۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

خرید بیمه با کمترین قیمت با کشینه

خرید کردن همراه با تخفیف یکی از تجربیات لذت بخش و مهیج کاربران اینترنتی محسوب می شود. زمانی که با خرید هر محصول، مقدار هزینه کمتری برای خریدتان پرداخت می کنید حسی سرشار از رضایت به شما دست میدهد. اما مفهومی جذاب‌تری در کنار تحفیف وجود دارد که روال خرید را از این هم برای کاربران اینترنتی مهیج تر ساخته است و نام این واژه کش بک است که استارت آپی بنام کشینه بتازگی آن را وارد بازار کسب و کار ایران کرده است.

با کشینه بیشتر آشنا شوید!

کشینه نام استارتاپی است که با هدف ترویج خرید اینترنتی بهینه در میان کاربران ایرانی،شکل گرفته است.هدف از راه اندازی پلتفرم کشینه، تامین تجربه خریدی به صرفه است.روال کار کشینه به این صورت است که این امکان را برای کاربران فراهم مینماید تا بتوانند بعد از هر خرید آنلاین موفق، بخشی از مبلغ خرید خود را به صورت نقدی و یا همان کش بک دریافت نمایند.

خرید کردن از طریق کشینه:

 خرید کردن از طریق کشینه بسیار ساده و مطمئن است. کشینه به عنوان یک پلتفرم آنلاین، با فروشگاههای معتبر اینترنتی بسیاری در اصناف گوناگون همکاری مینماید و برای خرید از طریق کشینه تنها کافیست کاربران بعد از ثبت نام رایگان در کشینه، فروشگاه آنلاین مورد نظر خود را انتخاب و مراحل خرید خود را به روال همیشگی و عادی تکمیل نمایند و پس از اتمام خرید، درصدی از مبلغ خرید را به‌صورت کش‌بک در حساب کشینه خود مشاهده نمایند.زمانی که موجودی حساب کاربران ( کش بک های جمع شده) به مبلغ ۳۰ هزار تومان برسد، کاربران میتوانند با ارسال فرم درخواست، مبلغ موجود در حساب کاربری خود را به حساب بانکی انتقال دهند.

 در حال حاضر کشینه در مدت زمان محدودی که شروع به کار کرده، با فروشگاههای اینترنتی معتبر و شناخته شده ای مانند بیمه دات کام، چنگال، مدیسه، گوشی شاپ، گلفام سفر، ، ابزار مارت ،اقامت ۲۴و صدها  فروشگاه اینترنتی معتبر دیگر همکاری می کند. کشینه در انتخاب مجموعه هایی که با آنها همکاری می کند، حساسیت زیادی به خرج می دهد و با در نظر گرفتن سابقه و اعتبار هر کدام از آنها در ارائه خدمات اینترنتی، همکاران شایسته ای را انتخاب می کند. ضمنا کاربران با ثبت نام در کشینه ۶۰۰۰ تومان هدیه خوش آمد گویی دریافت میکنند و چنانچه هر یک از دوستان خود را با لینک ریفرال کشینه، دعوت نمایند در ازای اولین خرید هریک از دوستان دعوت شده، مبلغ ۸۰۰۰ تومان در حساب کاربری خود دریافت می نمایند.

از مزایای خرید از طریق کشینه میتوان به وجود کوپن تخفیف فروشگاههای طرف قرارداد کشینه نیز اشاره کرد، که کاربران میتوانند علاوه بر دریافت کش بک، از کد تخفیف موجود در صفحه کوپن ها نیز استفاده نمایند.

لازم به توضیح می باشد کاربران میتوانند با نصب افزونه کروم اکستنشن کشینه به راحتی از آخرین رویدادها و آفرهای فروشگاهها مطلع شوند و فروشگاه های طرف قرارداد با کشینه در صفحه نتایج حاصل از جستجوی گوگل متمایز می شوند که  باعث میشود  کاربران بهتر و هوشمندانه تر فروشگاه مورد نظر خود را برای خرید اینترنتی خود,انتخاب نمایند. همچنین  اطلاع از وضعیت کشینه در حال بررسی و موجودی حساب کاربری یوزر و مشاهده ی پیشنهادهای کشینه برای انواع فروشگاه های آنلاین از دیگر مزایای این افزونه میباشد.

تیم کشینه همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات بهتر از جمله ارائه کش بک های دوبل به مناسبت تولد کاربران، و یا بالا بردن درصد های کش بک در پروموشن های مناسبتی، تجربه خرید ارزان و به صرفه را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

اگر شما هم به دنبال کسب تجربه ای متفاوت در خرید اینترنتی و صرفه جویی در هزینه های خود هستید، همین امروز در کشینه ثبت نام کنید و خرید بهینه و هیجان انگیز خود را آغاز کنید.

آخرین مقالات مرتبط با این مطلب مشاهده آرشیو مقالات مشاهده آرشیو
گفت و گوی آرش سروری با مدیر عامل بیمه مرکزی ایران در پنل تخضضی نمایشگاه فینکس
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / اخبار بیمه

حضور خاص بیمه‌دات‌کام در فاینکس ۲۰۲۴؛ حامی گفت‌وگوهای تخصصی با مدیران ارشد صنعت مالی و بیمه

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه (FEX)، با حضور پررنگ و خاص بیمه‌دات‌کام در کنار دیگر برندهای مطرح در عرصه صنعت مالی بیمه در نمایشگاه بین‌المللی تهران از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ مرداد

افزایش چشمگیر قیمت‌ها از ۲۳ تیر
۲۳ تیر ۱۴۰۳ / بدهی خودرو / اخبار بیمه

جدول نرخ جدید جریمه‌های رانندگی ۱۴۰۳، افزایش چشمگیر قیمت‌ها از ۲۳ تیر

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا، سردار محمدباقر سلیمی، از اجرای جدول جدید تخلفات رانندگی پس از به‌روزرسانی سامانه‌های هوشمند از ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ خبر داد. در خردادماه سال جاری پس از بررسی‌های

فرم ارسال دیدگاه پیرامون این مطلب
عضویت در خبرنامه برای اطلاع از تخفیف های ماهانه در خبرنامه بیمه دات کام عضو شوید