبت به بیمه مسافرتی کرونا یا بیمه مسافرتی با پوشش کرونا یا حوادث غیر مترقبه سفر به هر یک از کشورهای عضو شنگن کمک می کند تا بتوانید بهترین بیمه را برای سفر به مقصد کشورهای عضو شنگن برگزینید. این بیمه، بیشترین خطرات و تهدیدات احتمالی شما را پوشش می دهد. این بیمه‌نامه با ارائه راهکارهای مختلف بهترین راه حل را پیش روی شما باز می کند تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن به جبران خسارت های آن بپردازید. بیمه مسافرتی سامان شینگن در این بین یکی از بهترین بیمه‌نامه هاست.

اگر برای اینکه بدانید تا چگونه این بیمه نامه را ارزان‌تر خریداری کنید، مقاله بیمه مسافرتی ارزان را مطالعه کنید.

 

بیمه مسافرتی شینگن

بیمه مسافرتی شینگن را از بیمه دات کام بخرید.

 

استفاده بهینه از بیمه مسافرتی شنگن در طول سفر

همان‌طور که اشاره شد، شما می‌توانید با خرید آنلاین بیمه مسافرتی شینگن به مقصدهای عضو شنگن مسافرت کنید. شما عزیزان برای خرید بیمه مساقرتی به هر مقصدی می‌توانید از طریق سایت بیمه دات کام اقدام نمایید. بعد از استعلام بیمه از شرکت‌های مختلف، اقدام به خرید نمایید. همچنین اگر در این باره پرسش یا ابهامی دارید، در انتهای همین مطلب کامنت بگذارید تا کارشناسان بیمه دات کام در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

 

 

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
یونس دولتی
۲۶ مهر ۱۴۰۱

ببخشید تو اخبار گفتن که به ایران دیگه شینگن نمیدن، الان خرید بیمه شینگن فایده ای داره؟؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۷ مهر ۱۴۰۱

    سلام کی گفتند؟

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید