۳۱ تیر ۱۴۰۳

بیمه حکمت صبا: هیچ آرامشی بی حکمت نیست

هزینه‌های درمانی مربوط به بستری و جراحی و… معمولا بالا است. افراد همواره این دغدغه و نگرانی را دارند:”چگونه می‌توانند از پس این هزینه‌های درمان بیماری برآیند؟”. اینجاست که ضرورت بیمه و شرکت بیمه‌ای همچون شرکت حکمت بیش از پیش خودنمایی می‌کند. هزینه‌های بالای خدمات درمانی: بستری بیماران، انجام عمل جراحی، هزینه‌های سرسام آور مربوط به دندانپزشکی، هزینه‌های مربوط به خرید دارو و… بالا هستند. هزینه‌های درمانی جزو هزینه هایی به شمار می‌آیند که ممکن است هر خانواده‌ای نتواند به راحتی از پس آن ها بربیاید. بنابراین، توصیه می‌شود که افراد همیشه از مزایا و پوشش‌های بیمه‌ای مختلف نظیر بیمه حکمت صبا بهره‌مند گردند.

بیمه‌‌گزاران می‌توانند با داشتن بیمه در دست خویش از هزینه‌های درمانی تا حد بسیار زیادی بکاهند. شرکت بیمه حکمت در همین راستا، خدمات و پوشش‌های مناسبی را به افراد ارائه می‌کند. در ادامه با این شرکت بیمه‌ای بیش از پیش آشنا می‌شویم. بنابراین تا پایان با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه یاری رسانیم.

معرفی بیشتر شرکت بیمه‌ای حکمت

حکمت صبا به عنوان یک شرکت بیمه‌ای در سال ۱۳۹۵ با پشتوانه قابل توجهی از سهامداران بزرگ شروع به فعالیت کرد. این شرکت بیمه توانسته‌است طی مدت فعالیت، خود را به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای در زمینه بیمه‌نامه های عمر و سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه کشور معرفی سازد. در صورت تمایل به خرید بیمه عمر، می توانید با داشتن بیمه‌نامه حکمت به هدف مورد نظر خود دست یابید. با داشتن این بیمه از پشتوانه مالی خوبی برای آینده خود برخوردار خواهید شد.

این شرکت علاوه بر بیمه عمر و سرمایه گذاری، خدمات بیمه بسیار شایان توجهی در حوزه دیگر ارائه می‌کند. این شرکت توانسته‌است در این زمینه بسیار موفق عمل کند. در ادامه بیشتر با خدمات و پوشش‎‌های این شرکت بیمه ای آشنا می‌شویم.

شرکت بیمه حکمت چه خدماتی ارائه می‌کند؟

شرکت بیمه حکمت صبا علاوه بر نکاتی که در بالا به آن اشاره شد؛ تمامی هم و غم خود را بر رفع نیازهای بیمه‌گزاران گذاشته است. رشته بیمه‌های شرکت حکمت شامل بیمه درمان تکمیلی می‌شود. این شرکت در زمینه بیمه درمان توانسته‌است خدمات شایان توجهی را به بیمه‌شدگان خود ارائه دهد. شرکت بیمه‌ی حکمت صبا بیمه‌گر با انعقاد قرار داد با خدمات بیمه‌گر پایه همچون سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی، تا حد بسیار زیادی هزینه‌های مربوط به معالجه و درمان بیمه شدگان خود را تا سقف مشخص پرداخت می‌کند. این شرکت بیمه با این پوشش‌ها درصدد است که به رفاه حال بیمه‌شدگان خود کمک زیادی کرده باشد.

از جمله دیگر خدمات ارائه شده توسط حکمت صبا می‌توان به مواردی از جمله: بیمه‌های خودرو از جمله بیمه شخص ثالث و بدنه، بیمه آتش سوزی، انواع بیمه‌های مهندسی و مسئولیت، انواع بیمه‌های عمر و حوادث غیرمترقبه گروهی و فردی، بیمه تکمیلی حکمت، بیمه درمان مسافرتی، بیمه‌های باربری و حمل کالای داخلی و خارجی در زمینه صادرات و واردات و… اشاره کرد. هر یک از این رشته بیمه‌ها با طرح‌های خاص خود از تنوع  بیش از ده‌ها بیمه‌نامه برخوردارند. در صورتی که می خواهید از خدمات بیمه‌ای بهره مند شوید؛ می توانید با داشتن بیمه حکمت صبا نسبت به این مزایا و خدمات این شرکت، استفاده های بهینه ای را ببرید.

مطالعه مقاله بیمه تکمیلی چیست به شما پیشنهاد می‌شود!

بیمه درمان تکمیلی حکمت صبا چه پوشش‌هایی را ارائه می‌دهد؟

بیمه حکمت صبا برای پوشش‌های مختفی را برای خدمات درمانی ارائه می‌دهد تا مردم را در این وضعیت اقتصادی در تامین هزینه درمان بیماری ها کمک کند.

برخی از خدماتی که بیمه درمان تکمیلی حکمت صبا ارائه می‌دهد به شرح زیر است:

خدمات پاراکلینیکی

بیمه حکمت با خیلی از مراکز پاراکلینیکی سطح کشور قرارداد دارد و این مزیتی بسیار با ارزش است. دلیل اینکه می‌گوییم این موضوع مزیت محسوب می‌شود این است که اگر بیمه‌گزار به مراکز طرف قرارداد با بیمه حکمت صبا مراجعه کند، تنها کافی است مبلغ فرانشیز بیمه را پرداخت کند. تازه اگر بیمه‌گر پایه داشته باشد، امکان دارد این مبلغ به صفر نزدیک شود.

اما اگر بیمه‌گزار به مراکز درمانی که طرف قرارداد با شرکت بیمه‌گر نیستند مراجعه کند، باید ابتدا کل هزینه درمان را از جیبش پرداخت کند. در هنگام پرداخت هزینه‌ها می‌بایست رسیدهای لازم را از مرکز درمانی دریافت کنید. بعد از این مراحل باید به شرکت بیمه حکمت صبا مراجعه کنید و با ارائه رسیدها، هزینه‌های پرداختی را به شما بازگردانند.

خدمات بستری

همانند پراکلینیک‌ها، اکثر بیمارستان‌ها هم با بیمه حکمت صبا قرارداد دارند. در این حالت، همانند پاراکلینیک‌ها، اگر به این بیمارستان‌ها مراجعه کنید، هزینه درمان همان‌جا از هزینه‌ای که باید پرداخت کنید کم می‌شود. شرایط پرداختی در بیمارستان‌هایی که طرف قرارداد نیستند نیز مشابه مراکز پاراکلینیکی است.

توجه کنید که اگر به مراکز خصوصی مراجعه کنید و هزینه درمان شما از سقف پوشش بیشتر شود، بیمه حکمت صبا هزینه‌ها را تا سقف تعهدی پرداخت می‌کند و باقی مبلغ را باید بیمه‌گزار پرداخت کند؟

خدمات درمان حکمت چه استثنائاتی دارد؟

همان طور که گفته شد؛ شرکت بیمه حکمت با خدمات بیمه تکمیلی، بیمه شدگان خود را یاری می نماید. اما در عین حال باید به این نکته بسیار حائز اهمیت هم توجه داشت که بیمه درمان حکمت استثنائات زیر را دارد:

  • عمل جراحی زیبایی (در صورتی که عمل جراحی مربوطه ناشی از تصادف و در طول بازه اعتبار بیمه باشد، در چارچوب خدمات بیمه‌ای این شرکت بیمه قرار می گیرد؛ در غیر این صورت بیمه حکمت هیچ گونه پوششی در زمینه بیمه عمل زیبایی به بیمه شدگان ارائه نمیسازد).
  • عیوب مادرزادی (اگر برطرف کردن این عیب با توجه به صلاحدید پزشک معالج صرفا جنبه درمانی داشته باشد؛ باز هم جزء خدمات بیمه حکمت محسوب می شود).
  • سقط جنین ( البته سقط جنین در صورتی که قانونی و تحت نظر و طبق تشخیص پزشک معالج باشد؛ باز هم جزء خدمات این شرکت بیمه به شمار می آید).
  • ترک اعتیاد
  • خودکشی
  • حوادث طبیعی همچون: سیل، زلزله و…
  • جنگ، شورش و اغتشاش و اموری از این دست
  • هزینه اتاق خصوصی ( البته در صورتی که طبق تشخیص پزشک معالج باشد؛ ایرادی ندارد).
  • جنون و دیوانگی
  • جراحی لثه
  • جراحی فک
  • لوازم بهداشتی و آرایشی که در زیر مجموعه دارو به شمار نمی آیند. مگر آنکه جنبه دارویی داشته و مورد تایید پزشک معالج باشد.
  • رفع عیوب انکساری چشم

باید در صورت داشتن بیمه به این استثنائات هم توجه شود. هر چند که خدمات و پوشش های این شرکت بیمه‌ای بسیار منحصر به فرد و مطلوب می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مختلف بیمه‌های حکمت صبا نظیر بیمه عمر، بیمه درمان و… می‌توانید به مجله بیمه دات کام مراجعه نمایید. خانواده هایی که فرزندان خود را تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه حکمت صبا درآورده‌اند یا با مراجعه به این شرکت بیمه ای اقدام به این مهم خواهند کرد؛ طبیعتا به آینده فرزندان خود اهمیت قائل بوده اند و می‌توانند یک پشتوانه مالی مناسبی را برای آینده آن ها در نظر بگیرند. همچنین برای خرید بیمه تکمیلی می‌توانید به سایت بیمه دات کام مراجعه نموده و از منوی محصولات اقدام به خرید نمایید.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
مزایای بیمه شخص واحد دی
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بیمه درمان و تکمیلی

چک لیست ۸ مزایای بیمه شخص واحد دی در ۱۴۰۳ + پوشش ها درمانی

مزایای بیمه شخص واحد دی را می‌توان استفاده همه افراد جامعه با هر شرایط شغلی دانست. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل به استفاده از خدمات درمانی بیشتر دارید اما شرایط خرید بیمه تکمیلی برای شما فراهم نیست، توصیه می‌کنیم که این بیمه نامه را خریداری کنید

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
مخاطب
۰۷ بهمن ۱۴۰۲

سلام
ببخشید من عمل اسلیو انجام دادم و بیمه پایه تایید نمیکنن آیا بیمه حکمت صبا مبلغ و با نامه تامین اجتماعی که تایید ننموده اند پرداخت میکنند؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    باید عمل اسلیو معده شما توسط پزشک معتمد بیمه تایید شود.

person
محمد
۲۷ دی ۱۴۰۲

سلام خسته نباشید من نظامی هستم بیمه ی سازمانی خودم رو دارم و بیمه حکمت صبا رو هم مازاد پرداخت‌میکنم
چند وقت پیش با بیمه سازمانی خودم دندان پزشکی رفتم حالا میخوام بدونم امکانش هست که یه مبلغی رو برگردونن بهم از طریق بیمه حکمت یا خیر ؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۳۰ دی ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    در صورتی که در تعهدات بیمه نامه شما پوشش های هزینه دندان پزشکی قید شده باشد، بله، می توانید درصدی را دریافت نمایید.

person
علی
۰۱ مهر ۱۴۰۲

سلام من الان ازتاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۴یه ماشین بهم زده وبیمه صباهستش الان ۱۴۰۲/۰۷/۰۱تاالان پول من واریز نشده پرونده تکمیله اسمس مبلغ واریز اومده زده طی ۷روز کاری پرداخت میشه میخواستم دلیلش بدونم چرا اینقد اذیت میکنید آدمو من شغلم باماشین هستش چقد دیگه باید صبر کنم حتما باید ماشینمو بندازن بیرون از تعمیرگاه چرا وقتی میایم بیمه هزاران وعده وعید نیدن به قول خودتون عمل نمی‌کنید الان ۳ماه شده زنگ زدم بنده خدا جواب داده میگه اسمس تایین وجه هستش چرازدین ۷روز الان ۳ماه شد کسی هست به داد مابرسه تکلیف ماروروشن کنه ناشناس

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۱ مهر ۱۴۰۲

    سلام دوست عزیز
    به یکی از نمایندگان شرکت بیمه‌تان مراجعه نمایید و موضوع را به صورت حضوری پیگیری کنید.

person
زهرا
۱۰ تیر ۱۴۰۲

سلام من پسرم پاش آسیب دید ولی هیچ اقدامی نکردیم برای بیمه صبا الان یک سال میگذره اگه مدارک بفرستیم بیمه قبول میکنه یا وقت گذشته

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۰ تیر ۱۴۰۲

    سلام. باید با بیمه صبا صحبت کنید.

person
درسا
۱۴ خرداد ۱۴۰۲

سلام
عمل هموروئید با لیزر
مشمول بیمه تکمیلی میشود؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

    سلام. به پوشش‌های بیمه تکمیلیتان بستگی دارد.

person
فرانه قلی پور
۲۸ شهریور ۱۴۰۱

چگونه از بیمه حکمت صبا شکایت کنم

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

    سلام آخرین راه شکایت در بیمه مرکزی است.

person
شکوفه
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

اگه از پرداخت اقساط منصرف بشیم پولمون بر میگرده؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز باید با نمایندگی و دفتر شرکت بیمه تماس بگیرید.

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید