زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۵

اگر نگران عدم تطابق دریافتی خود با تورم یا تأخیر در صدور مدارک قانونی هستید، دغدغه شما کاملاً بجاست. حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق آخرین ابلاغیه صادر شده و مابهالتفاوت ماه فروردین و اردیبهشت باید به همراه حقوق خرداد ماه واریز میشود. هرچند با وجود وعده مسئولان سازمان تامین اجتماعی هنوز زمان واریز افزایش حقوق بازنشتگان تامین اجتماعی قطعی نشده است!
به گفته سالاری، رئیس سازمان تامین اجتماعی با وجود اعمال احکام جدید، اجرای کامل افزایش حقوق به تأمین منابع مالی لازم وابسته است و این یعنی بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته باید تا سه یا چهار روز پایانی ماه خرداد، چشمانتظار قطعی شدن واریز افزایش حقوق خود باشند. در ادامه این گزارش به بررسی مبلغ دقیق افزایش، زمانبندی واریز و نحوه مشاهده حکم در سامانه میپردازیم.
زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۵ + میزان افزایش
با وجود گلایه بهحق بازنشستگان تامین اجتماعی، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت ۱۴۰۵ اعمال نمیشود و بازنشستگان باید در حقوق خرداد ماه منتظر افزایش حقوق باشند. از طرفی مدیرکل تأمین اجتماعی استان یزد اعلام کرده است که احکام مربوط به افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ صادر شده و مابهالتفاوت آن قرار است همراه با حقوق خردادماه به حساب بازنشستگان واریز شود. در مقابل، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرده است که اجرای این افزایش در خردادماه منوط به تأمین منابع مالی مورد نیاز است و در صورت فراهم شدن منابع، پرداختها انجام خواهد شد.
در سال ۱۴۰۵، فرمول افزایش حقوق تامین اجتماعی برای بازنشستگان براساس دو فاکتور نرخ تورم و مصوبات شورای عالی کار تعیین شده است. این تغییرات به گونهای اعمال شده که حداقلبگیران بیشترین درصد حمایتی را در احکام جدید دریافت کنند.
- حداقلبگیران: افزایش ۶۰ درصدی پایه حقوق
- سایر سطوح: افزایش ۴۵ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ماهیانه

واریز معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی است؟
به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به همراه معوقات در صورت تامین منابع مالی بهصورت مابهالتفاوت همراه با حقوق خرداد پرداخت میشود. متاسفانه این موضعگیری مصطفی سالاری، باعث نگرانی بسیاری از بازنشستگان نسبت به تعویق افتادن واریز مطالبات آنها شود.
استعلام صدور حکم تامین اجتماعی
برای استعلام احکام بازنشستگان تامین اجتماعی باید به سامانه خدمات الکترونیک سازمان مراجعه شود. طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی، ترافیک سایت در روزهای ابتدایی صدور احکام مدیریت شده تا اختلالی در دریافت فایلها ایجاد نشود.
برای مشاهده حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مراحل زیر را دنبال کنید:
- ورود به سامانه “eservices.tamin.ir“
- انتخاب منوی “مستمریبگیران” و بخش “استعلام حکم”
- وارد کردن کد ملی و گذرواژه
- دریافت فایل PDF حکم با مهر دیجیتال سازمان

متناسبسازی حقوق؛ چه کسانی در اولویت هستند؟
اجرای مرحله جدید متناسبسازی در کنار افزایش سالیانه، یکی از بندهای حیاتی در احکام امسال است. این طرح با هدف کاهش شکاف طبقاتی میان بازنشستگان سنوات مختلف و شاغلان مشابه به اجرا درآمده است.
افراد مشمول این بند عبارتند از:
- بازنشستگان پیش از موعد با مشاغل سخت و زیانآور
- مستمریبگیرانی که مجموع دریافتی آنها کمتر از حد تعیین شده است.
- بازماندگان و ازکارافتادگانی که سابقه پرداخت حق بیمه کامل دارند.
به گفته مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، متناسبسازی حقوق بازنشستگان در سال جاری انجام شده و اکنون مرحله اجرای آن در فیشهای حقوقی در حال عملیاتی شدن است. در عین حال، مستمریبگیرانی که نسبت به نحوه افزایشها و محاسبات مستمری خود اعتراض دارند میتوانند از طریق پورتال مرکز نظارت و ارتباطات مردمی سازمان به نشانی ۱۴۲۰.tamin.ir درخواست خود را ثبت کنند. این افراد پس از ثبت اعتراض، کد پیگیری پیامکی دریافت کرده و امکان پیگیری روند رسیدگی را بدون مراجعه حضوری خواهند داشت.
واریز معوقات و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۱۴۰۵ در خرداد
بر اساس اطلاعیه رسمی، پرداختها طبق حروف الفبا انجام میشود و هیچ تأخیری در واریز مابهالتفاوتها پذیرفته نیست. منابع مالی لازم برای این واریزیها قرار است از طریق تسویه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تأمین شده است.
نکته مهم: اگر حکم شما هنوز در سامانه بارگذاری نشده، به دلیل دستهبندی استانی است و تا پایان هفته جاری تمامی احکام برای تمامی بازنشستگان در سراسر کشور قابل مشاهده خواهد بود.
برای مشاهده جدول افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کلیک کنید.
احکام بازنشستگان تامین اجتماعی کی صادر میشود؟
«علی اصغر بیات» رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران گفته است. پرداخت حقوق و احکام جدید بازنشستگان از خرداد ماه اعمال خواهد شد. زمان بارگذاری حکم بازنشستگی تامین اجتماعی تا ۱۷ خرداد بوده است.
نکات مهم درباره حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
نکات کلیدی درباره حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به شرح زیر است:
- واریز مابهالتفاوت دو ماه نخست سال همراه با حقوق خردادماه است.
- امکان دریافت غیرحضوری حکم از طریق سامانه خدمات الکترونیک.
- اعمال ضریب متناسبسازی برای واجدین شرایط در احکام جدید.
آیا در مشاهده حکم خود در سامانه با مشکلی مواجه شدهاید؟ سوالات خود را در بخش نظرات بپرسید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. امید است این افزایش حقوق، بخشی از فشارهای اقتصادی را از دوش خانواده بزرگ تامین اجتماعی بردارد.
زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی است؟
زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۵ همراه با حقوق خرداد در روزهای پایانی خرداد است.
احکام بازنشستگان تامین اجتماعی کی صادر میشود؟
سایت احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی کدام سایت است؟



سلام من بازمانده هستم باحقوق۵۸۰۰تومن الان چقدراضافه میشه وچقدرمیگیرم
کاربر گرامی، مطابق مصوبات سال ۱۴۰۵، حقوق بازنشستگان و بازماندگان تامین اجتماعی برای حداقلیبگیران ۶۰ درصد افزایش یافته است. با اعمال این افزایش روی مبلغ ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، دریافتی شما در سال جدید حدودا ۹ میلیون تومان میشود.
سلام
من یک باز مانده مستمری بگیر هستم ودارای دو فرزند…
کلن ۱۲ ملیون حقوق می گیرم ،
امسال چقدر میشه حقوقم ؟
کاربر گرامی، میزان دقیق افزایش حقوق مستمریبگیران تامین اجتماعی برای سال جدید ۶۰% است. در نتیجه شما حدودا ۱۹ میلیون تومان دریافت میکنید.
سلام ببخشید این مابه التفاوت فروردین و اردیبهشت کی واریز میشه آیا حقوق خرداد با افزایش سال جدید واریز میشه
کاربر گرامی، پیرو اخبار رسمی منتشر شده، مابهالتفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی در ماههای آتی پرداخت میشود. در خصوص خردادماه نیز گفته شده بود که حقوق جدید واریز میشود.
سلام ببخشید یک سوال داشتم من بازمانده ام از طرف پدرم
پدرم یازده سال کار کرده بوده
الان حقوقی ک من میگیرم ۱۱میلیونه اگ بخوان اضافه کنن چقد بهم میدن؟
کاربر گرامی، دریافتی شما حدودا ۱۵ میلیون تومان میشود.
سلام ببخشید این افزایش حقوق ما چی شده کی میخان بدن ما چه گناهی کردیم تمام بازنشستگان حقوق خودشون رو میگرن بجز تامین اجتماعی
کاربر گرامی، نگرانی شما به خوبی قابل درک است. افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطابق با مصوبات قانونی و جدول زمانبندی پرداخت میشود. پیشنهاد میشود اخبار رسمی این سازمان را جهت اطلاع از زمان دقیق واریز دنبال فرمایید.
سلام چرا دولت تمام حقوق مزایای بازنشستگان کشوری پرداخت میکند وکسری بودجه نیست ولی برای بازنشستگان تامین اجتماعی کسری بودجه دارد بالاخره همه ما در این جامعه زندگی میکنیم کسری بودجه تامین اجتماعی هم به مسئولین ربط داره ،چون ما به وظیفمون در طول خدمت حق بیمه رو پرداخت کردیم وحالا تامین اجتماعی باید به وظیفه اش عمل کنه چون حق بیمه ما ،به موقع و بدون تآخیر پرداخت نشده ،درضمن باید جریمه تاخیر هم پرداخت شود تا عدالت اجرا شود
.سلام با۳۵سال سابقه کامل ونزدبک ۲۰سال سخت وزیان اوروبادوفرزندوحق عایله مندی روی هم ۱۸۹۰۰۰۰۰ میگرفتم امسال شده ۲۶۹۰۰۰۰۰چراابنقدرکم پایه مستمری من پارسال ۱۲ میلیون امسال شده ۱۸ چرااینقدرکم اخ من نفهمیدم حداقل بگیرم باسایرسطوح بی راهنمایی فرمایید
کاربر گرامی، افزایش مستمری سال ۱۴۰۵ برای حداقلیبگیران ۶۰ درصد و برای سایر سطوح ۴۵ درصد تعیین شده است. با توجه به سابقه بالای شما، مشمول سایر سطوح هستید. جهت بررسی دقیقترِ نحوه محاسبه و تفکیک مزایای قانونی، پیشنهاد میشود به سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی مراجعه یا با مشاور حقوقی گفتوگو کنید.
سلام ببخشید این افزایش حقوق ما چی شده کی میخان بدن ما چه گناهی کردیم تمام بازنشستگان حقوق خودشون رو میگرن بجز تامین اجتماعی
باسلام
احتراما اینجانب حسین آبادی قلعه بازنشسته تامین اجتماعی اکثرا با سمت مدیریت کیفیت یا مدیر بیمارستان از سال ۱۳۵۹ الی ۱۳۹۴ و چندسال آخر مدیربیمارستان بودم وبه علت دوستی با مالک بیمارستان دقت در پرداخت حق بیمه نکردم و خود مالک بیمارستان لیست بیمه را رد میکرد بعد از سه سال با مراجعه به سازمان متوجه عدم پرداخت حق بیمه خود شدم و وقتی از ایشان سئوال کردم جواب سربالا دادند بنده پروسه احقاق حقم را از مراجع قضایی شروع کردند و مالک بیمارستان را ملزم به پرداخت حق بیمه من کردند و متاسفانه سه سال آخر من با بیمه کارگری و حداقل حقوق پرداخت شد در صورتیکه قبل از مدیریت بیما رستان مدیر کیفیت شرکت اریش خودرو و مدیر کیفیت کارخانه پازپاکسازان و….. بودم سوابق من در پرونده سازمان تامین اجتماعی کرج هست. آیا مراجعه به سازمان تامین اجتماعی بکنم میتوانم احقاق حق بکنم.والسلام
باتشکرحسین آبادی
کاربر گرامی، با توجه به اینکه شما حکم قضایی مبنی بر الزام کارفرما به پرداخت حق بیمه را دریافت کردهاید، برای اصلاح عنوان شغلی و حقوق مبنا در سوابق، میبایست با در دست داشتن این حکم به شعبه تأمین اجتماعی محل بیمهپردازی مراجعه نمایید تا مدارک توسط کارشناسان بررسی شود.
حقوق بنده در سال ۱۴۰۴. ۲۴ میلیون تومان بود متاسفانه در سال ۱۴۰۵ مبلغ حکم من ۳۳تومان شده بررسی کردیم باید طبق اعلام دولت ۵۰ درصد افزایش یافته. بنده اکبراراسته باسی سال خدمت در مؤسسه رازی مرند بازنشسته شدم باید حقوق بنده ۳۶ میلیون تومان باید میشد متأسفانه. لطفا کارشناس شما اعلام بفرمایید چرا این قدر فرق دارد
کاربر گرامی، حکم شما به درستی صادر شده است. اگر در این خصوص ابهامی دارید، به کانون بازنشستگان مراجعه کنید تا نحوه محاسبه را به شما توضیح دهند و در صورت وجود مشکل، اصلاحات لازم را انجام دهند.
سلام خدمت شما من با۳۱ سال و۱ماه سابقه بازنشسته شده ام داخل جدول زده بودند کسی که بالای ۳۰سال سابقه دارد ۳۳م باید حقوق بگیرد الان حقوق بنده ۲۲۸۰۰۰۰۰زده اند چرا اینقدر کم باتشکر از رهنمایی شما
کاربر گرامی، مبلغ مستمری بازنشستگی بر اساس میانگین حقوق و حقبیمه پرداختی شما در دو سال پایانی خدمت محاسبه میشود. سابقه ۳۱ سال تنها یک عامل است و پایین بودن حقوق آخر دوره، باعث کاهش مستمری دریافتی نسبت به سقف جدولها میشود. جهت بررسی دقیقتر به شعبه تامین اجتماعی مراجعه کنید.
سلام دختر من مستمری پدرش رو دریافت میکنه مبلغ ۴میلیون۱۰۰هزار تومان این مبلغ چند درصد افزایش پیدا میکنه
کاربر گرامی، مستمری دریافت شده در سال ۱۴۰۵ به میزان ۴۵ درصد افزایش یافته و دریافتی شما حدودا ۶ میلیون تومان میشود.
من مستمری بگیر باز مانده هستم که دو فرزندم دارم حقوق ۱۷ میلیون می گیرم حقوق من چقدر اضافه میشه؟
کاربر گرامی، میزان افزایش حقوق در سال ۱۴۰۵، برای حداقلی بگیران ۶۰ درصد و برای سایر سطوح ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده است. این افزایش حقوق روی دستمزد پایه اعمال شده و وضعیت مزایا بسته به شرایط هر فرد متفاوت است.
برای اطلاع از جزئیات دقیق و محاسبات مربوط، پیشنهاد میشود به سایت یا شعبه تأمین اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرید.
سلام مستعمر بگیر از کارافتاده کلی هستم که حقوق ۱۴۰۴ من با کل مزایا ۱۸ میلیون است میخوام بدونم حقوق ۱۴۰۵ من چقدر افزایش پیدا میکنه ممنون
کاربر گرامی، بر اساس مصوبات شورای عالی کار برای سال ۱۴۰۵، حقوق مستمریبگیران سایر سطوح ۴۵ درصد افزایش مییابد و مبلغ ثابت ۱,۵۵۸,۶۴۷ تومان نیز به آن اضافه خواهد شد.
با این حساب، حقوق ۱۴۰۵ شما تقریباً ۹,۶۵۸,۶۴۷ تومان افزایش پیدا میکند و مبلغ نهایی حقوق شما حدوداً ۲۷,۶۵۸,۶۴۷ تومان خواهد بود.
سلام وقت بخیر مادر من مستمری بگیر هست حقوقش تقریبا نزدیک ۱۶ میتونم بدونم امسال چقدر افزایش داشته
کاربر گرامی، مستمری سایر سطوح مزدی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۵ به میزان ۴۵ درصد به علاوه مبلغ ثابت ۱,۵۵۸,۶۴۷ تومان افزایش یافته است.
با توجه به اینکه حقوق مادر شما ۱۶ میلیون تومان است، افزایش حقوق ایشان حدودا ۸ میلیون تومان و دریافتی ایشان در سال جدید ۲۴ میلیون تومان است.
من منتظر جواب منطقی هستم این سومین پیام هست که گذاشتم بدون جواب از سمت زن وبچه ام در فشارم و فقط شب و روز به مرگ فکر میکنم خسته شدم دیدگاه من منتشر بشه یا نشه دیگه فرقی برام نمیکنه اما اگه خواستین جوابی بدین ایمیلم فعال نیست فقط به شماره تلفنی که ازم تو بیمه دارید دوست داشتید پیام بدید چون میدونم اینجا نمیتونم شماره موبایل بزارم هیچ اپلیکیشنی جز اسنپ و تپسی و الو پیک هم ندارم
کاربر گرامی، نگرانی شما به خوبی قابل درک است. اما بیمهداتکام به عنوان کارگزاری آنلاین ارائه خدمات، صرفا اخبار بازنشستگان را اطلاع رسانی میکند. اگر سوالی در خصوص دریافتی خود دارید، باید به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.
سلام آخرش مشخص نشد افزایش فروردین واردیبهشت کی پرداخت میشه
کاربر گرامی، مابهالتفاوت افزایش حقوق فروردینماه معمولاً در خردادماه و مابهالتفاوت اردیبهشتماه همراه با حقوق تیرماه بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت میشود.
لطفا هر چه سریعتر ما به التفاوت ها رو هم پرداخت کنید ، این عین ظلمه که هر ما شاهد تورم و افزایش قیمتها هستیم و هنوز حقوق فروردین و اردیبهشت مون رو کامل نگرفتیم ، زمانی که شما اون مابهالتفاوت رو پرداخت میکنید ، ارزشش نصف و شاید کمتر شده ، لطفا منصفانه تصمیم بگیرید
با سلام خدمت همه ی عزیزان باز نشسته های معزز
حقوق ۲۲میلیون در سالجاری چقد اضافه می شود لطفا کارشناس محترم توضیح لازم را بفرمائید سپاس
کاربر گرامی، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با مستمری ۲۲ میلیون تومان در سال ۱۴۰۵، مشمول افزایش ۴۵ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ۱,۵۵۸,۶۴۷ تومان خواهد شد.
بر این اساس، حقوق شما حدوداً ۱۱,۴۵۸,۶۴۷ تومان افزایش یافته و به مبلغ تقریبی ۳۳,۴۵۸,۶۴۷ تومان خواهد رسید.
چرا درحکم بازنشستگان مبلغ ۲۱۰۰۰۰۰۰ریال که مربوط به عائله مندی بود حذف شده
سلام من شوهرم فوت کرده و حقوق تامین اجتماعی حدود ۱۵میلیون میگیرم میخوام بدونم چند افزایش پیدا کرده امسال ۱۴۰۵
کاربر گرامی، دریافتی شما حدودا ۲۲ میلیون تومان میشود.
متاسفم برای خودمون
ما چه گناهی کردیم ک اینجا به دنیا اومدیم
سلام وقتی وارد سامانه میشوم برای دیدن حکم افزایش سالانه.سامانه جواب میده برای شما افزایش حقوق و حکم سالیانه وجود ندارد. مگه میشه ؟ علتش چی هست؟
کاربر گرامی، این مورد معمولاً به دلیل عدم بارگذاری احکام جدید توسط سازمان، بازنشستگی در سال جاری (که افزایش روی اولین حقوق اعمال شده) یا نواقص فنی سامانه رخ میدهد. پیشنهاد میشود جهت بررسی دقیقتر با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرید.
سلام الان وارد شدید جواب میده
جالب است حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری از اول سال افزایش یافته اما حقوق کارگران تأمین اجتماعی هنوز افزایش نیافته مثلا یک معلم ویک کارمند که در طول سال تعطیلات رسمی تعطیل بوده وساعت های کاری هم زیر کولر وبخاری بوده اند ومزایایی بهتر داشته اند اما یک کارگر ساختمانی ویا یک راننده که شاید در طول سال چندین روز بیکار بوده انداما حق بیمه را هرماه پرداخت میکردند حالا که بازنشسته شدند باید در انتظار دریافت حقوق خود منتظر بمانند تا شاید سازمان تأمین اجتماعی هر وقت دوست داشت حقوق قشر ضعیف ترین جامعه را پرداخت کنند مثل اینکه دارد صدقه میدهد این است عدالت اجتماعی کجای دنیا چنین چیزی وجود دارد بنده راننده برون شهری بودم به اجبار ما حق بیمه می گرفتند وگرنه کارت هوشمند مان را شارژ نمی کردند حالا هم که بازنشسته شدیم باید منتظر باشیم آقایان خودشان که سیر شدند اگر چیزی باقی ماند به بازنشسته بدهند آن هم با منت وطلبکارانه لعنت بر این زندگی نکبتی
چرا اضافه نمیشه حقوق باز نشستگان تا ۱۵ نشود پول تمام میشه گناه ما بدبخت هایی بازنشستگان چی هست😔😔
سلام ، موضوعی که خیلی ذهنم رو مشغول کرده اینه که چرا تو کانال تامین اجتماعی تقریبا هر روز در خصوص عدم وصول حق بیمه مسیر خدمت گزاری به جامعه هدف را با اختلال ایجاد میکند و … مطلب گذاشته میشه ، مگه این حقوق بازنشستگی. از هزینه کرد ۳۰ سال کارگران تامین نشده ، اون افرادی که الان حق بیمه پرداخت میکنند پس انداز بازنشستگی خودشان است ، نکنه پولها پرواز کردن و تامین اجتماعی به روزمرگی رسیده !!؟
کاربر گرامی، سیستم صندوق تامین اجتماعی در ایران به صورت بیننسلی اداره میشود؛ یعنی حق بیمه پرداختی شاغلین فعلی صرف پرداخت مستمری بازنشستگان امروز میشود. از این رو، عدم وصول به موقع این مبالغ، ارائه خدمات را با چالش مواجه میکند.
سلام بازنشسته ای ک ۱۵ سال سابقه داره حقوق ۷میلیون جدید چقدر اضافه میشه
کاربر گرامی، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس مصوبات هیئت وزیران و شورای عالی کار تعیین میشود. با توجه به حقوق ۷ میلیون تومانی شما در سال گذشته، احتمالا امسال مبلغی بین ۱۰ الی ۱۱ میلیون تومان به شما تعلق میگیرد.
پارسال هم با وعده و وعید تا شهریور کش دادند
سلام وقت بخیر مستمری بگیر بازمانده هستم پارسال ۱۳ میلیون میگرفتم الان حق عائله مندی حذف شده امسال دریافتی چقدر میگیرم؟
کاربر گرامی، مبلغ دریافتی شما در سال ۱۴۰۵ حدودا ۱۷ میلیون تومان است.
سلام صبح بخیر قرار بود مابهالتفاوت حقوق فروردین واردیبشت ماه ۱۴۰۵ ما مستمریبگیران تامین اجتماعی در نیمه وخرداد پرداخت شود پس چی شد
با سلام ریئس جمهور آقای پزشکیان اگر واقعاً می خواهد که به کشور خدمتی کند که در تاریخ نامش را به نیکویی ببرند همه وزیران و زیر دستان خود را از جمله در خصوص اقتصادی همه را برای گذراندن یک دوره کار آزمایی به افغانستان بفرستید واقعاً جدی میگم نگاه کنید در افغانستان تورم نیست اجناس با قیمت واقعی توزیع میشه دم رییس بانک مرکزی شان گرم یک آدم که سواد آنچنانی ندارد از صدتا مدرک دار بهتره باور کنید اگه جنگ در آنجا نباشد یک افغانی در اینجا نمی مانه آنوقت سه ماه از سال گذشته به بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق سال گذشته را می دهند
کاربر گرامی، به خوبی متوجه نگرانی شما در خصوص تأخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی هستیم. امیدواریم این موضوع از طریق مراجع ذیربط به سرعت پیگیری و حل شود.
سلام اگرواقعآ مدیران فکربازنشستگان باشند عاقبت بخیرمیشن
حکم کار کزینی تامین اجتماعی
بخدا دوتا مریض سرطانی با این حقوق اینم چقدر اذیت میکنید خدارو خوش نمیاد به فکر ماهم باشید
ممنون از لطف شما
حداقل بگیر سازمان تامین اجتماعی هستم راننده تاکسی با حدود سی سال پرداخت حق بیمه در چند شغل مختلف الان ۱۳میلیون دریافتی دارم حقوقم امسال ۱۴۰۵ چقدر میشود
کاربر گرامی،
بر اساس مصوبات جدید برای سال ۱۴۰۵، حقوق بازنشستگان حداقلبگیر سازمان تامین اجتماعی ۶۰ درصد افزایش مییابد. با این افزایش، دریافتی شما حدودا ۲۰ الی ۲۱ میلیون تومان است.
سلام مگه قرار نبود ۱۵ خرداد یعنی دیروز واریز بشه اضافی ها چرا نشده
باسلام.مستمری ما که درسال ۱۴۰۴ مبلغ ۲۱۴۰۰ هزارتومان بوده الان شده ۲۷۹۰۰ هزارتومان .آیا این درسته؟یا باید پیگیری کنم؟
کاربر گرامی، افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری برای حداقلیبگیران ۶۰ درصد و برای سایر سطوح ۴۵ درصد بوده است. با توجه به ارقام اعلامی، پیشنهاد میشود جهت اطمینان از صحت محاسبات، به شعب تامین اجتماعی یا سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان مراجعه نمایید. اما به نظر محاسبات به درستی انجام شده است.
۱۶۸۰۰
سلام من یک کارگر از کار افتاده هستم دارای چهار فرزند با حقوق ۲۰ملیون تومان حلا حقوقم بیشتر باشه چقدر میشه
کاربر گرامی، میزان افزایش حقوق بازنشستگان و ازکارافتادگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۵، برای حداقلیبگیران ۶۰ درصد و برای سایر سطوح ۴۵ درصد تعیین شده است. با توجه به این ارقام، حقوق دریافتی شما متناسب با گروه درآمدی و سوابق بیمهایتان افزایش خواهد یافت.
سلام این حقوق با این همه گرونی وتورم با چهار فرزند زندگی را برام خیلی سخت کرده است
پس متناسب سازی چ موقع انجام میشود