۲۷ خرداد ۱۴۰۲

تقدیر از بهاره شریفیون، مدیرعامل بیمه دات کام، در اجلاس سراسری تجلیل از مدیر شایسته سال

مراسم تجلیل از مدیران شایسته سال ۱۴۰۱، هشتم خرداد ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و بهاره شریفیون به عنوان مدیر شایسته سال گذشته انتخاب شد. بهاره شریفیون با سمت مدیرعامل هلدینگ سپاس و بیمه‌دات‌کام در این مراسم حضور پیدا کرد و از سوی مجمع برگزار کننده، تندیس ویژه مدیر شایسته سال گذشته را دریافت کرد.

دستاوردهای بهاره شریفیون به عنوان کارآفرین برتر، مخترع و چهره نامی سال ۱۴۰۱، تاثیر شگرفی بر پیشرفت فعالیت های تجاری در حوزه فینتک (فناوری مالی)، اینشورتک (فناوری بیمه) و تراول‌تک (فناوری سفر) داشته است.

هدایای همایش مدیران شایسته در سال 1401

جوایز همایش مدیران شایسته ۱۴۰۱

شریفیون در کارنامه خود افتخارات زیادی دارد که در این بین می‌توان به مدال طلا و جایزه ویژه اختراع نمایشگاه بین المللی اختراعات زنان کره جنوبی، دریافت گواهینامه INV و حضور در فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ مخترعان (IFIA) به عنوان عضو ثابت، مدال بهترین زن فدراسیون بین المللی انجمن‌ مخترعان (IFIA)، مدال طلای هفتمین دوره مسابقه بین‌المللی اختراع (iCAN) کانادا، مدال طلا نمایشگاه بین المللی اختراعات ۲۰۲۲ استانبول، اختراع گجت کامپکت هوشمند خودرو، جایزه تقدیر ویژه شبکه جهانی مخترعان و نوآوران زنان (GLOBALWIIN)، مدال طلای محصولات جدید نمایشگاه بین‌المللی iENA نورنبرگ و جایزه ویژه در حوزه نوآوری در محصولات و جایزه ترک پتنت اشاره کرد.

مدیر عامل بیمه دات کام در جمع مدیران برتر کشور

تجلیل از بهاره شریفیون، مدیرعامل بیمه دات کام

هدف از برگزاری این اجلاس، بهبود فضای کسب و کارهای داخلی با رویکرد استراتژیک مشتری مداری و کارآفرینی، در سال رشد تولید و مهار تورم بود. حضور چند تن از نمایندگان مجلس اهمیت بالای این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. در این همایش عملکرد مدیران برتر کشور مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
گفت و گوی آرش سروری با مدیر عامل بیمه مرکزی ایران در پنل تخضضی نمایشگاه فینکس
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / اخبار بیمه

حضور خاص بیمه‌دات‌کام در فاینکس ۲۰۲۴؛ حامی گفت‌وگوهای تخصصی با مدیران ارشد صنعت مالی و بیمه

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه (FEX)، با حضور پررنگ و خاص بیمه‌دات‌کام در کنار دیگر برندهای مطرح در عرصه صنعت مالی بیمه در نمایشگاه بین‌المللی تهران از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ مرداد

افزایش چشمگیر قیمت‌ها از ۲۳ تیر
۲۳ تیر ۱۴۰۳ / بدهی خودرو / اخبار بیمه

جدول نرخ جدید جریمه‌های رانندگی ۱۴۰۳، افزایش چشمگیر قیمت‌ها از ۲۳ تیر

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا، سردار محمدباقر سلیمی، از اجرای جدول جدید تخلفات رانندگی پس از به‌روزرسانی سامانه‌های هوشمند از ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ خبر داد. در خردادماه سال جاری پس از بررسی‌های

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید