۰۱ مرداد ۱۴۰۱

بیمه خاورمیانه مهمان بیمه دات کام

بیمه دات کام، سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه، در ۱۸ دی ۱۳۹۹ میزبان مهندس مهدی نوروزی، مدیرعامل شرکت بیمه خاورمیانه و مهندس حمید امرایی، سرپرست معاونت پشتیبانی و فناوری اطلاعات شرکت نامبرده بود.

در ابتدا، مهندس بهاره شریفیون، مدیرعامل و هم بنیانگذار شرکت آریاپرداز رایکا، به مهمانان بیمه‌ای خود خوشامد گفت. سپس او به معرفی این استارت آپ دانش بنیان به عنوان یکی از اعضای هلدینگ انیاک پرداخت. برند بیمه دات کام در حوزه فروش آنلاین رشته‌های بیمه‌ای با هدف پوشش بازار بیمه و آسان سازی خرید بیمه‌نامه فعالیت می‌کند. شرکت  آریاپرداز رایکا، تاکنون توانسته گام‌های مؤثری در ارائه خدمات شایسته به بیمه‌گزاران، افزایش بهره‌وری در دو حوزه  B2B و B2C مخصوصاً در سال ۹۹ بردارد. زیرا شیوع کرونا در سال ۹۹ بیمه‌گزاران را به تمایل بیشتر استفاده از بسترهای آنلاین سوق داده است.

بستر آنلاین، حوزه نوآوری و کارآفرینی

تاکید مدیرعامل بیمه دات کام بر اهمیت محصولات بیمه ای نوین نظیر بیمه عمر در نشست با شرکت بیمه زندگی خاورمیانه
تاکید مدیرعامل بیمه دات کام بر اهمیت محصولات بیمه ای نوین نظیر بیمه عمر در نشست با مدیران شرکت بیمه خاورمیانه

بستر رشد حوزه آنلاین، کارآفرینی و نوآوری است. خانم مهندس شریفیون بر این مساله تاکید نمودند:” صرف نظر از شرایط اقتصادی کشور، ما کار آفرینی را به یاد داشته‌ایم. ما از تجارب سال‌های گذشته بیشترین بهره را برده‌ایم. بیمه دات کام، تحقیقات بازار و فعالیت‌های واحد تحقیق و توسعه خود را بر ارائه خدمات نوین نظیر فروش آنلاین بیمه زندگی متمرکز کرده است. این شرکت از مشارکت شرکای تجاری نیز دریغ نمی‌کند. درشرایط مختلفی که با آن مواجه بوده‌ایم، ایجاد اعتماد پایدار و حسن ظن روز افزون در لایه های مختلف شرکای تجاری د یکی دیگر از اهم اهداف بوده است”.

مهندس شریفیون به توضیح تحقیقات شرکت بیمه دات کام در حوزه فروش حرفه‌ای انواع بیمه‌ها مخصوصا بیمه عمر پرداخت: ” نظر به دشواری فروش رشته بیمه عمر و زندگی و آماده نبودن بسترهای آنلاین استعلام و فروش بیمه جهت شمولیت نیازهای متقاضیان این بیمه، تا کنون بیمه دات کام در این حوزه وارد نشده است”. ولی او ابراز خشنودی کرد که با بررسی‌ها و پژوهش‌های انجام شده، شرکت بیمه دات کام آمادگی خود را در فاز توسعه محصولات بیمه‌ای نوین نظیر محصولات بیمه عمر خاورمیانه در سایت خود اعلام می‌کند.

جایگاه بیمه عمر و زندگی در تضمین آینده مطلوب جامعه

مهندس مهدی نوروزی، مدیرعامل شرکت بیمه خاورمیانه، ضمن معرفی این شرکت، اظهارکردند:” بیمه‌های عمر و  زندگی در ارتقای رفاه خانواده‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. جوامع توسعه یافته به این بیمه تاکید دارند. مؤسسان شرکت بیمه خاورمیانه  با به‌روزترین تکنیک‌های مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک بر بیمه‌های زندگی و نیازسنجی در جامعه تمرکز کرده است. این شرکت  با  نوآوری و خلق محصولات بیمه عمر آنی، بیمه عمر زمانی ، تمام عمر و بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی خاورمیانه در جهت رفع نیازهای هموطنان عزیز و تضمین آینده‌ای مطلوب برای افراد جامعه گام برمی‌دارد.”

بازدید مدیران بیمه زندگی خاورمیانه از بیمه دات کام
بازدید مدیران بیمه خاورمیانه از بیمه دات کام

او به همکاری‌‌های قبلی شرکت بیمه خاورمیانه با استارت‌آپ‌ها اشاره کرد. ولی این همکاری هم‌افزایی‌های مطلوب را در پی نداشت؛ لذا شرکت بیمه خاورمیانه با رصد توانمندی‌های بیمه دات کام و رسیدن به یقین درباره قابلیت‌ها و امکان رشد این سامانه، تصمیم به تشکیل کارگروه مشترک با این استارت‌آپ دانش بنیان بیمه‌ای گرفته است.

سایر مدیران شرکت بیمه دات کام پیش از جلسه ، به بررسی گسترده بازار محصولات شرکت بیمه خاورمیانه اقدام کرده بودند. آن‌های طی جلسه پیشنهادات و راهکارهایی ارائه کردند. این پیشنهادها برای پروموت محصولات بیمه عمر به صورت کاملا حرفه‌ای در بسترهای آنلاین بود.

در پایان مراسم بازدیدی از کل مجموعه بیمه دات کام صورت گرفت. در این راستا مدیران شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، از وجود چنین مجموعه‌هایی ابراز خرسندی نمودند. آن‌ها از تلاش تمام فعالان این مجموعه تشکر به‌عمل آمد.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید