۲۲ شهریور ۱۴۰۲

سفر را بیمه مسافرتی لازم است

بدون شک اصلی‌ترین دلیل ما برای سفر کردن ،به جز زمانی که برای کار و تحصیل است،استراحت و یافتن آرامش است. زمانی که شما قصد سفر میکنید مطمناً کمتر به اتفاقات غیرمنتظره‌ای که هر سفر میتواند با خود داشته باشد، فکر میکنید.و نوع برخورد شما با اتفاقات  است که آنها را به خوب یا بد تبدیل میکند. باید یه این نکته توجه کرد سفر با همه اتفاقاتش قرار است باعث تقویت روحیه و آرامش در کل تغییر نگرش به زندگی را رقم بزند.

به کجا سفر می کنید

سفر با همه‌ی شگفتی‌هایش باعث میشود شما جسارت رویایی با اتفاقات جدید را پیدا کنید.این میتواند بهترین راه باشد برای تغییر در زندگی. گرچه هنگام خرید بلیط و رزرو هتل ما هیچ‌وقت به این مسائل فکر نمیکنیم،اما مهم است که با در نظر گرفتن همه‌ی این شرایط با این شگفتی‌ها روبه‌رو شویم.بیمه مسافرتی یکی از راه‌هایی است که شما را در زمانی رویارویی با این اتفاقات میتواند کمک کند فقط کافی است نسبت به شرایط آن و آن چه میخواهید شناخت پیدا کنید.

اینکه مقصد شما یک شهر در نزدیکی و داخل کشور باشد یا کشوری دیگر  خیلی مهم است. بیمه سفر از آن چیزهایی است که با انتخاب سیاست پوشش درست در هر سفر ی میتواند راه‌گشای شما باشد. بیایید نگاهی بیندازیم به برخی چیزهایی که هنگام انتخاب طرح بیمه مسافرتی مناسب برای شما نیاز است بدانید.

هنگامی که به دنبال بیمه مسافرتی هستید، مهم است که از خودتان سوالاتی در مورد نیازهایتان بپرسید. این به شما کمک خواهد کرد تا پوشش مناسب برای سفر خود را پیدا کنید.

بیمه مسافرتی بیمه دات کام

آیا شما اغلب سفر می کنید؟

آیا شما کسی هستید که احتمال دارد چندین سفر در طول سال داشته باشد؟ اگر اینطور باشد، یک برنامه سالانه یا چند سفره برای شما مناسب است. سفر سالانه به شما این امکان را می دهد ، بدون  نیاز به فکر درباره سیاست های پوششی بیمه مسافرتی خود با اطمینان از بیمه، در هر زمان که سفر می کنید.و اینگونه در وقت خود صرفه جویی کنید، همینطور در هزینه ها.این نوع بیمه سفر شما را برای ۳۶۵ روز سال حمایت می کند، مهم نیست که چطور  و به کجا سفر کنید. حتی اگر تصمیم بگیرید که برای تعطیلات نوروز به نیویورک بروید، هیچ نگرانی نداشته باشید، شما تحت پوشش بیمه قرار خواهید گرفت.

کجا می‌روید؟

بسیاری از افراد معتقدند فقط زمانی به بیمه مسافرتی نیاز است که مقصد شما در خارج از کشور باشد، ولی این تصور اشتباهی است. شما حتی اگر سفر داخلی در پیش دارید توصیه میکنیم حتما برخی از سیاست‌های پوششی بیمه مسافرتی را دریافت کنید. اگر نگران هزینه ها هستید می‌توانید در سفرهای داخلی بیمه سفری خریداری کنید که فقط پوشش های ضروری دربردارد،ممکن است برنامه‌های تحت پوشش آن دارای امکانات و مزایای کمتری باشد ولی همان هم میتواند برای زمانی که شما تنها هستید،کمک بزرگی باشد.هر چقدر سفر شما دورتر و طولانی تر باشد، بهتر است سیاست های تحت پوشش بیمه ‌ای که انتخاب میکنید بیشتر باشد. هرچند حادثه ممکن است ،در هر کجا اتفاق بیافتد و حتی لحظه خروج از خانه؛ولی همان حادثه در خارج از کشور زمانی که شما کسی را در کنار خود برای کمک ندارید میتواند تبدیل به مصیبت بزرگی شود.بیمه مسافرتی کمکی است که از به وجود آمدن این مصیبت جلوگیری میکند.

در سفر چه نوع فعالیتی انجام خواهید داد؟

با توجه به اینکه شما برای چه سفر میکنید و در حین سفر ممکن است چه نوع فعالیت‌هایی داشته باشید شرایط شما برای انتخاب سیاستهای تحت پوشش بیمه مسافرتی متفاوت است.مطمئناً اگر شما قصد انجام فعالیت‌های خطرناکی مثل اسکی داشته باشید، حتماً باید از بیمه مسافرتی با سیاست تحت پوشش پزشکی اورژانسی خریداری کنید.

در چمدان خود چه چیزی حمل میکنید؟

اگر تنها با یک کوله  سفر می کنید احتمالا نیازی به پوشش بار کامل نخواهید داشت. با این حال، ممکن است شما بار  زیادی داشته باشید که حاوی وسایل ارزشمندی است،در این صورت بهتر است، چمدان خود را در بیمه ثبت کنید تا از تمامی وسایل درون بارتان حفاظت کامل شود.این سیاست ،در صورتی که بار شما سرقت رفته باشد، آسیب دیده باشد یا حتی از بین رفته باشان خواهد کرد.بنابراین با توجه به بارتان بیمه مسافرتی با این نوع پوشش میتواند برای شما از ضرورت ها باشد.

آیا وضعیت پزشکی خاصی دارید؟

اگر دارای بیماری خاصی هستید که نیاز است در طول سفر تحت نظر پزشک باشد یا احتمال دارد غیرمنتظره‌ای رخ دهد بهتر است از پوشش پزشکی با مزایای بیشتری در بیمه‌نامه خود بهره‌مند شوید. این نوع از سیاست بیمه به شما خدمات پزشکی کاملی ارائه میدهد به طوری که بعضی بیمه‌گران هزینه‌های پزشکی شما را تحت پوشش قرار میدهند که  از این بابت میتواند باعث آسودگی خاطر در طول سفرتان باشد.

با چه کسی مسافرت می کنید؟

اگر با خانواده تان سفر می کنید، بهتر است یک بیمه مسافرتی چند نفره انتخاب کنید. این بهترین راه برای حفظ زمان و پول شماست،زیرا شما قادر خواهید بود با پرداخت هزینه کمتر تمامی خانواده خود را تحت پوشش بیمه قرار دهید، بدون اینکه وقت زیادی برای خرید بیمه مسافرتی تک نفره صرف کرده باشید. بعد از پرسیدن سوالت بالا در مورد سفر خود سطح نیاز شما به سیایت‌های پوششی بیمه مسافرتی مشخص میشود.حالا برای خرید بیمه مسافریتان میتوانید به خرید بروید.برای خرید بیمه نیاز نیست به نمایندگی‌های بیمه مراجعه کنید. سامانه خرید اینترنتی بیمهBimeh.com  با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۲۵ شرکت بیمه این امکان را به شما میدهد تا به صورن آنلاین بیمه مورد نظر خود را خریداری کنید.

سفر و بیمه مسافرتی

  • + بیمه مسافرتی چیست؟
  • + استعلام بیمه مسافرتی چگونه انجام می شود؟
  • + بهترین بیمه مسافرتی کدام بیمه است؟
آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
دریافت گذرنامه زیارتی یا گذرنامه اربعین
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / راهنمای سفر زیارتی / بیمه مسافرتی

ثبت نام گذرنامه زیارتی، دریافت پاسپورت زیارتی اربعین در ۲۴ ساعت

در آستانه اربعین ۱۴۰۳، نداشتن پاسپورت شما را از زیارت محروم می‌کرد، اما گذرنامه زیارتی نوری از امید برای سفر به کربلاست. گذرنامه زیارتی نوع خاصی از پاسپورت است که برای سفر به

ارز اربعین
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / راهنمای سفر زیارتی / بیمه مسافرتی

نحوه ثبت نام ارز اربعین ۱۴۰۳ – ۷ روش مطمئن برای دریافت یک‌روزه

با اعلام محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، برای هر زائر اربعین ۲۰۰ هزار دینار عراق به عنوان ارز اربعین ۱۴۰۳ اختصاص یافته است. بر اساس ابلاغ بانک مرکزی، زائران اربعین می‌توانند با

مدارک مورد نیاز برای تمدید پاسپورت
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / بیمه اشخاص / بیمه مسافرتی

مراحل تمدید پاسپورت، معرفی کامل شرایط و مدارک تمدید گذرنامه سریع

یکی از ملزومات خروج از کشور دریافت و تمدید پاسپورت است. تمدید پاسپورت معمولا نیازمند زمان زیادی است. با در دست داشتن مدارک هویتی خود می‌توانید نسبت به دریافت و تمدید پاسپورت خود اقدام کنید. در ادامه این مقاله بیمه دات کام به بررسی شرایط تمدید پاسپورت و مدارک مورد نیاز آن پرداخته شده است.

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب
عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید