۰۹ تیر ۱۴۰۳

برندگان کمپین بزرگ عید فطر ۱۴۰۱ بیمه دات کام مشخص شدند

کمپین بزرگ عید فطر ۱۴۰۱ بیمه دات کام در ایام تعطیلات عید فطر برگزار و برندگان خوش شانس آن مشخص شدند. از آنجا که هیچ محدودیتی در مبلغ خرید و نوع بیمه انتخابی وجود نداشت، از این رو شانس تمامی افراد در انتخاب شدن یکسان بوده است.

کمپین عید فطر از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت اجرا شد. فقط به افرادی که در این مدت ۴ روز بیمه‌نامه های مختلفی را خریداری کردند، بیمه دات کام به قید قرعه و به صورت روزانه حق بیمه پرداختی برندگان به عنوان جایزه بعد از تماس با آن ها برگشت داد. در هر بار قرعه کشی، ۳ نفر  جزو برندگان خوش شانس بیمه دات کام قرار گرفتند.

این یک کمپین متفاوت با دیگر کمپین ها بوده که امکان خرید انواع بیمه را بدون پرداخت هزینه ای به افراد برگزیده شده می داد. تنها شرط شرکت داده شدن کاربران بیمه دات کام در این قرعه کشی، این بود که هر نوع بیمه‌نامه در این بازه چند روزه خریداری کنند. در مجموع این ۴ روز، ۱۲ نفر انتخاب شدند.

بیمه هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است. در حقیقت هر فرد با خرید انواع بیمه‌نامه، میتواند خسارات مالی و جانی احتمالی وارد شده به خود را کاهش دهد.

بیمه دات کام، با شروع فعالیت از سال ۱۳۹۶، سامانه فروش آنلاین انواع بیمه از جمله خودرو، موتور و درمان غیره است. این سامانه دارای مجوز رسمی از بیمه مرکزی است. همچنین با برگزاری این کمپین به کاربران خود این امکان را فراهم ساخت تا شانس خود را برای برنده شدن و دریافت بیمه رایگان امتحان کنند.

خدمات بیمه دات کام

خدمات بیمه دات کام شامل استعلام و فروش انواع محصولات بیمه‌ای زیر است:

  • بیمه شخص ثالث: بیمه‌نامه اجباری برای تمامی انواع خودرو است. این بیمه آسیب‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث و آسیب‌های جانی وارده  به راننده را جبران می‌کند.
  • بیمه موتور: همانند بیمه شخص ثالث است که آسیب‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث و آسیب‌های جانی وارد شده به راکب را جبران می‌کند.
  • بیمه‌ بدنه: این بیمه‌نامه اختیاری است. بیمه بدنه خسارت‌های وارد شده به بدنه خودرو در تصادف و همچنین خسارت سرقت اتومبیل را پوشش می‌دهد.
  • بیمه‌نامه آتش سوزی: این بیمه خسارت‌های ناشی از وقوع آتش سوزی به خانه و اموال افراد را پوشش می‌دهد. این بیمه دارای چندین پوشش اصلی و فرعی از جمله سیل، زلزله، طوفان، ترکیدن لوله آب، سرقت با شکست حرز و غیره است.
  • بیمه درمان: بیمه تکمیلی درمان  هزینه‌های مربوط به درمان، دارو و دیگر خدمات پزشکی را تا سقف معینی بر اساس طرح پوشش می‌دهد. بیمه درمان هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی عرضه می‌شود. البته فقط چندین شرکت هستند که بیمه انفرادی عرضه می‌کنند. بقیه شرکت‌ها فقط بیمه تکمیلی گروهی به فروش می‌رسانند.
  • بیمه مسافرتی: یکی از ضروری ترین بیمه‌ها در سفرهای خارجی، بیمه مسافرتی است. این بیمه‌نامه ریسک‌های اتفاق افتاده‌ برای افراد در هر سفر خارجی را پوشش می‌دهد.
  • بیمه تجهیزات الکترونیک: بیمه تجهیزات الکترونیک زیرشاخه‌ای از بیمه مهندسی است که خسارت‌هایی از جمله آسیب فیزیکی در هنگام استفاده یا تعمیر، رطوبت، حوادث طبیعی، فرسودگی و زنگ زدگی، ناشی از سقوط و همچنین آسیب‌های ناشی از سرقت را تحت پوشش قرار می‌دهد. وسایلی از جمله لپ تاپ، موبایل، تبلت، دوربین، قلم نوری و ماشین‌های اداری تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند.
  • بیمه مسئولیت پزشکان: یک بیمه‌نامه بسیار کاربردی برای گروه پزشکان و دیگر اعضای کادر درمان از جمله پرستاران است که آسیب‌های جانی به بیمار را پوشش می‌دهد. اگر پزشک و اعضای کادر درمان به دلایلی دچار وارد شدن صدمات جانی به بیمار و حتی فوت او شوند، با استفاده از این بیمه این گروه افراد می‌توانند خسارات را پوشش دهند.
  • بیمه آسانسور: این بیمه آسیب‌های جانی و مالی وارد شده‌ به افراد و اموال را در هنگام استفاده از آسانسور پوشش می‌دهد.

مهم ترین مزایای بیمه دات کام

مزایای استفاده از بیمه دات کام شامل موارد زیر هستند:

  • امکان استعلام و مقایسه آنلاین انواع بیمه‌نامه
  • امکان پرداخت آنلاین
  • خرید بیمه در هر ساعتی از شبانه روز و هر مکانی
  • دریافت مشاوره تخصصی در هنگام خرید
  • صدور بیمه‌نامه در کمترین زمان به صورت کامل رایگان
  • حفظ تخفیفات قبلی بیمه‌نامه
  • دارای قابلیت یادآور بیمه برای جلوگیری از فراموش تمدید (به ویژه بیمه شخص ثالث)
  • امکان دریافت استفاده از کدهای تخفیف در هنگام خرید

بیمه دات کام با از بیش ۲۰ شرکت بزرگ بیمه ای ایران از جمله پارسیان، پاسارگاد، سامان، تعاون، ملت، ایران، معلم، سینا، رازی، دی، آسیا، نوین، کارآفرین، آرمان، سرمد، ما، دی، میهن، تجارت نو، البرز و دانا همکاری دارد.

از ابتدای فعالیت خود با تاکید بر مشتری مداری، علاوه بر اینکه به دنبال ارائه اطلاعات دقیق، شفاف و بی طرفانه بوده است، بستری را برای استعلام، مقایسه و خرید بیمه‌نامه ایجاد کرده است.

در بیمه دات کام می‌توان در هر ساعت و هر مکانی به صورت آنلاین بیمه‌نامه خود از میان ۲۰ شرکت مختلف خریداری کرد. برای استعلام بیمه شخص ثالث و دیگر بیمه نامه‌ها بعد از انتخاب و پرداخت حق بیمه، بیمه‌نامه در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملاَ رایگان صادر می شود.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
افزایش چشمگیر قیمت‌ها از ۲۳ تیر
۲۳ تیر ۱۴۰۳ / بدهی خودرو / اخبار بیمه

جدول نرخ جدید جریمه‌های رانندگی ۱۴۰۳، افزایش چشمگیر قیمت‌ها از ۲۳ تیر

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا، سردار محمدباقر سلیمی، از اجرای جدول جدید تخلفات رانندگی پس از به‌روزرسانی سامانه‌های هوشمند از ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ خبر داد. در خردادماه سال جاری پس از بررسی‌های

نداشتن بیمه ثالث و باطل شدن کارت سوخت
۱۷ دی ۱۴۰۲ / اخبار بیمه / اطلاعات بیمه ای

ابطال سهمیه و عدم صدور کارت سوخت برای وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

اگر بیمه شخص ثالث خودروی خود را تمدید نکرده اید، احتمالا خطای کارت سوخت یکی از مشکلات جدی شما خواهد بود. بیمه شخص ثالث، مهم‌ترین بیمه برای وسایل نقلیه موتوری بوده و خرید

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب

عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید