بیمه دات کام

خرید بیمه شخص ثالث اقساطی

مرحله اول: مشخصــات خــودرو

چرا خرید از بیمه دات کام

صدور بیمه‌نامه در کمتر از یک ساعت
پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
مقایسه بین 20 شرکت‌ بیمه معتبر
مشاوره تخصصی جهت انتخاب بیمه

خرید بیمه شخص ثالث اقساطی بدون چک و سفته واقعی

با توجه به افزایش نرخ دیه و به موازات آن، گران‌تر شدن بیمه شخص ثالث، امکان خرید قسطی بیمه، می‌تواند یک راه حل مناسب برای مدیریت هزینه‌ی بیمه‌گزاران باشد. به همین دلیل، بیمه دات کام بستری را فراهم کرده تا کاربران بتوانند بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته، بیمه شخص ثالث ماشین خود را به صورت قسطی دریافت کنند. خرید اقساطی بیمه خودرو از بیمه دات کام، شرایط خیلی پیچیده‌ای ندارد. اما آشنایی با برخی از موضوعات الزامی است.

شرایط خرید قسطی بیمه شخص ثالث

خرید قسطی بیمه شخص ثالث در بیمه دات کام به دو صورت انجام می‌شود:

1- خرید قسطی بیمه با چک صیادی

برخی از شرکت‌ها بیمه ثالث خود را به شرط دریافت چک، به صورت اقساطی ارائه می‌دهند. برای خرید بیمه با چک، به تعداد اقساط از کاربر برگه چک دریافت می‌شود. برای این کار، کارشناسان بیمه دات کام به آدرس کاربر مراجعه کرده و چک را دریافت می‌کنند؛ یعنی حتی نیاز به مراجعه حضوری کاربران نیست.

این سرویس در حال حاضر فقط در تهران ارائه می‌شود. برخی از این سرویس، با نام بیمه شخص ثالث از دم قسط ماشین در تهران یاد می‌کنند؛ در صورتی که چنین نیست و کاربر باید مبلغی از حق بیمه را پیش از صدور بیمه‌نامه پرداخت کند.

2- خرید بیمه شخص ثالث اقساطی بدون چک و سفته:

بیمه دات کام شرایط خرید بیمه ماشین قسطی بدون چک را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند از برخی شرکت‌ها، بیمه قسطی بدون چک و سفته دریافت کنند. برای خرید قسطی بیمه شخص ثالث، باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت واریز شود؛ باقیمانده هزینه با توجه به زمان‌بندی مشخص شده دریافت می‌شود. خرید بیمه خودرو اقساطی بدون چک و سفته، از تمام نقاط ایران امکان پذیر است.

آیا بیمه دات کام برای فروش اقساطی بیمه، سود دریافت می‌کند؟

کارگزاری بیمه دات کام برای فروش اقساطی بیمه شخص ثالث، هیچ‌گونه سود یا کارمزدی دریافت نمی‌کند؛ چه برای خرید با چک؛ چه برای خرید بیمه شخص ثالث قسطی بدون چک و سفته. کاربرانی که برای خرید بیمه بدون چک و سفته اقدام می‌کنند، تنها باید هزینه عملیات و اعتبارسنجی را پرداخت کنند که مبلغ بسیار پایینی است.

چرا بیمه شخص ثالث قسطی رو از بیمه دات کام بگیریم؟

آیا امکان خرید بیمه بدون چک و سفته برای همه فراهم است؟

افرادی که قصد خرید بیمه شخص ثالث بدون چک و سفته را دارند، باید مرحله اعتبار سنجی را طی کنند. اگر نتایج اعتبارسنجی بانکی مطلوب باشد، امکان خرید اقساطی برای کاربر فعال می‌شود. در غیر این صورت، کاربر نمی‌تواند از این سرویس استفاده کند؛ در چنین شرایطی حق بیمه دریافتی از کاربر استرداد می‌گردد، اما هزینه عملیات و اعتبارسنجی قابل بازگشت نیست.

بیمه شخص ثالث با اقساط 12 ماهه بدون چک

از آنجا که بیمه شخص ثالث قیمت چندان بالایی ندارد، امکان دریافت اقساط در 12 ماه، تقریباً غیر ممکن است؛ مگر آنکه سود زیادی از کاربر دریافت شود؛ چون برای شرکت بیمه صرفه اقتصادی ندارد. در گذشته برخی از شرکت‌ها چنین سرویسی را برای کارمندان و بازنشستگان دولتی ارائه می‌کردند، اما در حال حاضر اطلاعات خاصی در رابطه با ارائه بیمه شخص ثالث با اقساط 12 ماهه وجود ندارد.

بیمه اقساطی یا بیمه کوتاه مدت؛ کدام بهتر است؟

ممکن است به دلایل مختلف، افراد ترجیح دهند به صورت یکجا هزینه بیمه شخص ثالث را پرداخت نکنند. در چنین شرایطی دو راه پیش روی بیمه‌گزار است؛ یا بیمه کوتاه مدت تهیه کند، یا هزینه حق بیمه را به صورت اقساطی بپردازد. هر کدام از این از طرح‌ها مزایای ویژه خود را دارند و بسته به شرایط، به دیگری ترجیح داده می‌شوند.

مزایای بیمه اقساطی یکساله

مزیت‌ها و کاربردهای بیمه ماشین قسطی به شرح زیر است:

  • پرداخت حق بیمه در چند قسط
  • دریافت تخفیف عدم خسارت بعد از پایان اعتبار یکساله
  • مدیریت هزینه‌های ماهانه
  • قیمت نهایی ارزان‌تر در مقایسه با بیمه کوتاه مدت

مزایای بیمه کوتاه مدت

مزیت‌ها و کاربردهای بیمه خودرو کوتاه مدت به شرح زیر است:

  • مناسب برای افرادی که قصد دارند، خودروی خود را تا چند روز آینده به فروش برسانند.
  • مناسب برای برهه‌ای از زمان که تهیه وجه لازم برای خرید بیمه بلند مدت دشوار است.

مراحل خرید بیمه شخص ثالث قسطی از بیمه دات کام

برای استفاده از طرح خرید بیمه ثالث اقساطی بدون چک یا با چک از بیمه دات کام، کافی است مراحل ساده زیر را طی کنید:

بعد ورود به سامانه بیمه آنلاین bimeh.com، به صفحه بیمه شخص ثالث یا بیمه اقساطی خودرو مراجعه کنید.

1- اطلاعات خودروی خود را وارد کنید.

2- در صورت نیاز، اطلاعات مربوط به بیمه‌نامه قبلی خود را ثبت کنید.

3- بر روی دکمه «تأیید و جستجو» کلیک کنید.

4- شرکت‌های مختلف را مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

5- اگر قصد خرید اقساطی بیمه شخص ثالث بدون چک را دارید، دقت کنید که کنار باکس مربوطه، عبارت «اقساط بدون چک و سفته» درج شده باشد. در صورتی که قصد خرید قسطی با چک را دارید، باید عبارت «اقساط با چک»، در کنار آن درج شده باشد.

6-هنگام انتخاب روش پرداخت، گزینه «اقساطی بدون چک و سفته» یا «اقساط با چک» را انتخاب کنید.

7- پس از ثبت اطلاعات تکمیلی و تأیید اطلاعات، به مرحله پرداخت می‌رسید. شماره تماسی که در ابتدای این بخش وارد می‌کنید، باید به نام صاحب کد ملی وارده باشد. در غیر این صورت، مراحل بعدی غیرفعال می‌شوند.

8- با انتخاب روش و درگاه پرداخت، مبلغ پیش پرداخت را تسویه کنید.

9- در این مرحله باید منتظر بمانید تا اعتبارسنجی شما با موفقیت تأیید شود. در صورتی که نتیجه اعتبارسنجی مثبت باشد، بیمه‌نامه صادر می‌شود. در غیر این صورت، پیش پرداخت دریافتی به کیف پول شما بازمی‌گردد که می‌توانید از آن برای خرید‌های بعدی استفاده کنید یا درخواست برداشت وجه به ثبت برسانید.

خرید بیمه شخص ثالث بدون چک و سفته واقعی

بیمه دات کام، بهترین مرجع برای تمدید بیمه شخص ثالث اقساطی آنلاین

پلتفرم‌های خیلی کمی هستند که بیمه شخص ثالث خودرو را بدون نیاز به ضامن ارائه می‌دهند. اغلب مراکز حتی اگر چک یا سفته دریافت نکنند، برگ سبز خودرو را به عنوان ضمانت نزد خود نگه می‌دارند؛ اما بیمه دات کام به اعتبار خودتان با خرید اقساطی شما موافقت می‌کند. در راستای کسب رضایت مشتری، بیمه دات کام در تلاش است تا سیستم خرید بیمه اقساطی خودرو بدون چک و پیش پرداخت، همچنین بیمه شخص ثالث از دم قسط بدون چک را نیز به خدمات خود اضافه کند.

نگو فرقی نمی‌کنه هزینه بیمه ماشینت رو چطوری پرداخت کنی!

قسطی بدون چک و سفته واقعی، در بیمه دات کام