۲۹ آذر ۱۴۰۲

بیمه عمر آسیا: پشتوانه بیمه‌ای و سرمایه‌ای مطمئن

 بیمه‌ای به نام ” بیمه عمر و پس انداز آسیا” به عنوان یک پشتوانه به حساب می‌آید. ضمن این‌که شما می‌توانید از خدمات بیمه‌ای بهره لازم را ببرید؛ از امکان سرمایه گذاری و پس انداز نیز به خوبی برخوردار خواهید بود. بیمه عمر آسیا، بیمه‌ای جامع و برای سرمایه‌گذاری آینده شما به حساب می‌آید. خرید بیمه‌ جامع و پس انداز آسیا دربردارنده ویژگی‌ها و مزایای بسیاری زیادی برای بیمه‌گزاراست. این مزایا در بازه‌های زمانی مختلف قابل استفاده هستند.

شرکت بیمه آسیا با چه وضعیت مالی و توانگری بیمه عمر خود را ارائه کرده است؟

شاید پیش از روی آوردن به بیمه عمر، وضعیت مالی و توانگری شرکت بیمه بتواند به انتخاب بیمه کمک کند.طبق گزارش‌هایی که همه ساله از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌شود؛ سطح مالی و توانگری بیمه آسیا مطلوب است. به دلیل قرار گرفتن سطح توانگری بیمه آسیا در سطح یک، این شرکت به عنوان یکی از بیمه های عمر شناخته شده و معتبر قلمداد می‌شود. با نگاهی به جزییات بیمه نامه این شرکت می توانید با خیالی راحت آنرا انتخاب کنید.

 

پوشش‌های بیمه عمر آسیا شامل چه مواردی است؟

هر کسی که بیمه عمر را از شرکت آسیا خریداری کند؛ از پوشش های متنوع این بیمه عمر بهره می برد. مهمترین خساراتی که بیمه عمر این شرکت پوشش می‌دهد، می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

پوشش فوت بیمه‌گزار جامع عمر و سرمایه‌گذاری آسیا

بیمه جامع عمر و پس انداز آسیا امکان ارائه سرمایه را به بیمه‌گزاران در صورت فوت ارائه کرده‌است. ذی نفعان  در فقدان سرپرست خانواده، به معیشت خود با این اندوخته مالی می‌پردازند. سرمایه بیمه فوت بیمه‌گزار از ۱ الی ۲۵ برابر حق بیمه پرداختی سالانه فرد فوت شده متغیر است.

سرمایه گذاری مطمئن با بیمه عمر آسیا

سرمایه گذاری برای آینده با بیمه زندگی آسیا

پوشش ناشی از مرگ افراد حادثه دیده

افراد حادثه دیده‌ متوفی نیز می‌توانند، سرمایه‌ای را برای ذی نفعان خود به جای گذارند. بیمه‌گزارانی که بر اثر: غرق شدن در رودخانه، مسمومیت، تصادف، خطرات و حوادث طبیعی از جمله زلزله، آتشفشان و سیل و… می توانند از پوشش های بیمه‌ای این شرکت استفاده کنند. میزان سرمایه فوت این افراد نیز حدود ۱ تا ۳ برابر سرمایه فرد فوت شده است.

پوشش افراد بیمه‌گزار مبتلا به بیماری خاص

افراد تحت پوشش در طول بازه زمانی استفاده از خدمات بیمه عمر، اگر به یکی از بیماری‌های خاص، نظیر: انواع سرطان، سکته قلبی، جراحی قلب و… مبتلا شده و بر اثر همین بیماری نیز جان خود را از دست داده اند؛ در این صورت ذی نفعان افراد بیمه‌گزار می‌توانند پس از سپری شدن یک دوره ۶ ماهه انتظار از سرمایه سرپرست خانواده خود به عنوان بیمه‌گزار اصلی استفاده کنند. مقاله پوشش امراض خاص را مطالعه کنید.

سایر پوشش های بیمه عمر و پس انداز شرکت آسیا

سایر پوشش‌های بیمه عمر، پوشش نقص عضو و از کار افتادگی، هزینه پزشکی، معافیت از حق بیمه بر اثر از کار افتادگی و… است. برای هر یک از این پوشش‌ها شرایط لازم باید محقق گردند.

مهم‌ترین مزایای بیمه عمر و پس انداز شرکت بیمه آسیا چیست؟

آیا امکان بازخرید بیمه عمر و پس انداز آسیا وجود دارد؟

امکان بازخرید این بیمه جامع عمر پیش از موعد مقرر وجود دارد. می‌توانید در صورت نیاز به مبلغ اندوخته شده خود از این امکان نیز بهره‌مند گردید.

 شاید دریافت وام بیمه عمر از شرکت بیمه‌گر آسیا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بیمه‌نامه به شمار آید که در ادامه بیشتر در این خصوص سخن به میان خواهد آمد.

شرایط بهره مندی از وام بیمه عمر

همان طور که گفته شد؛ یکی از مزایای قابل توجه، وجود وام این بیمه‌نامه است. در کنار پوشش های بیمه‌ای، فرد بیمه شده می‌تواند وام بیمه عمر را نیز – در صورت داشتن شرایط لازم- دریافت کند. اما شرایط دریافت وام بیمه عمر این شرکت چیست؟

شرایط وام بیمه عمر و پس انداز

در صورتی که شما بیمه جامع عمر و پس انداز آسیا را به عنوان بیمه عمر خود برگزیده‌اید؛ می توانید پس از پشت سر گذاشتن سال دوم از مدت زمان خرید بیمه عمر و پرداخت اقساط ماهانه خود، وام آن  را با مبلغ ۸۰ درصدی از ارزش بازخرید بیمه عمر دریافت نمایید.

راهنمای کامل جدول محاسبه بیمه عمر آسیا با کد ملی

برای مشاهده و بررسی جدول محاسبه بیمه جامع  عمر و پس انداز آسیا باید استعلام بگیرید. برای استعلام این بیمه‌نامه با کد ملی و کد رهگیری می‌توانید به کارگزاری‌های بیمه نامه مربوطه یا سایت بیمه آسیا مراجعه کنید. در آن‌جا، شما نسبت به جدول بیمه عمر و محاسبه دقیق اطلاع کسب می‌کنید.

چگونگی پرداخت اقساط بیمه عمر آسیا

در صورتی که می خواهید اقساط بیمه عمر آسیا را به صورت اینترنتی بپردازید، به سامانه آنلاین بیمه آسیا مراجعه کنید. با پرداخت اینترنتی اقساط بیمه عمر و پس انداز شرکت بیمه‌گر آسیا، اقساط خود را به جای مراجعه به کارگزاری‌ها در کسری از زمان پرداخت نمایید.

شما نیاز به کد رهگیری دارید. این کد در بالای بیمه‌نامه و همچنین در بالای جدول تعهدات قید شده‌است. پس از وارد کردن کد رهگیری به راحتی وارد پنجره‌ای می‌شوید. در آن صفحه، باید مشخصات کارت خود را وارد کنید؛ سپس، پرداخت بیمه عمر آسیا شما به صورت اینترنتی صورت بخشد. ضمن اینکه استعلام بیمه عمر این شرکت با کد ملی نیز قابل انجام است.

شرایط استفاده از پوشش‌های مختلف بیمه عمر و پس انداز آسیا

به طور کلی شرایط بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری بیمه‌گر آسیا برای پوشش ریسک‌های مختلف به شرح زیر است:

شرایط پوشش بیمه‌گذار فوت شده

در صورتی که در طول مدت بیمه‌نامه، فرد فوت کند؛ سرمایه وی به ذی نفعانش می‌رسد. بیمه‌گزار می‌تواند در طول مدت بیمه، سرمایه خود را بین ۵ تا ۱۵ درصد هم افزایش دهد.

شرایط پوشش فوت بر اثر حادثه در بیمه عمر آسیا

برای استفاده از این نوع پوشش، باید حتما فوت بر اثر حادثه یا هر گونه رخداد ناگهانی باشد که در طول مدت بیمه‌نامه صورت گرفته‌باشد. این حادثه در نهایت به فوت فرد بیمه‌گزار ختم شده‌است.

در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی لازم و فوت فرد بر اثر حادثه، ذی نفعان وی از این پوشش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری این شرکت بیمه‌گر بهره‌مند می‌شوند.

بازه سنی معین برای بیمه‎‌گزار بیمه عمر

افراد ۱۰ تا ۷۰ ساله، شرط سنی لازم برای برخورداری از پوشش فوت بر اثر حادثه را دارند. کمتر و بیشتر از این سنین شامل بیمه عمر حوادث آسیا نخواهند شد.

شرایط پوشش نقص عضو و از کار افتادگی در بیمه‌نامه جامع عمر آسیا

 در صورت قطع یا از بین رفتن توانایی لازم برای انجام کار و شغل، می‌توان از پوشش از کار افتادگی عضو این بیمه‌نامه استفاده کرد.البته باید از کار افتادگی حتما به  تایید دکتر مورد اطمینان برسد. این پوشش نیز فقط به بیمه‌گزاران سنین ۱۰ تا ۷۰ سالگی اعطاء می‌شود.

شرایط پوشش تکمیلی هزینه پزشکی

شرایط استفاده از این پوشش ارائه اسناد و مدارک پزشکی است. پس از چگونگی درمان و معالجه فرد صحت و سقم حادثه مشخص مورد بررسی قرار داده‌می‌شود. بیمه‌گزار بیمه عمر به شرط داشتن سن ۱۰ تا ۷۰ سالگی می‌تواند از این شرایط استفاده کند.

شرایط استفاده از پوشش بیماری خاص

بیمه‌گزار باید در طول مدت بیمه به یکی از بیماری های‌خاص مبتلا شده‌باشد. او باید مدارک پزشکی خود را از یک پزشک مورد اطمینان ارائه سازد. این پوشش به افراد بین ۱۰ تا ۶۰ سالگی داده‌می‌شود. استفاده از آن به دوره انتظار بیمه ۶ ماهه از تاریخ اعتبار نیاز دارد.

 

جبران خسارات با پوشش بیماری‌های خاص بیمه عمر آسیا

با بیمه عمر آسیا هزینه بیماری‌های خاص را جبران کنید.

شرایط پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه

معافیت از پرداخت حق بیمه مشمول افرادی می‌شود که به طور کامل از کار افتاده‌اند و قبلا افرادی شاغل بوده‌اند. البته سن آن ها باید بین ۱۸ تا ۵۵ سال باشد. اگر شغل آنها دانشجو، دانش آموز، سرباز، بازنشسته یا خانه دار باشد؛ نمی‌توانند از این پوشش استفاده کنند. در صورتی هم که از کارافتادگی فرد بیمه‌شده با توجه به بیماری باشد؛ باید دست کم یک سال از تاریخ شروع پوشش مورد نظر گذشته باشد و پس از آن فرد به این بیماری مبتلا شده باشد.

شرایط بیمه عمرآسیا برای دریافت مزایای مالی

بیمه آسیا پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. به علاوه، این بیمه به عنوان یک پشتوانه سرمایه‌ای طولانی مدت برای شما به شمار می‌آید. از جمله مزایای مالی یا سرمایه گذاری فرد بیمه شده، سود اندوخته بیمه و دریافت وام است. برای بهره مندی از سود بیمه عمر، باید مدت زمان بلندتری را تعیین نمایید. از حق بیمه‌های بیشتری هم استفاده کنید تا شامل حال شما گردد. به طور کلی، شما می‌توانید با تماس با کارشناسان  بیمه دات کام نسبت به جدول محاسبه بیمه عمر آسیا و تمامی جزئیات و نکات مربوط به آن آشنا گردید.

طرح های بیمه عمر و سرمایه گذاری آسیا

شرکت بیمه آسیا طرح‌های زیر را برای بیمه عمر خود ارائه کرده است:

  1. بیمه نامه مختلط عمر و پس انداز
  2. بیمه‌نامه جامع عمر و پس انداز
  3. بیمه نامه جامع مهر آسیا

هر یک از این طرح ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارند که به طرح حامی مهر آسیا خواهیم پرداخت.

مزایای طرح حامی مهر آسیا چیست؟

در طرح حامی مهر آسیا، هر یک از بیمه شدگان می‌توانند زیر نظر شرکت بیمه آسیا از پوشش های متنوع و گوناگون آن بیمه نامه  بهره مند شوند. از جمله مزیت های جالب توجه این طرح بیمه عمر آسیا، همزمان بودن دو نفر تحت پوشش بیمه عمر با دریافت یک حق بیمه می باشد. از دیگر مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

لیست مزایای بیمه آتیه طرح حامی مهر شرکت بیمه آسیا

  • بهره مند شدن همزمان دو نفر از مزیت های بیمه ای و پس انداز
  •  ارائه پوشش های بیمه ای به هر دو نفر به صورت مستقل
  • جایگزین کردن فرد بیمه شده دوم در طول مدت بیمه نامه
  • صدور بیمه نامه برای دو بیمه شده
  • دریافت وام
  • سود مشارکت در منافع
  • معافیت های مالیاتی

بهترین بیمه عمر آسیا و اطلاع از جزئیات آن

شما می توانید پس از محاسبه  مبلغ حق بیمه طبق جدول مربوطه و مقایسه آن با سایر شرکت‌ها در نهایت بهترین بیمه عمر را برای خود انتخاب کنید. به طور کلی – همان طور که پیشتر نیز یادآور شدیم- بیمه عمر و پس انداز این شرکت دارای پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی است. شما می‌بایست بر حسب شرایط  و نیاز خود، بهترین نوع را انتخاب نمایید . در این صورت می‌توانید از مزیت‌های جالب بیمه عمر آسیا به عنوان یک سرمایه و اندوخته مالی مطمئن برخوردار شوید. همچنین می‌توانید برای مشاوره به نمایندگی بیمه آسیا مراجعه کنید. آدرس دفتر بیمه آسیا آدرس دفتر مرکزی خیابان طالقانی بین سپهبد قرنی و استاد نجات اللهی شماره ۳۱۰ است

 

 

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
مزایا و پوششهای بیمه عمر
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / بیمه عمر

بیمه عمر چیست؟ مزایا و پوشش‌های بیمه عمر در ۱۴۰۳

بیمه عمر زیرمجموعه بیمه اشخاص محسوب می شود. بیمه عمر نوعی پس انداز، سرمایه گذاری بلندمدت با مزایای مناسب، پشتیبان مالی برای خانواده و همه افراد دوراندیشی است که امروز سکه‌ای کنار گذاشته و فردا کوزه ها سود می برند و آینده آسوده‌ای را تجربه کنند.

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
علی
۰۸ مرداد ۱۴۰۲

وقت بخیر امکان تغییر سطح پرداختی بیمه عمر وجود دارد؟

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

    سلام. بله دوست عزیز لطفاً به بیمه خود مراجعه نمایید.

person
احمد
۰۷ مرداد ۱۴۰۲

سلام.لطفا فرمول محاسبه مبلغ دریافتی از بیمه رو زحمت بکش برامون توضیح بده،با تشکر

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

    سلام. مبلغ دریافتی به طرح انتخابی شما درصد حق بیمه پرداختی بستگی دارد.

person
س
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام پس از پرداخت ۲۰ سال اقساط بیمه عمر و پس انداز
چه مبلغی از بیمه دریافت میکنیم

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام به حق بیمه شما بستگی دارد.

person
عباسی نوری
۰۳ مرداد ۱۴۰۱

عرض سلام واحترام-بنده حدود ده سال پیش بصورت اقساطی از بیمه آسیا به نام خودم بیمه نامه عمر وپس انداز گرفتم اما متاسفانه بعد از یکسال و چند ماه نتوانستم اقساطم رو پرداخت کنم – بدلیل از دست دادن کارم – الان امکان ادامه انجام قرارداد برام وجود داره یا خیر. سپاسگذارم

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۴ مرداد ۱۴۰۱

    سلام امکان ادامه دادن دارید؛ اما شرایط خاصی دارد.

person
سلام.بیمه نامه عمر وپس انداز قدیمی رو چطور استعلام بگیریم؟دباغ
۰۸ اسفند ۱۴۰۰

سلام.من بیمه عمر وپس انداز از سال ۷۷پرداخت کردم به مدت ۹ سال .بعد از بازنشستگی در سال۸۷ پرداخت نداشتم.می خواستم بیینم در این شرایط چه تکلیفی به عهده من وبیمه گر می باشد؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، باید دید که چه مواردی در بیمه شما نوشته شده است. با دفتر بیمه عمر آسیا تماس بگیرید.

person
قهرمانی
۲۹ دی ۱۴۰۰

سلام مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا برای خرید بیمه عمر کجاست؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۹ دی ۱۴۰۰

    سلام شما باید برای خرید بیمه عمر آسیا با شرکت تماس بگیرید.

person
یاسمین زهرا خدایی
۲۹ دی ۱۴۰۰

سلام بیمه مرکزی آسیا دفترش کجاست؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۹ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز آدرس دفتر مرکزی خیابان طالقانی بین سپهبد قرنی و استاد نجات اللهی شماره ۳۱۰ و شما می توانید مراکز بیمه آسیا را هم در سایت این شرکت مشاهده کنید.

person
دادجو
۲۹ دی ۱۴۰۰

سلام آیا امکان خرید بیمه آسیا آنلاین هم وجود دارد؟

    person
    کارشناس بیمه
    ۲۹ دی ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز، بله شما می توانید بیمه نامه مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید