۲۵ مهر ۱۴۰۳

خرید بیمه و بازاریابی با بیلبوردهای تبلیغات محیطی

آیا در دنیای امروزی که همه برای رفع نیازهای خود نظیر خرید بیمه سر در گوشی‌های خود برده‌اند، امکان دوری از تبلیغات محیطی و بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه وجود دارد؟ اگر جوابتان بله است، باید بگوییم که سخت در اشتباهید.

به عنوان نقض جواب خود به آخرین باری فکر کنید به یک برند برای تمدید یا خرید بیمه ماشین خود فکر کرده‌اید. چگونه نام این شرکت بیمه به ذهن شما تبادر می‌کند؟ آیا می‌شود به سامانه‌های خرید بیمه‌ای فکر کنیم ولی نقش تبلیغات محیطی و بیلبوردها را در بازاریابی آن‌ها نادیده بگیریم؟ اصلا مگر می‌شود بیمه‌گزاران، بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه و پیام‌های جذاب کمپین‌های بیمه را فراموش کنند؟ اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات محیطی و بیلبوردها در بازاریابی سامانه‌‌های آنلاین خرید بیمه نظیر بیمه دات کام هستید، شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کنیم.

بازاریابی بیمه و خرید آن

صنعت بیمه از فعالیت‌های مهم اقتصادی هر کشور است. وقتی که شرکت‌ها و افراد هر اجتماع از جبران خسارات خود اطمینان داشته باشند، با آسودگی بیشتری به کسب و کار و زندگی خود می‌پردازند. پس تقویت صنعت بیمه در نهایت به رونق سایر کسب وکارها می انجامد. ولی چگونه بازار فروش بیمه رونق خواهد یافت؟

بازاریابی بیمه به اشکال مختلف آنلاین و آفلاین صورت می‌گیرد. اگر در زمینه انتخاب هریک از کانال‌های بازاریابی در این حوزه دقت گردد، نتایج ثمربخشی برای بالا بردن سطح آگاهی بیمه‌گزاران و انتخاب و خرید بهترین بیمه درپی خواهد داشت.زیرا خدمات بیمه‌ای جزو خدماتی هستند که در صورت بازاریابی مطلوب، در مکان و زمان مناسب نیاز فرد را رفع خواهند کرد.

چند سالی است که سامانه‌های اینترنتی خرید بیمه در حوزه تبلیغات و کمپین‌های مختلف فعال بوده اند. بدون داشتن یک برنامه بازاریابی و تبلیغات مناسب، انتظار رشد خرید اینترنتی بیمه ناممکن به نظر می‌رسد. هر شرکت بیمه‌ای با استفاده از رسانه‌های مختلف بازاریابی، بیمه‌گزاران را جذب کرده است. سامانه‌های خرید اینترنتی بیمه از تبلیغات با اهداف آگاهی‌دهندگی، ترغیب کنندگی و یادآوری برند بیمه ای خود استفاده کرده‌اند. یکی از این حوزه‌ها، تبلیغات محیطی و بیلبوردهای بیمه است که در گوشه گوشه شهر به چشم می‌خورد.حال ببینیم تبلیغات محیطی چیست و چه ثاثیری در حوزه بیمه دارد؟

بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه دات کام در بزرگراه‌های تهران

بیلبوردهای کمپین تبلیغاتی بیمه دات کام در بزرگراه‌های پرتردد تهران

 

تبلیغات محیطی و بیلبوردها در حوزه بازاریابی بیمه

تبلیغات محیطی که زیرشاخه بازاریابی آفلاین (offline marketing) در نظر گرفته می‌شود، تبلیغاتی است که در سطح شهر یا در مکان‌های پرتردد در معرض دید افراد قرار می‌گیرد. این تبلیغات در جلب توجه  بیمه‌گزاران  و تاثیر در ناخودآگاه آن از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا بازاریابی بیمه به این شیوه مواجهه بالایی را برای بیمه‌گزاران در پی دارد.

برای درک بهتر موضوع، می‌توان راننده خودرویی را تصور کرد که روزانه از مسیر مشخصی برای رفتن به محل کار خود استفاده می‌کند. نگاه او حتی به صورت ناخودآگاه به تبلیغات محیطی و بیلبوردهای روی پل‌ها و بزرگراه‌ها خواهد افتاد. شاید در آن لحظه، این نگاه او در خاطر نماند؛ ولی در هنگام بروز نیاز و خرید بیمه بدنه یا تمدید بیمه شخص ثالث خودروی خود، برند سامانه خرید آنلاین بیمه نظیر بیمه دات کام به ذهن او متبادر می‌شود. این امر اطمینان و اعتماد و درنتیجه خرید از آن سامانه آنلاین بیمه را در پی خواهد داشت. به بیان دیگر، می‌توان تبلیغات محیطی را ابزار مهمی در برندسازی و معرفی یک به برند به مخاطبان تلقی کرد.

انواع ابزارهای تبلیغات محیطی در بازاریابی بیمه شامل چیست؟

سامانه‌های اینترنتی خرید بیمه از انواع ابزارهای تبلیغات محیطی استفاده میکنند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیلبوردهای تبلیغاتی
  • استندهای تبلیغاتی
  • استرابورد تبلیغاتی
  • تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌های شهری
  • تبلیغات روی پل‌های عابر پیاده و پل هوایی‌ها
  • تبلیغات چریکی نامتعارف

بیلبوردهایی تبلیغاتی مهم‌ترین ابزار تبلیغات محیطی سامانه‌های آنلاین بیمه‌ای هستند. در جریان نگارش این مقاله، بیلبوردهای تبلیغاتی کمپین: شاید ارزان‌ترین بیمه در بیمه دات کام باشد” اکران شدند. این بیلبوردهای تبلیغاتی سامانه بیمه دات کام، جدیدترین بیلبوردهای سامانه‌های خرید آنلاین بیمه هستند. این بیلبوردهای تبلیغاتی از اواخر بهمن سال ۹۹ در سراسر شهر تهران دیده می‌شوند. این فرصت را غنیمت شمرده و به بررسی این بیلبوردهای تبلیغاتی سامانه خرید  بیمه دات کام می‌پردازیم.

استرابوردهای بیمه درباره پایین ترین قیمت بیمه ها

بیمه دات کام، استرابوردهای تبلیغاتی خود را با شعار شاید ارزان‌ترین در بیمه دات کام باشد ، در سال ۹۹ اکران کرده است.

 

بیمه دات کام یکی از کارگزاری‌های آنلاین استعلام، مقایسه و خرید بیمه‌ها نظیر بیمه شخص ثالث ، بیمه بدنه، بیمه اشخاص و بیمه درمان از شرکت های متعدد بیمه‌ای است.

نگاهی به بیلبوردهای تبلیغاتی در صنعت خرید آنلاین بیمه:

بیلبوردها، تبلیغات چاپی بزرگی هستند که عموما برای معرفی یک شرکت، برند یا خدمات بیمه‌ای استفاده می‌شود. عموما سامانه‌های خرید بیمه، بیلبوردهای خود را در مناطق شلوغ و پررفت آمد نظیر بزرگراه‌ها یا پل‌‌های عابر پیاده نصب می‌کنند. سامانه‌های خرید بیمه با تحقیقات بازار در راستای استراتژی‌های بازاریابی خود، بهترین تصمیم‌ها را جهت طراحی پیام تبلیغاتی و گرافیک بیلبوردها اتخاذ می‌کنند. سپس با نصب بیلبوردها در مکان‌های مهندسی شده و دارای تردد بالا ، شانس مواجهه بیمه‌گزاران  را به حداکثر می‎رسانند.

بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه در شکل و اندازه‌های مختلف طراحی می‌شوند. از آن‌جا که بیشترین فروش شرکت‌های بیمه به فروش بیمه‌های خودرو شامل بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث اختصاص دارند، بیلبوردها بهترین ابزار جهت تداعی برند به خریداران بیمه‌های خودرو یعنی رانندگان هستند. استفاده صحیح از بیلبوردهای تبلیغاتی مناسب در مکان‌های پرعبور رانندگان، بهترین فرصت جهت توسعه برند و بازاریابی بیمه است.

بیلبوردهای سامانه خرید بیمه دات کام جهت انتقال هوشمندانه پیام خود در پرتردد ترین بزرگراه‌های تهران به شرح زیر نصب شده‌اند که از بالاترین پتانسیل بازاریابی محیطی برخوردارند:

  • بزرگراه همت، بعد از یادگار امام (پارک پردیسان)، غرب به شرق
  • بزرگراه همت، پل عابر ورودی پاسداران،شرق به غرب
  • بزرگراه مدرس، پل عابر تقاطع میرداماد،شمال به جنوب
  • بزرگراه چمران، پیشانی پل سوساره نمایشگاه، شمال به جنوب
  • بزرگراه حکیم، قبل از شیخ فضل الله، شرق به غرب
  • شهرک غرب، خیابان خوردین، تقاطع دادمان ، ضلع شمال غرب

پیام بیلبوردهای تبلیغاتی برای فرهنگ‌سازی خرید بیمه  

بیلبورد بیمه دات کام در مورد ارزان ترین بیمه ها

پیام تبلیغاتی “شاید ارزان‌ترین، در بیمه دات کام باشد” حاکی از پایین‌ترین قیمت بیمه در خرید آنلاین

بیلبوردی در ذهن مخاطبان بیمه‌ای خواهد ماند که از پیام  و تصویر جذاب ، ماندنی و واضح برخوردار باشد. بیلبورد تبلیغاتی باید در عین جذابیت برای بیمه‌گزار، پیام کمپین را به خوبی منتقل کند. تاثیرگذاری بیلبورد باید در حدی باشد که در عرض چند ثانیه محدود ۵ ثانیه ای گذر اتومبیل، پیام خود را منتقل کند. در این انتقال پیام، تعداد کلمات اهمیت خاصی علاوه بر طرح می‌یابند؛ زیرا در کمترین زمان پیام را به ذهن مخاطب منتقل می‌کنند. پیامی که از این طریق در ذهن ثبت می‌شود، به راحتی فراموش نخواهد شد.

بیلبوردهای بیمه دات کام با پیام تبلیغاتی ۷ کلمه ای ” شاید ارزان‌ترین در بیمه دات کام باشد”، دغدغه مهم بیمه‌گزاران را مدنظر قرار داده است. شرکت‌های بیمه‌ای، قیمت‌های مختلفی را برای انواع بیمه ارائه می‌دهند. یافتن پایین‌ترین قیمت بیمه یکی از دغدغه‌های بیمه‌گزاران است. سامانه خرید آنلاین بیمه دات کام، با مذاکره با بیست شرکت بیمه‌ای معتبر و ارائه انواع بیمه‌ها در سایت خود، بستری جهت تهیه ارزان‌ترین بیمه را برای بیمه‌گزاران فراهم آورده‌است. علاوه بر این مساله، نباید از جشنواره‌های تخفیف و پروموشن‌های تبلیغاتی این سامانه معتبر بیمه‌‌ای غافل شد. این موضوعات در کنار هم سبب می‌شود که بیمه‌گزار در سایت بیمه دات کام با خیالی راحت به استعلام  و خرید آنلاین بیمه پرداخته و قیمت‌ها را مقایسه کرده و ارزان‌ترین بیمه را خریداری نماید.

طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه‌ای

تصویر بیلبورد باید عین بهره بردن از خلاقیت، جذاب و واضح باشد. ضمنا سطح دشواری آن باید در حدی باشد که مخاطب در عبور سریع خود به راحتی به فحوا و موضوع پی برد و درگیری بیش از حد ذهنی را در پی نداشته باشد. زیرا طراحی‌های شلوغ و دشوار علاوه بر برهم زدن زیبایی بصری شهر، سبب مشغله فکری رانندگان شده و بروز تصادف و حادثه را حین عبور در پی خواهد داشت.

بیلبوردهای تبلیغاتی سامانه بیمه دات کام با رعایت اصل سادگی و توجه به اصل رانندگی ایمن، بدون هیچ المان تصویری خاص در بزرگراه‌های تهران دیده می‌شوند. تمرکز بیلبوردهای این سامانه آنلاین خرید بیمه بر انتقال پیام کمپین است. این پیام  با فوت سفید و نارنجی بر روی زمینه سبز-آبی به خوبی توجه رانندگان را از فاصله دور جلب کرده و پیام را منتقل می‌کند. البته این سامانه فروش اینترنتی بیمه علاوه بر پیام، بر لوگو و کانالهای ارتباطی برای بیمه‌گزاران توجه داشته است. لوگوی بیمه دات کام (نماد هویت برند این سامانه است) در پایین سمت راست روی یک کادر سفید رنگ و در سمت چپ نیز شماره تماس ۰۲۱۴۳۷۲ و سایت بیمه‌ دات‌ کام به چشم می‌خورد. ضمنا بزرگی فونت کانالهای ارتباطی به حدی است که در ذهن بازارهدف این سامانه نقش خواهد بست.

نتایج استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی برای شرکت‌های بیمه

تبلیغات محیطی بیمه دات کام در سطح شهر

افزایش آگاهی از برند،یکی از نتایج استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه دات کام است.

تبلیغات محیطی نظیر بیلبوردها باعث افزایش آگاهی افراد از برند می‌گردد. سامانه‌های آنلاین بیمه نظیر بیمه‌دات کام با بیلبوردهای خود، بیمه‌گزاران از جمله رانندگان را که بخش عظیمی از جامعه هدف هستند، ضمن اطلاع رسانی و یادآوری برند،  ترغیب به استفاده از محصولات بیمه‌ای می‌کنند.

بیلبوردهای این سامانه اینترنتی ضمن ایجاد آگاهی از برند بیمه دات کام، موفقیت سایر تلاش‌های بازاریابی را تسهیل می‌کنند. رانندگان با دیدن این بیلبوردها به سایت بیمه دات کام مراجعه خواهند کرد. این سامانه احتمالا در صورت اثربخشی سایر تلاش‌های بازاریابی خود، به زودی افزایش نرخ اعتماد به برند و وفاداری و تداعی به برند خود را تجربه خواهد کرد. این امر همراستا با تقویت سایر برنامه‌های بازاریابی، افزایش فروش انواع رشته‌ بیمه‌های ارائه شده در سایت بیمه دات کام را به دنبال خواهد داشت.

بیمه‌گزاران برای خرید آنلاین بیمه می‌توانتد با ورود به صفحه استعلام بیمه ، ضمن وارد کردن مشخصات و شرایط بیمه‌ای مدنظر خود و مقایسه نرخ این بیمه از تمام شرکت‌های معتبر، بهترین بیمه را انتخاب نموده و خرید آنلاین بیمه را تجربه نمایند.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

دیدگاه کاربران بیمه دات کام
person
بازاریابی بادران اهواز
۰۳ فروردین ۱۴۰۰

Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this
blog loading? I’m trying to figure out if its a problem on my end or if it’s the blog.
Any suggestions would be greatly appreciated.

    person
    نویسنده بیمه
    ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

    با سلام و احترام ما عکس ها رو بررسی کردیم عکس ها مشکلی نداشتند

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید